Nieuwe film Geert Wilders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by amersfoort View Post
    ik vind dat geert gewoon gelijk heb en dat die film uit gezonden moet worden het is nog steeds vrijheid van menings uiting en sta veder volledig achter die man laat ze de grenze maar voor 5 jaar dicht gooien moet je kijken hoe het verandert hier in nederland
    Dat vind ik nou echt een kouwe rug toekeren naar alle moslims die hier al zijn, niet echt volwassen gedrag.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Hehe ik lach me kapot als het allemaal een grap blijkt te zijn.
      Zo heeft hij sneaky bewezen wat voor laffe hond wij als premier hebben..
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
        Hehe ik lach me kapot als het allemaal een grap blijkt te zijn.
        Zo heeft hij sneaky bewezen wat voor laffe hond wij als premier hebben..
        Zou jij graag in de schoenen, van die premier willen staan?

Comment

YouTube - Appeasing Islam

Comment

die man is een genie!

of hij de woorden van die speech zo uit mijn brein trekt :-).

niet dat ik een genie ben, haha, ben het gewoon roerend met hem eens.
            Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.

Comment

Video is no longer available...
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hier is "Fitna" dan. Wat een kutfilm.

LiveLeak.com - Fitna the Movie: Geert Wilders' film over de Koran. (Nederlands)

Comment

vind het ook behoorlijk tegenvallen maar goed ook

Comment

Heb het niet gezien, ben het ook niet van plan.
                    Wat kan je nou van een racist verwachten..??!!

Comment

• Ik hoop dat er meer mensen zijn als sterktse ophaler.

Waarom? Omdat alle punten die hij verteld gewoon de waarheid is. Niet alle moslims zijn zo...

In Fitna komen de beelden van "prekende imamen" bij de meeste niet eens overeen met het soundtrack in het arabisch... Tussen aanhaling want in mijn ogen zijn dit geen imams...

Voor elk beeld en voorbeeld die er wordt gegeven in "Fitna" kan ik ook met google, plaatjes en wat teksten over ALLE geloven zo'n filmpje maken.

En dan zeggen dat ze allemaal zo zijn?

Ik ben zelf moslim,... en ik moet zeggen... De film Fitna doet mij niks... lijkt wel meer een propoganda filmpje dan echt een anti koran film.

Die vertaling ook, ik weet niet waar hij die vandaan heeft maar ik lachte me echt kapot

Ik moet gewoon lachen om die Wilders... Misschien te weinig aandacht ofzow van zijn ouders gehad... Lekker wild doen. Rebellen... Hij doet maar... Laat mij koud wat hij zegt... 9 van 10 keer weet hij niet eens waar hij het over heeft. Het beeld wat hij ( en anderen zoals Amerika ) probeerd te creëren is dat alle moslims zo zijn...

Mensen die hierin geloven dat alle moslims zo zijn en dat "WIJ" hier zijn om de boel over te nemen vindt ik alleen maar jammer voor ze... Waarom??? Omdat het iets over hun eigen denk vermogen verteld...

Een moskee'tje minder... vindt ik ook wel... Maar als de vergunningen worden gegeven... wat moeten "wij" daar tegen doen dan?

En lees mij tikken dan... 6 jaar geleden had ik nog een ons gevoel... En nu ik met "wij"...

Islam staat voorop voor respect voor een ander, liefde voor de medemens... ongeacht geloof, ras, sexe e.d.

Gelukkig weet ik dat niet iedereen zo simpel dekend is... Anders zou ik wel heel depresief worden...

Oh ja, aljeblieft... vrouwen met hoofdoeken hoef je niet zielig te vinden... Vraag het ze zelf. En geloof mij elk man die een "echt moslim" is behandeld zijn vrouw als koningin...

Comment

• Misschien is Wilders gewoon bang voor verandering in het land. of dat nou positief of negatief is), hij vind het maar niks en daarom valt ie de islam maar aan. Zoooo zwak. Het enige wat echt aan verandering toe is is zijn kapsel. Het is net of er een dode geblondeerde poedel op zijn hoofd ligt

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Misschien is Wilders gewoon bang voor verandering in het land. of dat nou positief of negatief is), hij vind het maar niks en daarom valt ie de islam maar aan. Zoooo zwak. Het enige wat echt aan verandering toe is is zijn kapsel. Het is net of er een dode geblondeerde poedel op zijn hoofd ligt

Comment

• Eigelijk had hij zijn punten voor het vertonen van de film al bereikt.

Zie geen kwaad in de film en de reacties van de premier van Iran vind ik dan ook vreselijk overdreven.
                            Iran veroordeelt 'gruwelijke' film - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]

Hier kan ik dan ook echt pissed-off van raken.

greetz
                            Trainingslog Farmboy:

Comment

• Het is de media die zo vreselijk er boven op ligt. Volgens mij zijn wij de enigste land die er zoveel aandacht aan besteed. En dan hoor ik van : wat valt die film tegen zeg. Nou wat wil je dan? een film die die zo gamaakt is dat het direct uitloopt tot rellen? Daar zit ik niet op te wachten.
                              Kijk naar het verschil van de extremen en de gewoon gelovigen.
                              Iemand die gewoon zijn geloof beleid doet zijn best maar. Maar val een ander daar nou niet mee lastig. Laat elkaar nou gewoon in je waarde. Daarom heb ik een haat te gegen het extremiste. Jammer dat de film geen onderscheid mee houdt. In de film worden alle moslims over een kam geschoren . Jammer , maar eigenlijk wel te verwachten van G.Wilders.

@ Mark . waneer neem jij eens een ander kapsel?
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by Multi-Junk View Post
                                Heb het niet gezien, ben het ook niet van plan.
                                Wat kan je nou van een racist verwachten..??!!
                                Met hij is een racist ben ik het niet eens. Hij is een extreem rechts persoon die de dingen die in dat geloof voorkomen niet normaal vind.

Ik heb hem net gekeken maar hij bestaat uit dingen die wij al kennen, zoals het WTC, aanval in Madrid etc en bestaat alleen maar uit "feiten".

Ik denk dat je hem moet bekijken dan krijg je een duidelijk beeld van wat hij bedoeld. Ik zeg niet dat dat goed is maar ik ga daar ook niet tegenin. Het zou natuurlijk beter zijn als hij dit op een andere manier had gedaan, dat was voor iedereen beter geweest.

Het enige wat dit onderwerp zo opblaast is het feit dat de kranten en de tv er een ophef van maken. Als dat nooit gebeurt was was naar mijn mening de film niet eens opgevallen. Ik denk namelijk dat er wel meer van dit soort filmpjes zijn.
                                Last edited by Braaaii; 28-03-2008, 15:02.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X