Peter molnar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

facking hulk.. NICE
    Een dag niet getraind...

Comment

Echt een geweldig mooi fysiek.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by resike View Post
        Nieuw pic,

hoeveel % BF is dit? -2?

Comment

Moest meteen hier aan denken:

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Hahaha lijkt me kut als je zolang op het podium staat te wachten op het goeie muziekje.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Een dag niet getraind...

Comment

Op die foto in de openingspost vind ik alleen dat zijn hoofd niet bij zijn lichaam past. Of ligt dat aan mij...
                Train hard or go hormone

Comment

Bij Fibo 2012 had ik 'm al in levende lijve op het podium gezien, en had toen ook voor het eerst van 'm gehoord. Zijn uitzonderlijke X-frame viel mij ook het meest op tussen al die andere bodybuilders op het podium. Zijn taille/schouderwijdte verhouding is echt ziek!! En die foto hier van hem, die strepen op z'n borst en schouders.. Z'n BF lijkt hier wel iets van 3-4%, pfff!

Comment

Sick shit !

Mind is everything.

Comment

Echt ziek !

wel duidelijk het verschil te zien tussen de belichting op foto 1 en 2... Foto 2 lijkt hij gewoon stuk kleiner

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                        Deze man is pure perfectie. Ik heb op de fibo een half uur naar hem staan kijken met open mond. Echt een fascinerend goede fysiek hoor. Ik denk dat we nog wel meer van hem gaan zien.
                        bij welke stand stond hij dan? ik heb hem niet gezien. Dit jaar toch gewoon? kwas op de zondag, miss was hij al weg toen
                        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                        Doel eind 2015: 100kg
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Ik ben benieuwd wie hoger zou eindigen in een wedstrijd, Molnar of Branch Warren.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                            bij welke stand stond hij dan? ik heb hem niet gezien. Dit jaar toch gewoon? kwas op de zondag, miss was hij al weg toen
                            Toen was hij er ook, heb hem gezien op zondag.
                            Mind is everything.

Comment

In dat eerste plaatje van resike lijken de biceps vrij asymmetrisch. Komt dat door de pose? Want zie het niet terug in andere pics.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Komt door de stand van de polsen, Als jij je pols draait veranderd ook de vorm van je bicep.
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X