Ezel gewond

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja na dan ben ik toch ziek in me hoofd joh dan zijn er veel tbs patientjes bij de jeugd geloof mij maar. Bij dieren of welk levendwezen dan ook, oke da kan echt niet maar een prullebakkie pff...
    wil het niet opneme voor de gaste die het wel doen maar er zijn zoo veel dieren die mishandeld worden en weet ik het allemaal richt daar je aandacht eerst maar eens op en ga niet bij elk dier dat bekogelt word ( oke schandalig dat is niet goed te praten ) mensen afzeiken. Erger nog volwassen mensen zijn meestal de lui die die beeste slaan en weeet ik het allemaal.
    on the road to get huge

Comment

Waar heb jij het nou over??
      Je vind het zelf ook schandalig en niet goed te praten als mensen dieren mishandelen maar als ik mijn mening geef over het soort randfiguren dat dieren probeert te molesteren met vuurwerk ga je lopen janken?

Misschien een idee om eerst eens goed te lezen, ik heb het alleen over gasten die dat soort grappen met vuurwerk en dieren uithalen, die die twee dingen combineren dus.
      En dat er de nodige tbs patientjes los rondloopt is helaas geen nieuws maar dat terzijde...

Comment

wtf
        Ik denk idd ook niet dat er Iemand op deze hele wereld is die zou blijven staan bij zo een hond die op je afkomt, zelfs met gebroken benen zou ik nog weg proberen te komen
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ja toen ik het had gepost las ik ook dat er stond met dieren, maar dacht misschien bedoel je ook met materialen. Alleen nou zeg je dat ik loop te janke?? Ik vind dat de mensen soms echt te veel de jongeren de schuld geven terwijl ze zelf net zo erg zijn misschien zelfs nog wel erger. Het idee om een hond op kinderen af te sturen vind ik al niet gezond, je bent immers volwassen. En idd die verhaaltjes van ja als ze dat bij mij zouden doen stuur ik me hond op ze af kan ik niet waarderen, weet zo zeker dat jij en je hond niks doen. Maargoed laat die discussie verder maar zitten dat is niet nodig ieder z'n mening.
          on the road to get huge

Comment

Het is hier toch een discussie forum? Ik denk dat er amper volwassenen zijn die vuurwerk gooien naar een dier, en dit topic gaat over dierenleed dmv vuurwerk. Tuurlijk zijn er volwassenen die dieren mishandelen, dat hou je ook altijd, maargoed.. En waarom zou je je hond er niet op afsturen? Je ziet een stelletje jongeren, ze gooien vuurwerk naar jou met je hond. En jij kan je hond erop afsturen, wie dat niet? PAK EM!!! ik zou t wel weten. laat ze maar rennen voor hun leven, hij bijt tenslotte toch niet gelijk.

Grtz, David.

Ps. hc ik zou voortaan even wat meer in schrijftaal posten en niet in spreektaal, is heel moeilijk te volgen namelijk.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
              Heb puur en alleen om die reden mijn hond getraind in het commando 'pak hem!'.
              dat ben ik em nu ook aan het leren
              Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Dus als ik HCM goed begrijp ben ik volgens hem niet helemaal goed omdat ik dat soort *@#!* jong zonder ze een haar te krenken ff flink laat schrikken als ze proberen mijn hond (en/of mij) zwaar te verminken met vuurwerk...
                En dan zou ik net zo erg of zelfs nog erger zijn als die gasten die proberen te verminken.
                Tja, je kan je normen en waarden maar goed op een rijtje hebben staan!

Heeft overigens geen hol te maken met jongeren 'de schuld' geven, dat zijn in de praktijk gewoon degenen die dat doen. Sommigen trouwens laat dat duidelijk zijn, zijn ook zat jongeren die gewoon lol hebben met vuurwerk zonder excessen en die ook zeker als je het normaal vraagt gerust ff wachten met dat vuurwerk totdat je uit de buurt bent.
                Heb al gezegd dat ik totaal geen hekel heb aan kinderen en jongeren en heb mijn hond dusdanig opgevoed dat hij in ieder kind een potentieel speelmaatje ziet, zéker geen bedreiging.
                Ben nog nooit een volwassene tegengekomen die het in zijn hoofd haalde een poging te doen mijn hond te verminken met vuurwerk, als dat ooit wel gebeurt blijft het overigens zeker niet bij ff laten schrikken. Een volwassene moet namelijk zeer zeker beter weten, maar laten we ff niet doen alsof een 15- of 16 jarige niet beter weet...

Comment

klopt maar dat die luitjes dat doen is heel slecht, maar om zo te reageren als volwassene is dat geen haar beter. Zo bedoel ik het.
                  on the road to get huge

Comment

Precies, ff laten schrikken is dus net zo erg als proberen te verminken volgens jou.
                    Tja, het kan je mening maar zijn, moge duidelijk zijn dat ik daar weer zo mijn mening over heb...

Comment

Slaat nergens op Maurice, vind ik echt.. Als ik een jongen van 15 zie die mijn kat trapt, dan sla ik hem echt wel een paar keer de grond in. Is gewoon omdat ik niet kan accepteren dat mensen zo zijn. Heb jij dieren? ik denk dat jij hetzelfde zou willen doen..

Grtz

Comment

moet je is weten wat ik doe als iemand 1 van mijn 2 goudvissen wat aan doet
                        Who's the Chef

Comment

Een uit de hand gelopen kattekwaadstreek? Ze weten donders goed waar ze mee bezig zijn. Tuig.
                          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                            Slaat nergens op Maurice, vind ik echt.. Als ik een jongen van 15 zie die mijn kat trapt, dan sla ik hem echt wel een paar keer de grond in. Is gewoon omdat ik niet kan accepteren dat mensen zo zijn. Heb jij dieren? ik denk dat jij hetzelfde zou willen doen..

Grtz
                            Ja dat kan wel zo zijn maar daardoor word het alleen maar erger vind het een beetje raar als iemand zo'n toppic begint, dat je dan meteen begint te reageren met ja als hij dat bij mijn dier doe slaa ik hem da ************************ ziekenhuis in. ( niet letterlijk maar komt het wel op neer ) daar gaat het toch niet om die praatjes hoef ik tenminste niet te hore maar ja zal wel an mij liggen dan. Vaak is het dan ook nog eens bluf.
                            on the road to get huge

Comment

Doe ff normaal man, lees gerust het hele topic nog eens door dan zie je dat het heel normaal verloopt en helemaal niemand het 'zo maar' heeft over wie dan ook wat dan ook aandoen en dat ziekenhuizen al helemaal niet genoemd worden.
                              Als je iets niet wenst te horen/lezen kun je het ook nog gewoon overslaan hè, gebeurt iedereen wel eens.

Comment

dit zijn een paar voorbeelden dan

cor. :
                                Hier zijn toch gewoon geen woorden meer voor.
                                Als ik zulke dingen lees, wat zou ik dan toch graag die gastjes tegen willen komen en een molotov cocktail op hun willen gooien

shann. :

Maar als er van die pokkejong rondlopen die proberen dat alles te verzieken omdat ze het 'lollig' vinden om vuurwerk naar of liever nog op mijn hond te gooien horen ze dus die twee woordjes en zien ze vervolgens ruim 40 kilo hond blaffend en grauwend op ze af komen rennen...
                                En de reactie's daarop vind ik dan wel weer lollig.

de reacties daarop vind ik dan lollig??? dus met andere woorden ik vind het wel leuk om te zien hoe gastjes reageren als ik mijn hond op ze afstuur..
                                Last edited by hardcoremenneke; 23-12-2006, 12:10.
                                on the road to get huge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X