ben zelf ook moslim en tja dit zeiden ze bij mij in de familie al op de dag dat het gebeurde , amerika zit er zelf achter.. zo zei mijn oom dat de wtc nooit was verzekerd tot 2 weken voor 11 september en natuurlijk lieten ze het niet verzekeren door een amerikaans verzekeringsbedrijf maar een duitse.. tja en dat gebouw was toch al oud en amerika moet toch redenen hebben om iemand de schuld te geven, een oorlog te beginnen met andere landen voor nog meer geld (olie dus) amerika verdient ook veel geld aan het verkopen van wapens dus nog een reden voor oorlog is het laten zien hoe goed de amerikaanse wapens wel niet zijn en hoe effectief en natuurlijk wilt amerika van de moslims af zijn en die paar honderd amerikanen boeit hem geen reet hoor kijk wat ze bereikt hebben , hoeveel moslims ze hebben kunnen doden met zoveel steun van andere landen onder andere nederland , mensen moesten is zelf gaan denken want wat mij betreft doen we dit allemaal te weinig.. dit is allemaal geen montage er waren duizenden ooggetuigen bij die allemaal hetzelfde hebben gezien en dat ook beweren gezien te hebben en dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze het allemaal verkeerd hebben gezien.. dit heb ik veel vaker op televisie gezien op discovery channel en ook op vele turkse zenders werd dit uitgezonden....
tja jullie moeten maar zelf beslissen wat jullie de waarheid vinden..
grtz
tja jullie moeten maar zelf beslissen wat jullie de waarheid vinden..
grtz
Comment