Ik ga nooit op vakantie naar moslimlanden.
Nieuwe film Geert Wilders
Collapse
X
-
Comment
-
is een gemaakt filmpje kees....ze eten niet buitnhuis
Jij vindt altijd van die aparte shit welke zoekmachine gebruik je
vindt t maar dom dat die gasten er op in gaan wrom denk je dat geert wilders zon film maakt duuh das makelijk scoren, als ze er niet op in waren gegaan nix aan de hand.... doel gemistLast edited by onderhandelen; 09-03-2008, 16:08.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postis een gemaakt filmpje kees....ze eten niet buitnhuis
Jij vindt altijd van die aparte shit welke zoekmachine gebruik je
vindt t maar dom dat die gasten er op in gaan wrom denk je dat geert wilders zon film maakt duuh das makelijk scoren, als ze er niet op in waren gegaan nix aan de hand.... doel gemist
Hoe lang is het geleden dat die deense cartoon kwam? Waarom nu dan weer die demonstraties ertegen? Geert wilders is nu al ter dood veroordeeld voor een film waarvan ze de nog niet eens van hebben gezien. Als ze die zien zullen ze er niets van begrijpen denk ik , alleen worden ze extremer.
Het lontje wordt steeds maar korter.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by harold View PostGeert wilders heeft nu zijn punt al gemaakt, er is al zoveel te doen over die film dat hij zijn gelijk al heeft gemaakt.
grtz.
Persoonlijk kan ik Geert Wilders niet serieus nemen. Hij kraamt altijd van alles uit maar komt nooit met oplossingen, lekker makkelijk dus.
Toch heeft hij wel punten waar ik het mee eens ben. Ik vind dat als je in Nederland gaat/komt wonen dat mensen uit een andere land zich aan moeten passen aan onze cultuur. Er staan in nl bijna meer moskeeën dan kerken.
Daarnaast is het geloof voor sommige mensen een zegen maar het heeft ook voor veel verderf gezorgd. Hoeveel heilige oorlogen of ruzies omtrend het geloof zijn er al niet geweest. Ik vind echt overdreven hoe er gereageert word op de film van Wilders. Is er een politicus uit Zimbabwe zegt dat katholieken debielen zijn en het geloof niets voorsteld dan ga ik echt niet zeggen dat iemand hem moet vermoorden.
Kan er een half uur over doorlullen maar dit is mijn mening hierover, wat andere er van vinden maakt me niet zo heel veel uit. Toch fijn dat je gewoon je mening kan geven in nl .
Comment
-
Mooi filmpje hoor. En dat van die kortere lontjes snap ik ook niet."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
tsjah... ik vind die Geert net zo kinderachtig als degene die er tegen demonstreren!
Als ze allemaal wat meer op hunzelf letten en wat minder op anderen, zal de wereld een stuk leefbaarder worden!
Ik denk dat ze allemaal gwn NIX te doen hebben... Ga allemaal een hobby zoeken (zoals BODYBUILDING) ofzo....
Comment
-
Originally posted by RB hyper View Posttsjah... ik vind die Geert net zo kinderachtig als degene die er tegen demonstreren!
Als ze allemaal wat meer op hunzelf letten en wat minder op anderen, zal de wereld een stuk leefbaarder worden!
Ik denk dat ze allemaal gwn NIX te doen hebben... Ga allemaal een hobby zoeken (zoals BODYBUILDING) ofzo....
Volledig mee eensVan sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Ik ga nooit naar de kerk maar ben wel gelovig.
Zowel een kerk als een moskee hebben hun eigen kenmerken en mogen gezien worden vind ik. Maar toch iets liever een kerk dan een moskee in mijn achtertuin.Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Religie.. zucht... wat een opschudding allemaal omdat het sprookje van een groep snel beledigde mensen op de hak genomen zal worden.
Een god zal er allicht zijn, wie zal het zeggen; wat ik wel zeker weet is dat alle religies er volledig naast zitten.
Het ergste is dat mensen die niet in het heersende sprookje van bepaalde gebieden geloven er nog voor gestraft worden ook! Je kunt in veel landen nog steeds de doodstraf krijgen voor zogenaamde godslastering.
Om een erg lang verhaal kort te maken: m.i. moeten gelovigen eens leren dat geloof persoonlijk is en dus niet aan anderen op te dragen. Als iemand commentaar heeft op "jouw" geloof moet je dat maar leren slikken.
met jouw geloof bedoel ik dan de leefwijze die je jezelf aan laat meten door een zwaar door persoonljkheidsstoornissen geplaagde nozem van 1500+ jaar terug.
Niet gebukt gaan voor dreigementen van religieuze gehersenspoelde schapen want dan is het einde zoek!Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.
Comment
-
Bron
Een scène uit Het Verlangen van Hugo Claus. Twee mannen, Jaak en Rikkebot, zitten op een terras. Op aandringen van de een proeft de ander een drankje dat nieuw schijnt te zijn. Jaak neemt een slokje en spuugt het meteen uit. Het is Coca-Cola.
‘Dat gaan de mensen drinken,’ voorziet Rikkebot.
Jaak gelooft er niks van. ‘Als ge denkt dat een Belg hiervoor zijn bier gaat laten staan.’
Antwoord van Rikkebot: ‘Jaak, ge zijt een kind. Het is geen kwestie van smaak.’
Lekker of niet, het succesverhaal van de coke and the smile is verplichte kost voor iedereen die iets wil worden in de reclamewereld. Coca-Cola, McDonald’s, Harley-Davidson, Nike en Kluun: het gaat niet om smaak en kwaliteit doet er al helemaal niet toe. Het is allemaal marketing. Een mooie leugen verzinnen en blijven herhalen, net zo lang tot het verzinsel transformeert tot iets wat verwarrend vaak voor waarheid wordt aangezien. Dat is marketing.
Voor wie daarin carrière wenst te maken of hogerop wil, hier nog twee fenomenen ter analyse. Beide verdienen acute opname in de handboeken der marketeers.
Casus 1: de film van Geert Wilders. De hele wereld praat en schrijft erover, waarschuwt ervoor, steekt er vlaggen om in brand, bidt of demonstreert ertegen, wordt er boos van of probeert het te negeren. Tevergeefs: De Film van Wilders is overal en niemand kan eraan ontkomen. Première moet nog komen, recensenten nu al laaiend.
Alleen: er ís helemaal geen film. Dat wil zeggen, er wordt beweerd dat er een film is, maar niemand heeft ’m gezien en elk bewijs voor het bestaan ervan ontbreekt. Is er dan eigenlijk wel een film? Misschien wel, misschien ook niet.
Een dreigende clash of civilisations om een film die niemand gezien heeft en die misschien wel helemaal niet bestaat. Van de tegenstanders mag je niet voor zijn; de voorstanders accepteren geen tegen – dat geeft een vuurtje dat voorlopig niet is uitgewoed. En onze Geert maar olie gooien. Vaten genoeg, gretige vlammen, wereldbrand. De beste marketingcampagnes drijven op een massa idioten.
Wat besluit dan de verstandige mens? Eerst maar eens zien of die film er komt; zo ja, kennisnemen van wat daarin precies gezegd wordt; vervolgens besluiten dat Life of Brian beter is. Tot die tijd: gewoon naar je werk gaan, twee ons groente twee stuks fruit, leuke dingen doen, lief zijn voor mekaar.
Casus 2 in de bundel niet te missen materiaal voor de reclamejongens en -meisjes van vandaag tot overmorgen: godsdienst. Élke religie, élk geloof. Want er ís helemaal geen god. Dat wil zeggen, er wordt beweerd dat er een god is, maar niemand heeft ’m gezien en elk bewijs voor het bestaan ervan ontbreekt. Is er dan eigenlijk wel een god? Misschien wel, misschien ook niet. Wat besluit dus ook in dezen hij die met verstand gezegend is? Juist. Doe iets nuttigs, doe iets leuks, en doe rustig aan.
Enjoy en laat je bier niet staan.Originally posted by Peter OtHWilders roept, de Islam is een religie van haat en onderdrukking, hij roept dat hij een film gaat maken die het ware gezicht van de Islam toont. Als hij dan daarom vermoord wordt, bevestigt dat dan niet ie**************** wat hij roept?
----
Dat is mijn aanvulling en trek me terug. Als jullie verder willen blaten over dit soort dingen be my guest.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostToch nog een ding..de mensen die allemaal roepen dat er meer moskeeen staan dan kerken zijn vaak dezelfde mensen die nooit naar de kerk gaan.
Wat sta je dan te lullen man? De meeste moskeeen zijn vaak nog mooiere gebouwen dan kerken..
Het probleem is niet de moskeeën zelf maar het geloof wat daar bij hoort. Mensen die deze moskeeën bezoeken hebben over het algemeen heel andere normen en waarden dan autochtonen. Hier gaat het mis denk ik. Er zijn al allerlei manieren geweest om allochtonen in te burgeren alleen is dat nog steeds niet echt gelukt. Denk dat door het extreem vastklampen aan een geloof het inburgeren ook niet goed mogelijk is.
Comment
-
film
ik vind dat geert gewoon gelijk heb en dat die film uit gezonden moet worden het is nog steeds vrijheid van menings uiting en sta veder volledig achter die man laat ze de grenze maar voor 5 jaar dicht gooien moet je kijken hoe het verandert hier in nederlandyou need people like me to point your fucking finger and say that's the bad guy
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment