Nieuwe film Geert Wilders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hahaha gelul van een aardbei wat een humor. Ik moet wel zeggen dat Geert Wilders wat extreem is hoor. Ik ga meer voor Rita.
    Maar zoals je ziet als je poep zegt dan voelen ze zich aangesproken.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
      Hahaha gelul van een aardbei wat een humor. Ik moet wel zeggen dat Geert Wilders wat extreem is hoor. Ik ga meer voor Rita.
      Maar zoals je ziet als je poep zegt dan voelen ze zich aangesproken.
      Nee ik heb het ook nie zo op Rita Tovenaar
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by kees View Post
        Ik wordt zo moe van al dat gelul over die moslims, je kan geen grapje maken of je bent een racist . Kijk maar eens op mijn netlog.

Netlog
        Ik kan er mee lachen. Zij lachen nog meer met ons.
        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Waneer komt die film nou eens? ik wil die graag zien en zeker omdat het een vrijheid is van meningsuiting. Als het om het geloof gaat mag je plost geen mening geven dat vindt ik belachelijk Laat maar eens zien Wilders waar we ons zo druk over maken. Kom op met die film.

Comment

Toe nou...

Beste mensen, zullen we dit forum beperken tot onze voornaamste interesse: fitness en bodybuilding. Er zijn vele andere fora waar je je mening over Geert Wilders kwijt kunt. Maar ik vind het niet fijn ook hier al over hem te lezen. Dus: alsjeblieft...
            Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk ---

Comment

Originally posted by janwin View Post
              Beste mensen, zullen we dit forum beperken tot onze voornaamste interesse: fitness en bodybuilding. Er zijn vele andere fora waar je je mening over Geert Wilders kwijt kunt. Maar ik vind het niet fijn ook hier al over hem te lezen. Dus: alsjeblieft...
              Kerel..dit stuk van het forum is off-topic. Daar mogen we dus lullen over andere zaken
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Wou net zeggen. Off topic is voor niet bodybuilding. Wil je het alleen over bb hebben moet je hier niet zijn.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zeker een kerel met ballen en het lef met het recht op uiten van vrijheids van meningsuiting. ga de film zeker zien

Comment

...moet je hier niet zijn...

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Wil je het alleen over bb hebben moet je hier niet zijn.

Ik lees net dat ik niet thuis hoor in het forum met de titel " Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums ". Raar dus, er staat dus niet wat er staat....
                    Het enige wat ik wil is, dat zo'n discussie als we hier voeren, de gemoederen erg ophitst, en dat je daarvoor beter een ander forum kunt uitkiezen, zoals nu.nl | Het laatste nieuws lees je het eerst op NU.nl, waar nu een discussie bezig is, waar al meer dan 1600 mensen elkaar de huid volschelden. En ondertussen houden we maar vol dat moslims zo intolerant zijn. Laten we dit forum, zelfs met "off topics" een beetje pretiig houden.... Dat is kennelijk bij jullie allemaal al teveel gevraagd. Ik heb tot nu toe trouwens geen moslims zien/horen reageren. Ach,.... ik snap het al, die willen het kennelijk alleen maar over bb hebben en horen hier dus ook niet thuis...

Comment

Je leest het verkeerd. Ik bedoel dat je dan niet in de sectie off topic moet zijn. Daarnaast hebben we hier een beschaafde discussie, ik heb nog geen mensen gezien die anderen de huid vol schelden, heb niks gemerkt van verhitte gemoederen.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Lees het verkeerd...

Nog één ding daarover: Ik kijk rechts op deze pagina en dan zie ik "actieve discussies" en dan zie ik een onderwerp dat mij interesseert en dan reageer ik daarop. Achteraf blijk ik dan in een "off topic" te zitten. Dan zeg je nu natuurlijk "Had je onze kleine lettertjes maar moeten lezen..."

Vind je trouwens dan ook niet dat we zulke onderwerpen beter op een andere plaats kunnen voeren dan hier? Kunnen we hier alles wel gaan bediscussiëren..... Zou ik fel tegen zijn. Nu lees is (bijna dagelijks) zaken, die mij interesseren..
                        Last edited by janwin; 01-03-2008, 09:55.

Comment

Het idee achter een off topic is juist dat je er alles kunt bediscussiëren wat niets te maken heeft met bb. Als je voorts wilt weten waar een discussie staat voordat je ernaar kijkt moet je gewoon klikken op "nieuwe berichten". Daar staat het forum achter. Wil je dus alleen bb lezen, ga dan niet naar topics die staan op off topic.

sigpic

Comment

Deze topic is dan ook voor mensen die in dit soort zaken geintereseerd zijn.
                            Als men daar geen behoefte aan heb lezen ze het gewoon niet. En houden zich enkel bezig met de topics ovef BB.

Comment

Tja als het onderwerp je niet aan staat is er altijd bovenin een kruisje om op te klikken, of naar een ander topic te gaan. Niemand die je dwingt dit te lezen of aan deel te nemen. Als je alleen BB/Fitness wilt blijf dan in andere delen van het forum

Zelf wordt ik gewoon moe van gastjes die voor elke scheet "dizcriminazi" schreeuwen en "respect" eisen terwijl ze geen fuck doen om het te verdienen. En in mijn ogen zijn het niet moslims, maar merendeel van de Marrokaanse bevolking die voor problemen zorgt. Enerzijds is Wilders generaliserend bezig, maar ja marrokanen zijn onderdeel van moslims. Van turken en andere hoor je zelden tot nooit iets van. Als ik tering een Marrokaan zeg dat het een luie rat is dan is ie dat en hetzelfde zeg ik tegen een zwerver. En als ze me daarom een racist noemen dan doen ze dat maar. De manier waarop de meesten tegenwoordig met woorden zoals Racisme en Respect gooien zijn het toch niets meer dan lege woorden.

Ben ik voor een partij als Wilders? Nah. Laten we wel zijn. Die gast is oppositieleider die niks anders doet dan schreeuwen wat er speelt bij veel mensen. Concrete oplossingen e.d. heeft hij niet (maar welke partij wel? :P), maar als oppositie hoef je dat ook niet te hebben. Bespeel de media en blijf roepen tot de grote partijen eindelijk eens wat gaan doen. Wat dat betreft vind ik heel de Nederlandse politiek naadje de afgelopen 10-15 jaar. Begint steeds meer Amerikaans Moddergooien te worden dan dat er politiek wordt bedreven. Kijk je naar de debatten op tv is het niets meer dan een stel kinderen in een zandbak. Van de week was Halsema ook op tv in een Nova...wat een tering onzin kraamt dat mens en haar partij uit zeg. Dat is nog veel erger en schadelijker dan een Wilders vind ik.

In mijn ogen is heel de politiek laf en ruggegraatloos. Dit bewijzen ze keer op keer en zijn met verscheidene zaken internationaal een lachertje. Mensjes die op de heg zitten en onzin uitkramen maar geen enkele knoop durven door te hakken. Geen beslissingen, geen daadkracht...ja hoe weten wij dan waar we aan toe zijn? Maak op zijn minst "slechte" beslissingen zodat we iets hebben om op in te spelen. Nu wordt iedereen aan het lot over gelaten en moet het volk het heft meer en meer in eigen handen nemen terwijl de politici over betuttelende troep lult zoals de Vettax. Er zijn belangrijkere zaken en als een struisvogel je kop in het zand steken werkt niet mr. Bakellende.

Heb nog liever een dictator of een marxist aan de macht dan hoe het er nu aan toe gaat.

Over de film van Wilders wordt enorm gespeculeerd. Internationaal verdoemen sommige landen deze film...Stelletje randdebielen...Er is niks over de inhoud bekend van de film behalve dat het over de moslims/koran gaat. Als we nu eerst eens wachten tot we weten wat er precies in staat ipv deze idioterie...

Het nederlands volk zit vol met lafbekken die nog steeds denken dat alles met praten opgelost kan worden, waar het slachtoffer altijd de schuldige is en dat soort onzin. Tijd van praten is voorbij...van mij mag de burgeroorlog eens beginnen.
                              Last edited by Falstyr; 01-03-2008, 11:16.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Mee eens. Ben ook een totale liberaal, iedereen mag doen en laten zoals het hen goeddunkt, mits ze er niemand mee tot last zijn. Zijn ze dit wel, daar zijn de politie en justitie voor.
                                Eensch ben zelf ook liberaal, merendeels. Maar als de politie, justitie en overheid enorme steken laat vallen ga ik uitzonderingen maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X