Nieuwe film Geert Wilders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by janwin View Post
    Nog één ding daarover: Ik kijk rechts op deze pagina en dan zie ik "actieve discussies" en dan zie ik een onderwerp dat mij interesseert en dan reageer ik daarop. Achteraf blijk ik dan in een "off topic" te zitten. Dan zeg je nu natuurlijk "Had je onze kleine lettertjes maar moeten lezen..."

Vind je trouwens dan ook niet dat we zulke onderwerpen beter op een andere plaats kunnen voeren dan hier? Kunnen we hier alles wel gaan bediscussiëren..... Zou ik fel tegen zijn. Nu lees is (bijna dagelijks) zaken, die mij interesseren..
    en net zeg je dat je het niet over geert wil hebben en in deze post zeg je dat je iets ziet wat je intereseert, rare gast ben je.
    Ik zou me niet zo druk maken en lekker in de andere secties blijven, tenzij je een titel ziet staan die je interreseert natuurlijk

Comment

Daar ben ik het ook volkomen mee eensch. Verder een mooi stukje tekst hoor.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als de film uitkomt voorzie ik grote rellen in de islamitische wereld...
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Als de film uitkomt voorzie ik grote rellen in de Extremistische islamitische wereld...
          Is hun probleem met die lange tenen.

Comment

Snap ook niet waarom iedereen zo belachelijk gevoelig doet over niks. Juist door hun overdreven gevoeligheid en overtrokken reacties komen er dit soort films.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik vind dat mensen moslims met rust moeten laten. Er wordt alleen zo moeilijk om gedaan omdat er groepen extremisten de boel lopen te verzieken.
              We gaan voetbal toch ook niet afschaffen vanwege de hooligans??

Comment

Ik vind dat mensen moslims met rust moeten laten. Er wordt alleen zo moeilijk om gedaan omdat er groepen extremisten de boel lopen te verzieken.
                Vind ik geen gek idee hoor , gewoon als de "fans" van een club zich niet gedragen en dat gebeurd vaker, hup gewoon afschaffen het kost ons al genoeg belasting dat kutvoetbal.

Comment

Ik vind dat de "moslims" die zo overdreven gevoelig doen ons met rust moeten laten ipv eisen dat wij aan hun aanpassen.

Net zoals die idiote burkini. Niemand die er problemen mee heeft, zelfs de fatsoenlijke moslims niet. Dus moeten we voor een klein groepje dwazen dit soort onnozele dingen uitvinden? Dat ding ziet er uit als een vrouwen zwempak uit de jaren '20. Hoe idioot en primitief kun je zijn.

En dat voetbal afschaffen...clubs zoals ado zou ik geen traan om laten. En ook die rellers toen het nederland-marokko speelde. Van mij mag heel het voetbal opgedoekt worden. Sinds de milenium wisseling zijn er kut regels aan het spel toegevoegd die het voetbal verneukt hebben. En what's up met de champions leaguea? Er hoort alleen kampioens elftallen in deel te nemen en nu heb je zelfs het 3e en 4e team van Engeland en Spanje die in de CL staan. Rot op zeg. Daarnaast is het spel saai en traag geworden en als je iemand 1x verkeerd aankijkt valt ie al op en krijg je geel. Ga met barbie poppen spelen ofzo.

Comment

Ik zag afgelopen week al beelden van Deense en nederlandse vlaggen die in brand stonden in Moslimlanden...leuk vooruitzicht op wat komen gaat als "Fitna" uit komt deze maand.

Ik distancieer me in ieder geval volledig van Geert Wilders en zijn achterlijke ideeen.

Comment

Ik zag afgelopen week al beelden van Deense en nederlandse vlaggen die in brand stonden in Moslimlanden...leuk vooruitzicht op wat komen gaat als "Fitna" uit komt deze maand.

Ik distancieer me in ieder geval volledig van Geert Wilders en zijn achterlijke ideeen.

Kom op ophaler die dingen zijn allemaal al lang ontkracht dat zijn gewoon groepjes mensen die ingehuurd/betaald worden en het zijn er maar een paar.
                      In afghanistan kun je geeneens een nederlandse vlag kopen behalve bij de ambasade en daar hebben ze er het afgelopen jaar geen een verkocht, ik kan de bron op internet effe niet vinden maar het was van de week ook al bij nova/rondom tien etc.

Comment

Kan wel zo zijn quibus...maar ik heb het er gewoon niet zo op dat een man/een politieke partij een mening uit die niet de mijne is. De islamitische wereld ziet het niet zo dat de PVV hun beledigd maar dat Nederland dat als geheel doet. En dat steekt mij.

Comment

Zal aflopen gelijk Pim Fortuin vrees ik.
                          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Kan wel zo zijn quibus...maar ik heb het er gewoon niet zo op dat een man/een politieke partij een mening uit die niet de mijne is. De islamitische wereld ziet het niet zo dat de PVV hun beledigd maar dat Nederland dat als geheel doet. En dat steekt mij.

Daar heb je gelijk in

Comment

Is nou eenmaal een achterlijke cultuur.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Vind het onzin dat ze zo flippen om iets elementairs als vrijheid van meningsuiting. Ze flipten om die plaatjes in de Deense krant. Waarom precies? De Denen zijn geen moslims die hadden beloofd geen profetenbeeltenis te maken... Hoop dat we snel van onze olieafhankelijkheid af zijn, dan stort dat hele zooitje gegarandeerd in.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X