Geinspireerd door iedereen zijn bizarre gewichten op dit forum
moest ik ineens denken aan een monnik genaamd Sri Chimnoy. Een kameraad van mij had een boek over die kerel waarin hij letterlijk 1000-en kilos lift ed.
Ik ben wat op zoek gegaan maar vind het erg moeilijk veel over hem te vinden.
Stukje wat ik wel vond:
bron: Heavy hearted - weight lifting and other feats of Sri Chinmoy | American Fitness | Find Articles at BNET
ik heb echt de meest bizarre pics toen van hem gezien, maar kan ze nu nergens vinden. Het is voor hem trouwens meer meditatie dan anders wat.
moest ik ineens denken aan een monnik genaamd Sri Chimnoy. Een kameraad van mij had een boek over die kerel waarin hij letterlijk 1000-en kilos lift ed.
Ik ben wat op zoek gegaan maar vind het erg moeilijk veel over hem te vinden.
Stukje wat ik wel vond:
Sri Chinmoy doesn't just lift heavy weights, he lifts things that are heavy. For example, consider these standing calf raise feats:
* A 3,283-pound elephant (that must have been a circus);
* Two grand pianos and nine people weighing a total of 3,635 pounds (lightweight Marvin Hamlisch not included);
* A Ford F-500 truck checking in at 9,332 pounds (check the transmission would you please?);
* A 3,632-pound seaplane (on land, of course);
* And one-arm lifts of 7,063 pounds and 7,040 pounds.
* A 3,283-pound elephant (that must have been a circus);
* Two grand pianos and nine people weighing a total of 3,635 pounds (lightweight Marvin Hamlisch not included);
* A Ford F-500 truck checking in at 9,332 pounds (check the transmission would you please?);
* A 3,632-pound seaplane (on land, of course);
* And one-arm lifts of 7,063 pounds and 7,040 pounds.
ik heb echt de meest bizarre pics toen van hem gezien, maar kan ze nu nergens vinden. Het is voor hem trouwens meer meditatie dan anders wat.
Comment