Heb vroeger judo en kickboksen gedaan naast voetbal. En als metalhead draag ik ook regelmatig een maliensieraad om me linkeronderarm waarmee je die zielige mesjes afweert. Bedoel als er bij re-enactment al geen 2hander claymore doorheen komt wil ik zo'n mesje dat wel eens zien doen. Oh ja re-enactment is een groep die een bepaalde tijdsperiode naspeelt en waar je niet mee mag doen aan de nagespeelde veldslagen. Dit omdat er met echte wapens wordt gevochten en geen choreografie. Dus je moet eerst les krijgen om met je wapen overweg te kunnen en jezelf te beschermen. Dus ja ik heb ook ervaring in real life gevechts situaties. Jammer alleen dat je niet met je zwaard over straat mag lopen ter zelf verdediging. Dus soms verberg ik dit in me binnenzak. Je ziet het niet dus provoceerd ook niet.
Racistisch? Eerder realistisch. Maar goed tegenwoordig roept iedereen al racisme voor het minste of geringste en kijk daar niet eens meer van op.
Tegenwoordig is een beetje zelfverdediging helemaal niet slecht. Maar ben wel van mening dat je niet moet gaan provoceren. En ik ben ook van mening dat je niet als een mietje over je heen moet laten lopen zoals de meeste nederlanders tegenwoordig.
Maar goed voordat het een "racistisch" topic wordt zal ik me uit deze "discussie" verwijderen.
Racistisch? Eerder realistisch. Maar goed tegenwoordig roept iedereen al racisme voor het minste of geringste en kijk daar niet eens meer van op.
Tegenwoordig is een beetje zelfverdediging helemaal niet slecht. Maar ben wel van mening dat je niet moet gaan provoceren. En ik ben ook van mening dat je niet als een mietje over je heen moet laten lopen zoals de meeste nederlanders tegenwoordig.
Maar goed voordat het een "racistisch" topic wordt zal ik me uit deze "discussie" verwijderen.
Comment