Nieuwe film Geert Wilders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Misschien is Wilders gewoon bang voor verandering in het land. of dat nou positief of negatief is), hij vind het maar niks en daarom valt ie de islam maar aan. Zoooo zwak. Het enige wat echt aan verandering toe is is zijn kapsel. Het is net of er een dode geblondeerde poedel op zijn hoofd ligt
    Zeg mij eens 1 voordeel dat kan komen uit verdere islamitisering of bv invoering van de sharia?

    Dat dit de beruchte slechtmakende film is over islam, vind ik schandalig, want absoluut NOPPES erin is niet waar. Extremisme, zij het door de joden, christenen, islam, ... is een van de grootste bedreigingen van deze tijd en moet ervantussen.
    Last edited by Genjuro; 28-03-2008, 15:14.
    the one and only tabata overlord

    Comment


    • Originally posted by Genjuro View Post
      Zeg mij eens 1 voordeel dat kan komen uit verdere islamitisering of bv invoering van de sharia?

      Dat dit de beruchte slechtmakende film is over islam, vind ik schandalig, want absoluut NOPPES erin is niet waar. Extremisme, zij het door de joden, christenen, islam, ... is een van de grootste bedreigingen van deze tijd en moet ervantussen.
      Dit bedoel ik dus met denk niveau...

      islamitisering??? invoering van de sharia???

      Waar zie jij dit gebeuren man!

      Dit is nu precies wat Wilders wilt dat je zo over de islam gaat denken. Paar plaatjes van moskeën in NL en we denken meteen aan een invasie... (alhoewel ik wel van mening ben dat het wat minder kan)

      Hooguit 15% van de complete islamtische wereldbevolking denkt zoals Wilders dat beschrijft... En de rest? Wil je die echt vijand van je maken?

      Comment


      • Originally posted by zaahied View Post
        Dit bedoel ik dus met denk niveau...

        islamitisering???
        Ik zal je een door wat straatjes in antwerpen of brussel laten gaan als je wilt, mag je het nog een proberen ontkennen. Ik denk dat hier velen ms uit een klein dorpje komen waar amper moslims zitten. Eens je in de grootsteden komt gaan de meesten hun ogen wel open.

        invoering van de sharia???
        In meerdere Westerse landen is er al geoppert voor een invoering van sharia-wetgeving. Wel degelijk realiteit dus.


        Waar zie jij dit gebeuren man!
        Canada en Groot-Brittannië, met name in Quebec was het al in een vergevorderd stadium.


        Dit is nu precies wat Wilders wilt dat je zo over de islam gaat denken. Paar plaatjes van moskeën in NL en we denken meteen aan een invasie... (alhoewel ik wel van mening ben dat het wat minder kan)
        Kom eens in Brussel-centraal station, loop gewoon over de meir in Antwerpen, of ga naar het Waasland shopping center in Sint-Niklaas. 50% is er allochtoon.


        Hooguit 15% van de complete islamtische wereldbevolking denkt zoals Wilders dat beschrijft... En de rest? Wil je die echt vijand van je maken?
        Dat percentage is een pure schatting en onmogelijk te weten.

        Het wordt tijd dat mensen het eens beseffen, dat iemand niet zijn land gaat verlaten als die het daar goed heeft. Immigranten zijn altijd de laagste klassen. Daarom is er echt dringend een migratiestop nodig.

        Er zit hier verschikkelijk veel allochtone rommel. Mijn vriendin is vandaag net op haar werk in Antwerpen gewapend overvallen door 3 allochtonen. Toeval? Fuck no.
        the one and only tabata overlord

        Comment


        • Ik heb net Fitna van Geert Wilders gezien

          LiveLeak.com - Fitna the Movie: Geert Wilders' film over de Koran. (Nederlands)

          Als ik over 2 jaar mag stemmen, dan word het 100% Wilders PVV
          If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

          Comment


          • Originally posted by zaahied View Post
            Dit bedoel ik dus met denk niveau...

            islamitisering??? invoering van de sharia???

            Waar zie jij dit gebeuren man!

            Dit is nu precies wat Wilders wilt dat je zo over de islam gaat denken. Paar plaatjes van moskeën in NL en we denken meteen aan een invasie... (alhoewel ik wel van mening ben dat het wat minder kan)

            Hooguit 15% van de complete islamtische wereldbevolking denkt zoals Wilders dat beschrijft... En de rest? Wil je die echt vijand van je maken?
            als jij zegt 15 % van de islamieten denkt zo dan denk ik dat er wel degelijk een probleem is er zijn 1,3 miljard moslims als daar 15% van zo denkt praat bje over dik 200miljoen moslims en dat vind ik er nogal wat.
            en 1q miljoen moslims op 16miljoen nederlanders vind ik ook wel erg veel.
            Wat betreft de film vond ik een flutvertoning allemaal oud nieuws, maar toch moeten mensen er niet te licht over denken ik ben het voor een groot deel zeker met genjuro eens in NL heb je in alle grote steden last van die gasten ik betwijfel alleen of het komt door het feit dat ze moslims zijn, verder hou ik erover op want we lossen toch niks op met dit gezeik.

            Comment


            • Snap niet waarom de hele wereld zo'n ophef maakt over een filmpje. Zeker vanuit het kabinet met allerlei rampenplannen. Mijns inziens is dat gewoon vragen om rellen; we hebben de boel toch voorbereid.
              Ben het verder zeker met Genjuro eens. Laatst was een bekende van me ook overvallen door allochtonen, pistool tegen het hoofd en geef je spullen maar. 75% Van de gevangenen in Nederland is allochtoon. Niet om lullig te doen, maar ik snap dan wel waarom er weinig mensen zin hebben in een generaal pardon om maar wat te noemen. Gewoon iedereen die uit het buitenland komt en een grove overtreding begaat of veelpleger is het land uitgooien. Zou flink opruimen. Mensen die toevoegen aan de samenleving kunnen lekker moslim zijn, maar rot alsjeblieft op met al die onzin eromheen als een halal stukje vlees, waardoor dieren onverdoofd worden gecastreerd. Of schapen slachten in de badkuip. Zouden ze wetten tegen aan moeten nemen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

              sigpic

              "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

              Comment


              • Ik had van wilders film meer iets verwacht, als de film van theo. Vind dit dan ook meer een docu (of plakboek zoals sommige het noemen) dan een film.

                Daarintegen ben ik wel voorstander van zulke beelden uitzenden. Er is nu eenmaal een klein groepje moslims wat echt gevaarlijk en ziek is.
                Waar ik me wel heel boos om kan maken, is dat mensen zwart wit zijn. Of mensen vinden dat alle moslims zo zijn, of geen moslim is zo. Aan welke kant je ook staat, je hoort zelden mensen die normaal in het midden staan. En juist in het midden staan lijkt me aardig gezond.
                Het meisje van 3,5 in het filmpje wat compleet gehersenspoelt is, en zonder blikken of blozen zegt dat alle joden zwijnen en varkens zijn, laat veel over bepaalde omgang zien. Evenals de hitler aanhangers. Het zijn geen geheime beelden, het zijn geen onbekende beelden en het zijn geen beelden van een klein groepje mensen.
                Het lijkt mij, dat de mensen die willen dat deze beelden verspreid worden, niet boos om de film kunnen worden. In mijn ogen doet wilders niets in de film wat niet kan. Zelfs van de pagina die eruit gescheurd wordt, werd gezegd dat het slechts een telefoonboek was.
                En dat kleine zieke groepje moslims, dat is zeker wel aan het groeien.

                Wie kent er niet de PTA mailtjes? De mailtjes met een link dat een dier daarin ontdaan wordt van zijn vacht, voor bont. Het verspreiden van zulke beelden heeft geholpen om minder mensen bont te laten dragen. Nu is dit een totaal ander voorbeeld, en staat het er erg ver van af. Maar het laat wel zien hoe weinig mensen zich in dingen verdiepen voordat ze al een oordeel hebben.
                Als in de wilders film meningen werden opgedrongen, zou ik het walgelijk vinden. Als het vervormde beelden waren, of dingen die op een andere manier niet helemaal waar zouden zijn, zou ik het walgelijk vinden.
                Ik kan nu niet zeggen dat ik vind dat wilders fout zit met deze film.

                Een groot deel van de slechte dingen van de koran, staan ook in de bijbel. Zo staat er in leviticus dat ongestelde vrouwen onrein zijn, en sex met je dochter minder erg is dan sex met een ongestelde vrouw. Staat ook in dat de dochter van een priester geen sex mag hebben, omdat ze anders gestenigd wordt. Zelfs de zwaar gelovigen, de zwarte kousen, gedragen zich hier niet zo extreem. Waarom zou een deel van hun dat dan wel mogen, ondanks dat het hun geloof zou zijn?
                Last edited by Patricia86; 28-03-2008, 18:05.

                Comment


                • Het zijn niet moslims die het probleem zijn, maar vanaf de tweede generatie marrokanen. Want wees eerlijk...we hebben totaal geen last van turkse moslims e.d. Het zijn alleen marrokaanse en iranese idioten wat de klok slaat. Wilders generaliseerd een stap te ver terwijl ik liever onderscheid maak tussen een goede moslim en zandbak islammietjes. De problematiek heeft oorspronkelijk niks met de koran te maken ondanks dat het zo'n beetje de enige is die godsdienst en politiek met elkaar verbind. Iets wat in Nederland een no-go hoort te zijn, want kerk en staat zijn in geschrift/wet van elkaar gescheiden. Helaas heb je dan een SGP en andere partijen met christelijke banden. Sinds kort ook de partij voor de moslims en partij voor de dieren en andere nutteloze partijen.

                  Het probleem zijn marrokanen/iraneze en de reden is cultureel. Haatzaaiende imammetjes en terroristische mietjes doen hetzelfde als Wilders in zijn filmpje (en mensen van zo'n beetje elke geloofsovertuiging). Ze rukken wat passages uit een "heilig boek" en interpreteren het zoals het hen uitkomt aanvankelijk van een persoonlijke agenda. Als het uitgedragen wordt door een charismatisch iemand zoals Hitler en Bin Laden is het gevaarlijk. Wilders is met zijn bleekmiddel niet charismatisch genoeg.

                  Fitna zelf laat niet de ware kant van moslims zien zoals Wilders als doel had. Fitna als begrip heeft dat wel gedaan. Hoeveel mensen veroordeelden iets wat nog niet eens uit was? Wie begonnen te rellen terwijl er nog niks te rellen was? Wie had een grote bek terwijl er niet de tijd voor was? Iedereen was te voorbarig en liet zich bespelen als een hersenloze marionette. Kijk maar naar die gasten in Iran met brandende nederlandse vlaggen. Zielige vertoning dat het was.

                  En hoe zit het met de ruggegraatloze "leiders" die vooroverbogen en zich anaal lieten nemen telkens als ze excuses aanboden voor een Wilders? Onze "leiders" zijn te bang geworden voor de moslims in het algemeen en laten over zich heen lopen onder het mom van "politiek correct" en utopisch waanideeen van een multi-culti samenleving met marrokanen en nog meer nonsens. Laat het maar eens lekker escaleren tot een burgeroorlog. Net zoals op de basisschool als er ruzie was dan liet je de ander de stoeptegels kussen, iedereen wist zijn plaats en waren we weer vriendjes. En marrokanen moeten hun plek maar eens leren. Maar nee iedere "verstandige" Nederlander laat zich liever anaal nemen en als ene mak schaap over zich heen lopen uit angst vermomd als "fatsoen en bewaren van vrede". Ik kots er op. Net zoals op het "debat" in de 2e kamer over de film. Kunnen ze echt niks beters doen met onze centen ipv verkwisting aan zulke idiote onderwerpen en betutteling?

                  Als die marrokanen/iranezen echt zo vreedzaam zouden zijn en zich normaal gedroegen ipv overal moord en brand te roepen en zich als een stel onbeschaafde apen te gedragen dan waren deze problemen er niet eens.

                  Ik ben het met Genjuro eens. Veel buitenlanders zijn niet de respectabele mensen van hun land. Maar dit is neit alleen van marrokanen zo. Kijk maar eens naar de polen en roemenen sinds de EU grenzen weg zijn. En we moeten niet vergeten dat we turken naar ons land gehaald hebben als gast arbeiders. Er zaten ook marrokanen bij welk de oudere generatie is waar je ook geen last van hebt.

                  De fatsoenlijke moslims maken zich niet druk over halal vlees en ze hoeven ook geen burkini. Dit zijn "initiatieven" vanuit onze mieterige "leiders" die zo nog eens even de verschillen onnodig benadrukken. Want als je een degelijke moslim op straat vraagt wat ze er van vinden schamen ze zich er voor en vinden het ook niet prettig al die idiote beslissingen van onze regering.
                  Last edited by Falstyr; 28-03-2008, 18:10.

                  Comment


                  • Originally posted by Patricia86 View Post
                    Ik had van wilders film meer iets verwacht, als de film van theo. Vind dit dan ook meer een docu (of plakboek zoals sommige het noemen) dan een film.

                    Daarintegen ben ik wel voorstander van zulke beelden uitzenden. Er is nu eenmaal een klein groepje moslims wat echt gevaarlijk en ziek is.
                    Ik denk dat het groepje groter is dan de meeste mensen beseffen, en het helemaal niet zo klein is. Daarnaast zijn moslims nog zéér samenhorig, in tegenstelling tot de meer individualistische Westerling. Er is maar 1 rotte appel nodig om de hele boel mee te krijgen.

                    Waar ik me wel heel boos om kan maken, is dat mensen zwart wit zijn. Of mensen vinden dat alle moslims zo zijn, of geen moslim is zo. Aan welke kant je ook staat, je hoort zelden mensen die normaal in het midden staan. En juist in het midden staan lijkt me aardig gezond.
                    Dat alle moslims zo zijn is natuurlijk leuter. Er zijn er die zich perfect aangepast hebben aan de maatschappij. Die behoren tot de gematigde groep. Maar, zoals gezegd, er moet maar 1 rotte appel zijn die die gematigde groep ook mee kan krijgen.

                    Een groot deel van de slechte dingen van de koran, staan ook in de bijbel. Zo staat er in leviticus dat ongestelde vrouwen onrein zijn, en sex met je dochter minder erg is dan sex met een ongestelde vrouw. Staat ook in dat de dochter van een priester geen sex mag hebben, omdat ze anders gestenigd wordt. Zelfs de zwaar gelovigen, de zwarte kousen, gedragen zich hier niet zo extreem. Waarom zou een deel van hun dat dan wel mogen, ondanks dat het hun geloof zou zijn?
                    Christelijk extremisme, hoewel het ook thuishoort in de Middeleeuwen, is lang niet zo geweldadig meer dan Islam extremisme.
                    the one and only tabata overlord

                    Comment


                    • Originally posted by Genjuro View Post
                      Christelijk extremisme, hoewel het ook thuishoort in de Middeleeuwen, is lang niet zo geweldadig meer dan Islam extremisme.
                      Bekend grapje is dan ook dat het niet verwonderlijk is dat de moslims nog zo middeleeuws zijn, hun jaartelling begint grofweg 600 jaar later dan de onze.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                      sigpic

                      "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                      Comment


                      • En druiden begonnen 10.000 voor de onze, boedhisten zo'n 4000 en die zijn een stuk vreedzamer inderdaad Zoroastrianisme daar en tegen is ook ver voor de Christelijke jaartelling begonnen en dit perzisch geloof, wat de tegenhanger van het Hindoeisme is, is zeer beperkt qua volgelingen maar behoorlijk aggresief.

                        Weet je...ik denk toch dat het aan de cultuur ligt. Als je uit noord afrika komt heb je gewoon geen manieren.

                        Comment


                        • Originally posted by Falstyr View Post
                          En hoe zit het met de ruggegraatloze "leiders" die vooroverbogen en zich anaal lieten nemen telkens als ze excuses aanboden voor een Wilders? Onze "leiders" zijn te bang geworden voor de moslims in het algemeen en laten over zich heen lopen onder het mom van "politiek correct" en utopisch waanideeen van een multi-culti samenleving met marrokanen en nog meer nonsens. Laat het maar eens lekker escaleren tot een burgeroorlog. Net zoals op de basisschool als er ruzie was dan liet je de ander de stoeptegels kussen, iedereen wist zijn plaats en waren we weer vriendjes. En marrokanen moeten hun plek maar eens leren. Maar nee iedere "verstandige" Nederlander laat zich liever anaal nemen en als ene mak schaap over zich heen lopen uit angst vermomd als "fatsoen en bewaren van vrede". Ik kots er op. Net zoals op het "debat" in de 2e kamer over de film. Kunnen ze echt niks beters doen met onze centen ipv verkwisting aan zulke idiote onderwerpen en betutteling?

                          .
                          .
                          en wat doe jij eraan dan, ik hoor altijd mensen bleren maar zelf doen ze ook niks en als er iemand door een zootje gasten in elkaar gebeukt worden lopen ze ook rustig door.

                          Comment


                          • Originally posted by Falstyr View Post
                            En druiden begonnen 10.000 voor de onze, boedhisten zo'n 4000 en die zijn een stuk vreedzamer inderdaad Zoroastrianisme daar en tegen is ook ver voor de Christelijke jaartelling begonnen en dit perzisch geloof, wat de tegenhanger van het Hindoeisme is, is zeer beperkt qua volgelingen maar behoorlijk aggresief.

                            Weet je...ik denk toch dat het aan de cultuur ligt. Als je uit noord afrika komt heb je gewoon geen manieren.
                            Dit is gewoon puur racisme en slaat helemaal nergens op gast je lult maar en zegt maar maar het slaat nergens op alsof iedereen uit N-afriika geen manieren heeft, je lijkt een beetje op adolf als je dat soort dingen roept.

                            Comment


                            • Ik kan er weinig aan doen. De regering luisterd niet naar onze klaagzang en is heel goed in het imiteren van de struisvogel. Maar wat ik wel doe is dat zodra er een stel randdebielen voorbij lopen en een grote bek opzetten dat ze heel snel horizontaal liggen. Dit is geen groot praat want dat heb ik al regelmatig gedaan en het maakt me geen fuck uit of ze met een groepje zijn of niet. Als ze zich normaal gedragen krijgen ze idem gedrag terug. Zijn ze aso krijgen ze dat terug. En het maakt me ook niks uit of ze moslim, christen of hindoestaan zijn wat dat betreft. Sinds 2003 heb ik die knoop voor mezelf doorgehakt en heb het helemaal gehad met dat soort figuren.

                              Comment


                              • Originally posted by Falstyr View Post
                                Ik kan er weinig aan doen. De regering luisterd niet naar onze klaagzang en is heel goed in het imiteren van de struisvogel. Maar wat ik wel doe is dat zodra er een stel randdebielen voorbij lopen en een grote bek opzetten dat ze heel snel horizontaal liggen. Dit is geen groot praat want dat heb ik al regelmatig gedaan en het maakt me geen fuck uit of ze met een groepje zijn of niet. Als ze zich normaal gedragen krijgen ze idem gedrag terug. Zijn ze aso krijgen ze dat terug. En het maakt me ook niks uit of ze moslim, christen of hindoestaan zijn wat dat betreft. Sinds 2003 heb ik die knoop voor mezelf doorgehakt en heb het helemaal gehad met dat soort figuren.
                                haha yeah right die opgefokte gasten zijn over het algemeen ook vechtersbazen en jij zal ze wel effe gestrekt leggen, volgens mij zit je teveel achter je pc.
                                Wat voor vechtsporten beoefen jij zoal dat je zo gruwlijk bent
                                Daarbij is het ook niet verstandig om een groepje neer te slaan aangezien er gemiddeld altijd wel eentje een wapen draagt maar ja die zal jij me3t je moves ook wel afhandig maken.
                                Kom op gast ik geloof er echt geen fuck van , maar goed het zal verder wel.
                                Ik blijf er bij dat je overdreven racistisch bent/doet/

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X