Nieuwe film Geert Wilders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb vroeger judo en kickboksen gedaan naast voetbal. En als metalhead draag ik ook regelmatig een maliensieraad om me linkeronderarm waarmee je die zielige mesjes afweert. Bedoel als er bij re-enactment al geen 2hander claymore doorheen komt wil ik zo'n mesje dat wel eens zien doen. Oh ja re-enactment is een groep die een bepaalde tijdsperiode naspeelt en waar je niet mee mag doen aan de nagespeelde veldslagen. Dit omdat er met echte wapens wordt gevochten en geen choreografie. Dus je moet eerst les krijgen om met je wapen overweg te kunnen en jezelf te beschermen. Dus ja ik heb ook ervaring in real life gevechts situaties. Jammer alleen dat je niet met je zwaard over straat mag lopen ter zelf verdediging. Dus soms verberg ik dit in me binnenzak. Je ziet het niet dus provoceerd ook niet.

Racistisch? Eerder realistisch. Maar goed tegenwoordig roept iedereen al racisme voor het minste of geringste en kijk daar niet eens meer van op.

Tegenwoordig is een beetje zelfverdediging helemaal niet slecht. Maar ben wel van mening dat je niet moet gaan provoceren. En ik ben ook van mening dat je niet als een mietje over je heen moet laten lopen zoals de meeste nederlanders tegenwoordig.

Maar goed voordat het een "racistisch" topic wordt zal ik me uit deze "discussie" verwijderen.
    Last edited by Falstyr; 28-03-2008, 18:55.

Comment

• Originally posted by Genjuro View Post
      Ik denk dat het groepje groter is dan de meeste mensen beseffen, en het helemaal niet zo klein is. Daarnaast zijn moslims nog zéér samenhorig, in tegenstelling tot de meer individualistische Westerling. Er is maar 1 rotte appel nodig om de hele boel mee te krijgen.

Dat alle moslims zo zijn is natuurlijk leuter. Er zijn er die zich perfect aangepast hebben aan de maatschappij. Die behoren tot de gematigde groep. Maar, zoals gezegd, er moet maar 1 rotte appel zijn die die gematigde groep ook mee kan krijgen.

Christelijk extremisme, hoewel het ook thuishoort in de Middeleeuwen, is lang niet zo geweldadig meer dan Islam extremisme.
      Dat die groep groeiend is, en groter is dan mensen denken, is alleen maar meer reden om de beelden te verspreiden als waarschuwing toch. Helemaal als voor dingen als de twin towers zijn niet veel mensen nodig zijn.
      Blij toe dat het christelijk extremisme niet meer van nu is, ook in de bijbel en tora staan genoeg zieke dingen.

Comment

• Mensen zijn mensen. En wat voor geloof ze ook aanhangen, in "naam" van "het geloof" zijn veel gruwelijke dingen gebeurd. Mensen zijn tot prostitutie en slavernij gedwongen, landen zijn verovert, hele beschavingen zijn uitgeroeit, natuur gebieden vernietigt en velen zijn gemartelt en gedood. Ow ja, dit deden Nederlanders in de Middeleeuwen en de gouden eeuw!
        Tot 400 jaar geleden waren wij ook zo barbaars als de extremisten van nu. Tijdens de 2e wereldoorlog werden joden en zigeuners ook belachelijk gemaakt en afgeslacht op beestachtige wijze omdat ze als bedreiging gezien werden voor een moderne beschaving. Nee ik praat extremisme niet goed. Maar extremisme is extremisme. En dat staat los van welk geloof of welke cultuur dan ook. De menselijke aard kan extremistisch worden. Ik noem dat gewoon apengedrag. Chimpansees slachten ook graag met een hele groep een individu af. Voor de lol.

@ Kees
        Nee ik BEN kaal. Al vanaf mijn 19e jaar helaas. Dus ik kan geen ander kapsel nemen.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• @ Mark . Ik dacht werkelijk dat je je bewust een kaal hoofd had.
          Maar ik moet zeggen het staat best goed.
          Ooit heb ik iemand gekend die op jonge leeftijd helemaal kaal werd. En na een aantal jaren weer haar kreeg .Na een maand of wat werd hij weer helemaal kaal. Is dat ook bij jou zo? Ooit heb ik je Kojack genoemd ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt.
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by kees View Post
            @ Mark . Ik dacht werkelijk dat je je bewust een kaal hoofd had.
            Ooit heb ik je Kojack genoemd ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt.

Maakt niet uit. Ik kan er om lachen hoor

Comment

• Mijn mening als ex-moslim:

Ja je hoort het goed, ik ben een ex moslim maar goed hier horen jullie straks meer over. Over Geert Wilders kan ik maar heel kort zijn... maar ik neem toch de langere route.

Hij is iemand die zijn mening tenminste durft te uiten alleen brengt die het weer een beetje heel erg extreem over. Moslims zijn zeker geen slechte mensen! Maar er zijn wel slechte mensen die verkeerd met het geloof omgaan! Zo hebben zij de koran (gedeeltelijk aangepast qua inhoud), geloof het of geloof het niet.

Ik vind persoonlijk dat al die extremisten die denken dat ze ''goede'' moslims zijn de bak in moeten (het zou mij ook weinig uitmaken als figuren zoals Mohammed. B de dood als straf krijgen). Mensen zijn inderdaad mensen Sterkste Ophaler maar er zijn genoeg exemplaren (ja dit zijn weer geen mensen maar...) waar wilde dieren nog slimmer en vriendelijker overkomen.

1:
              Ik hoop dat Wilders plan qua het verbeteren van de religie (op een goed manier) in Nederland wel lukt.

2:
              Ik hoop dat Wilders plan om alle moslims uit Nederland te wissen mislukt!

3:
              Simpel: Goede moslims moeten zeker blijven en slechte moslims die het land alleen maar komen verzieken mogen wat mij betreft weg maar als ze slim zijn denken ze helder na en proberen ze met alle verschillende religies als joden, christenen en khatolieken etc. goed om te gaan, dan worden ze toch nog gerespecteerd als normale mensen en mogen ze wat mij betreft weer blijven! (Heel) graag zelfs.

Mensen waaronder joden etc. enzo doden om een overwinning te boeken is meer dan alleen misdaad en dus mogen deze mensen van mij de ''aarde'' verlaten.

Ik hoop dat de extremisten er op een dag toch nog achter komen dat ''vrede'' de enige manier is om iets op te lossen.
              Last edited by Nex-; 17-04-2008, 16:02.

Comment

• Falstyr

Iranese idioten...? Kerel weet wat je zegt! Ja hier kan ik wel boos om worden.

Het is voor miljoenen Iranesen een droom om het regiem te ontvluchten dat is iets waar ik veel van af weet omdat het ook mijn afkomst is. Ik woon nog maar sinds kort in Nederland... zo'n 5 jaar dus ik heb al een aantal jaartjes is Iran doorgebracht, hier vertel ik je straks meer over.

In Nederland hebben jullie absoluut geen last van ons dus wat je zegt is om het maar even kort door de bocht te zeggen.... bullshit. Over marrokanen kan ik je aardig gelijk geven maar lang niet alle marrokanen zijn zo.

Over Iran waar iemand zoals jij weinig verstand van heeft:

Er zijn een kleine groep mensen in ons land die gehersenspoeld zijn zoals patricia het al zegt... ze kunnen er niks aan doen het zijn gewoon mensen, agenten etc. Hoe dit komt?

Nou... we hadden ooit een koning ja nog niet eens zo lang geleden. Zo'n 35/40 jaar geleden dacht ik? Deze koning van ons heette Shah. Niks mis mee een geweldige voorbeeld voor ons land maar niemand is perfect en daar viel hij ook onder. Toen hij nog koning was werden mensen niet zomaar onhoofd, vrouwen werden niet gestenigd, en iedereen leefde maar zijn leven.

Toen kwam er iemand genaamd Ruholla Khomeini (moet je eens nagaan het is niet eens een echte iraanse naam maar goed hetzelfde geldt ook voor Ali, Mohammad etc.). Deze man beloofde de burgers van Iran een hele hoop verbeteringen tegenover de maatregelen die onze zeer gelieve koning Shah nam.

Mensen waren zo dom dat ze al snel waren verkocht! En ja hoor Shah hebben ze van de troon afgestoot en daar komt Khomeini aan met zijn beloftes. Nou ehh jullie weten volgens mij genoeg! Hij was gewoon een zeer grote extremist. Het zijn niet de burgers die extremisten zijn! (ja een gedeelte daarvan wel maar er zijn wel honderd keer zoveel goede burgers daar!). Het is de overheid die er een puinhoop van heeft gemaakt en het wordt steeds erger!

Falyster als je dit allemaal niet hebt gelezen dan hoop ik dat je dit stukje in ieder geval toch wel gaat lezen!:

Alle pubers, senioren en junioren worden daar gedwongen om koran les te nemen, je mag niet voor het huwelijk sex hebben anders wordt je natuurlijk op een gruwelijk en zeer langzame manier gedood, (tenminste als een van de extremisten) je pakken, de kans is in ieder geval aardig groot.

De tieners proberen toch een beetje lol te maken (geloof mij maar) en dus gaan ze een beetje feesten... een beetje feesten is voor hun klein beetje alcohol of sex ... zulke kleine dingen zijn hier in Nederland gelukkig heel normaal maar in Iran moet je dit soort dingen geheim houden want anders ben je er geweest!

Kortom: Het zijn gewoon normale en vriendelijke mensen maar ze worden gewoon tot de limiet gepushed! Ze kunnen het niet meer aan... hierdoor zijn er velen die het land/regime (proberen te bevluchten)... als dit niet lukt sluiten ze zich of bij het regime aan of ze worden gek.

Mensen proberen een uitweg te vinden maar de kans is minimaal!

Falsyster... ik weet dat je een goede kerel bent maar praat voortaan niet over dingen waar je niet veel van weet en of niet hebt beleefd. Als er minstens een cultuur is hier in Nederland die zich 95% gedeisd houdt dan zijn het wel Iranesen.

Geloof je het niet? Nou kerel... er zijn genoeg Iranesen artsen, docters etc in Nederland. Zelfs in de tweede kamer bij het partij groen-links heb je een vrouwelijke Iranese kamerlid. Kortom... de meeste studeren hard en proberen tenminste een werk te vinden dit lukt in de meeste gevallen ook wel.

Zo'n 3 maanden geleden was er in de krant ook nieuws over Iranese studenten die er echt voor gaan! Hierin stond dat van de meeste buitenlanders de Iranesen het meest slaagten qua studie...

Nogmaals... het zijn niet de Iranesen, of het land zelf dat voor slechte resultaten zorgt maar de regime/overheid! Natuurlijk hoor je in het krant/ journaal etc vaak negatieve dingen maar dit komt meer omdat Ttegenwoordig is het een trend om alleen maar negatieve dingen te publiceren en al het goede dingen achterwege laten.... en omdat de overheid natuurlijk slecht bezig is! Ik hoop dat de mensen toch eens worden bevrijd...

Verder zijn er een heleboel Nederlandse kenissen van ons die naar Iran zijn gegaan als touristen en het beviel ze zeer goed.... mooi land hoor.

Edit:

Ook is het zo dat Iran (in de tijd dat onze land nog Persia heette) helemaal geen moslim land was!!!! Het waren de Arabieren die de zogenaamde Koran met zich meenamen en de hele wereld afreisden. Zo is het moslim geloof een beetje ontstaan in Iran!

Maar zoals iemand al eerder zei... er is maar een rotte appel nodig om de rest ook mee te nemen. Die groepje arabieren waren al geinjecteerd....
                Last edited by Nex-; 17-04-2008, 16:47.

Comment

• Duidelijke taal Nex.
                  Je heb veel gedaan om het netjes uit te leggen.

Comment

• Bedankt Kees...

Comment

• Ik train soms wel eens samen met een Afghaan, een vrome moslim. Is nu een van mijn beste vrienden geworden. Ik heb met moslims in het algemeen helemaal geen problemen.

@ Nex

Het oude Perzie was een van de meest ontwikkelde en mooiste landen ter wereld!
                      Ontzettend jammer dat het land in tweeen is gebroken en dat er in die regio zoveel onrust en oorlog heerst..diep treurig.
                      Last edited by de sterkste ophaler; 19-04-2008, 16:41.

Comment

• Geert is een chille gozer

Comment

• En jij bent ehhh... raar?

Comment

• Originally posted by Chillende_Czech View Post
                            Geert is een chille gozer
                            Jhoehoe wordt wakker. Hij is extreem rechts.
                            Kijk maar eens op zijn hyves.
                            Leden van hem verkondigen dat Nederland voor de nederlanders is, en dat alle buitenlanders die hier zijn op moeten rotten . Wat lul je je nou.
                            Ik ben rechts daar kom ik eerlijk vooruit, maar niet extreem. Als Wilders een beetje kerel was dan pleurde hij die lullo's van die hyves. MAAR DAT DOET HIJ NIET. Weg met dat extreme.
                            Ga je maar eerst lekker verdiepen in die Wilders voor je die uitspraken doet.
                            Ik heb totaal niks tegen buitenlanders die hier wonen en werken. En zich aan passen. Het geloof is persoonlijk. En zolang ze me daar niet mee lastig vallen heb ik er geen problemen mee. Laat ieder gewoon in hun waarde.
                            Sorry maar ik wordt hier echt pissig van.

Comment

• Juist Kees... je hebt helemaal gelijk. Haha, er zijn ook mensen die met een hakekruis rond lopen... ja ik heb er niet veel tegen hoor maar denk is na kerel... alsof hitler een goed iemand was... er zijn duizenden nederlanders naar de hel gestampt door die gek!

Ik heb totaal niks tegen buitenlanders die hier wonen en werken. En zich aan passen.
                              Kijk, dat zijn inderdaad goede buitenlanders.

Comment

• Ik heb zelf een buitenlandse vrouw die bikkel hard heeft gevochten om te integreren. Ik weet wat het is en weet waar ik over praat.
                                Idd aanpassen en werken. Aan buitenlanders die hier rond lopen en te klagen over Nederland en hier niets willen doen, en enkel de crimineel uit te hangen zeg ik rot op en een stempel in de paspoort van ongewenst hier in Nederland.
                                We hebbben al genoeg criminele Nederlanders. Kijk eens hoeveel er wel niet in het buitenland vastzitten voor drugs. En voor enkele de doodstraf boven het hoofd hangt. Ik heb er geen medelijde mee. Je weet immers waar je mee bezig bent.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X