Weet er geen titel bij, kijk het gewoon!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ben zelf ook moslim en tja dit zeiden ze bij mij in de familie al op de dag dat het gebeurde , amerika zit er zelf achter.. zo zei mijn oom dat de wtc nooit was verzekerd tot 2 weken voor 11 september en natuurlijk lieten ze het niet verzekeren door een amerikaans verzekeringsbedrijf maar een duitse.. tja en dat gebouw was toch al oud en amerika moet toch redenen hebben om iemand de schuld te geven, een oorlog te beginnen met andere landen voor nog meer geld (olie dus) amerika verdient ook veel geld aan het verkopen van wapens dus nog een reden voor oorlog is het laten zien hoe goed de amerikaanse wapens wel niet zijn en hoe effectief en natuurlijk wilt amerika van de moslims af zijn en die paar honderd amerikanen boeit hem geen reet hoor kijk wat ze bereikt hebben , hoeveel moslims ze hebben kunnen doden met zoveel steun van andere landen onder andere nederland , mensen moesten is zelf gaan denken want wat mij betreft doen we dit allemaal te weinig.. dit is allemaal geen montage er waren duizenden ooggetuigen bij die allemaal hetzelfde hebben gezien en dat ook beweren gezien te hebben en dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze het allemaal verkeerd hebben gezien.. dit heb ik veel vaker op televisie gezien op discovery channel en ook op vele turkse zenders werd dit uitgezonden....
    tja jullie moeten maar zelf beslissen wat jullie de waarheid vinden..

grtz
    Last edited by ahmet; 07-04-2006, 17:26.
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Het zijn zeker goede docu's, maar om nu blind achter de visie van de makers aan te rennen vind ik ongeveer net zo dom als blind achter de verklaringen van Bush aanrennen.
      Er zijn enorm veel weetjes en feiten over alles te vinden dus uiteraard ook over deze aanslagen, helaas zie je in geen enkele film of verklaring of wat dan ook alles terug. Het is en blijft over het algemeen een selectie van dingen, gekleurd door de mening van de maker...
      Iedere docu die gemaakt is over dit onderwerp beantwoord bepaalde vragen (of lijkt ze iig te beantwoorden) maar roept er minstens evenveel op.

Zoals zo vaak kan de waarheid wel eens ergens in het midden liggen, of juist nog weer heel anders zijn dan wie dan ook tot nu toe heeft verzonnen.
      Hoe dan ook is de kans helaas 99,9% dat (bijna) niemand het ooit helemaal zeker zal weten.

Comment

en mohammed B dan? is dat ook onzin....
        ik vind het zoals miss S. zegt ook op zn minst merkwaardig dat beide partijen het zo kunnen brengen dat het in hun voordeel lijkt.
        maar om nou aan te nemen dat bush / amerika zelf dit geregeld zou hebben, dat lijkt me wel erg overdreven. missch. dat een plan van hun uit de hand is gelopen. nou ja, tis lekker
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

@ shanasse, tja voor een deel heb je gelijk maar als iemand echt met feiten komt en ook echt harde , 1000 den ooggetuigen , en dan heb je weer het slappe gelul van bush dat het de moslims waren ?? waar zijn zijn bewijzen, zijn harde feiten?? hij zegt het en de halve wereld gelooft het:S zo is het toch altijd ? iemand moet de schuld krijgen en in dit geval de moslims want tja in het midden oosten heb je nou eenmaal veel olie en waar is amerika naar uit ?? geld en macht , hoe krijgt amerika geld en macht door het olie te bezitten en geloof mij nu zijn ze bezig met irak maar er gaan meerdere landen volgen, en mensen hou dit in je achterhoofd want dit denk ik serieus er gaat zeker weten een 3e wereld oorlog komen als het nu niet is dan wel zeker binnen 50 jaar..

@ bruce, het eerste waar ik aan dacht toen ik het filmpje zag was ook Mohammed b. , tja wat hij heeft gedaan is verkeerd er waren ook ooggetuigen maar dat hij winkels heeft beroofd en dat soort dingen denk ik dat het bullshit is van de regering, jullie denken nu vast van haha grapjas ahmet dit is geen rusland maar dit gebeurt vaak , mensen die worden verdacht bijvoorbeeld van iets worden gewoon valse beschuldigingen geplaats in zijn *notities(hoe heet dat ook alweer waar alles word bijgehouden of je strafblad hebt enz.? )en die worden gewoon opgesloten terwijl ze niks verkeerds hebben gedaan..
          maar dan kom ik weer op Mohammed B. , mss heeft amerika hem wel ingehuurt in samenwerking met Nederland (de geheime diensten) om zo oplaaingen te oorzaken tussen niet-moslims en moslims en dat hij word veroordeelt maar dat hij na een tijdje zogenaamd word overgeplaats en weer in marokko ofso word vrijgelaten met een miljoentje meer op zijn bankrekening of mss hebben de geheime diensten hem wel gedwongen om die moord te plegen , dat ze anders de hele familie zouden vermoorden dus onder dwang, dit allemaal kun je niet weten maar ervan uit gaan dat Mohammed b. vangogh heeft vermoord door zijn strenge geloofs overtuigenis is niet juist en is gewoon te makkelijk gedacht, dat is wat ik ook eerder zei, mensen denken vaak niet na voor ze over iets gaan oordelen ,
          dit waren allemaal voorbeelden dus geen bewijzen dat het zo is gebeurt maar helemaal uitsluiten kan natuurlijk ook weer niet , hoop dat ik zo duidelijk heb kunnen uitleggen wat ik zelf denk

grtz

Comment

Originally posted by bruce
            en mohammed B dan? is dat ook onzin....
            ik vind het zoals miss S. zegt ook op zn minst merkwaardig dat beide partijen het zo kunnen brengen dat het in hun voordeel lijkt.
            maar om nou aan te nemen dat bush / amerika zelf dit geregeld zou hebben, dat lijkt me wel erg overdreven. missch. dat een plan van hun uit de hand is gelopen. nou ja, tis lekker

denk je dat die 1000 mensen nou echt boeit voor de regering???de geheime dienst? geloof mij bruce mijn vader heeft burger oorlog in turkije meegemaakt en de regering is zo genadeloos zei laten zelfs 1000000 onschuldigen doden als het hun beter uitkomt, dat getal is mss wel overdreven maar je begrijpt mijn punt

grtz

Comment

nou ga je poep praten ahmet.maar het boeit mij ech tniet dat moh. B. in winkels heb gejat hoor. dat doen 100.000 gasten als het niet meer is. hij is gwoon een halve zool. klaar. ik spreek dagelijks moslims en die zeggen dat hij en B. laden gek zijn. dus ik veroordeel moslims niet. je fok. ik ben christelijk, maar ik kan toch ook niet achter de IRA staan. die zijn in mijn ogen niet christelijk. en veel moslims hebben mij uitgelegd waardoor het komt. verkeerde uitleg van koran. als je in het nauw gedreven ben, MOET je je verweren en mag je doden. verder niet. maar in het midden oosten zijn de normale mensen zeer eenvoudig. en geloven wat een rijke olie sheik zegt. maar jah... westen wil zich teveel met oosten bemoeien he. ahmet, jij denkt te makkelijk. maar dat geeft niet, je zegt iig wel eerluk wat je dr van denkt. zoalang je er zelf maar anders over denkt.
              ik ken hier ook veel marokkanen. die zijn allemaal super vriendelijk enzo. maar daar lig het ook niet aan. laat er eerst maar andere politiek komen. maja... tblijft eindeloze discussie.

Comment

Ahmet, dus als ik jou een beetje begrijp kan het wel dat de Amerikaanse regering op deze manier zijn eigen mensen ombrengt, maar het is niet voor te stellen dat een moslim het op zijn geweten zou kunnen hebben?

Beetje oogkleppenbeleid als je het mij vraagt, je kunt voor ieder afzonderlijk geval wel met allerlei andere mogelijkheden komen maar eens zul je toch moeten toegeven dat er ook wel degelijk gruweldaden uit naam van de Islam plaatsvinden.
                Begrijp me niet verkeerd hoor, zeker niet alleen uit naam van de Islam, zijn zat anderen die ook afgrijselijke dingen doen, maar het bestaan van Moslimextremisten valt niet te ontkennen en ook hun aandeel in veel van de ellende van tegenwoordig niet. Niet als enige schuld dus maar zeer zeker wel medeschuldig...

Comment

ja dat geheime dienst van turkije ken ik niet dussuh.. ken ik niks van zeggen

Comment

super moderator heb volges mij hoge opleiding, want ze slaat speiker ( ) steeds op zn kop

Comment

jullie hebben ook gelijk ik sta er niet achter bruce kun je ergens in mijn post citeren dat ik erachter sta ik probeer alleen duidelijk te maken dat mensen te makkelijk denken , want ow ome bush zegt moslims hebben het gedaan dus wij gaan maar lekker geloven , ik ben ook fel tegen binladen en dat soort zooi , moslims extremisme tja ik denk dat mensen als binladen er een verkeerd beeld van geven de islaam is een mooi geloof je kunt het er mee eens zijn of niet en accepteerd absoluut geen geweld

@ bruce, vriend ik praat geen poep maar ik kom met feiten , als het geen feiten zijn ga er maar vanuit dat het voorbeelden zijn wat het wel of niet kan zijn

grtz

Comment

Originally posted by bruce
                        ja dat geheime dienst van turkije ken ik niet dussuh.. ken ik niks van zeggen
                        dat was weer een voorbeeld wij allemaal weten niet wat de geheime diensten doen want tja, het is nou eenmaal de geheime dienst dus jij kan wel zeggen dat ik poep praat en dat de turkse geheime dienst mss wel iets anders doet dan de die van de nederlandse maarja wie ben jij of wie ben ik om dat te kunnen weten?

grtz

Comment

met poep bedoel ik dat je gaat suggereren dat de geheime dienst moh. B heb ingehuurd en hij een miljoen op zn rekening heeft. als iedereen suggesties gaat doen krijg je helemaal rare verhalen. snappie.

ennuh... BTW: ik ben BRUCE

Comment

@ bruce, tja bruce kun jij weten dat het niet zo is dan?? zoja, wil ik graag bewijsjes hebbe.. ik zei niet dat het zo was dus ik heb niks te bewijzen maar het kan wel een wel zo zijn dus....

bruce..je stelt niet veel voor hoor

grtz

Comment

Originally posted by ReyMysterio
                              Osama zelf handelt niet met de USA maar de familie wel van Osama.
                              Bush sr heeft zeer goed verdient door zijn handel met hun.
                              En tijdens de aanslagen was de famile Bin Laden in de USA en zij waren de enigen dis het land uit mochtten en alle andere vliegtuigen werden aan de grond gehouden.
                              De film Fährenheit 9/11 van Michael Moore moet je maar eens bekijken.
                              Voor 1 keer moet ik de rey gelijk geven, niemand mocht het land uit enkel bin laden mocht vertrekken, en ik heb Fahrenheit gezien, geweldige docu

Grtz
                              stil growing

Comment

hahah ja en hij zou bij de fbi hebben gewerkt en zen nichtje werkt voor playboy hahahah en hij is een moslim extremist..
                                als hij echt zo extreem was en alle niet-moslims dood zou wilt zou hij eerst maar eens bij zijn eigen familie beginnen , dan ben ik bang voor hem dat hij meer dan de helft moet neerknalle ,kutrijkelui

grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X