brandon curry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• brandon curry

heeft ook geen verkeerde fysieke toestand

http://http://www.youtube.com/watch?v=XGOvNyyk1QI

Geen verkeerde fysiek is wel heel zwak uitgedrukt, kwa symmetrie super, mist de beenmassa en zijn conditionering is niet altijd spot on, wel een relaxte vent overigens, paar jaar geleden 2 dagen lang op de bsn stand met hem gestaan, hij is heel relaxt.
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

ik kende hem niet...maar was onder de indruk van met name upper body ja zoals je beschrijft....maar is nog relatief nieuw zoals ik uit het filmpje begrijp...miss horen we nog veel van hem

Comment

Hij is sl jaren een belofte "the produgy" was dacht ik zijn bijnaam, is ook dacht ik 6de op de Zo geweest in 2011 dacht ik.
        Zijn rug is echt perfect imo, balans, dikte, seperatie is echt top.
        Trekken zijn benen bij is het top 3 materiaal voor de Olympia.

Comment

Wat wordt er eigenlijk bedoeld met conditionering? Heb dat al eens eerder gelezen en snap niet wat er mee bedoeld wordt als het om bodybuilding gaat
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
            Wat wordt er eigenlijk bedoeld met conditionering? Heb dat al eens eerder gelezen en snap niet wat er mee bedoeld wordt als het om bodybuilding gaat
            Kort en simpel uitgelegd via bodybuilding.com:

"Having very low bodyfat (2%-4%) and being dehydrated so the skin is very thin and the muscles are visible in their full glory."

Een andere beschrijving:

"Good conditioning has three elements

-separation in the muscle groups
            -striations
            -vascularity

=ALL three and you are the most conditioned person on the stage"
            Last edited by Aesthetic and Athletic; 26-01-2013, 21:32.

Comment

Zo laag mogelijk vetpercentage, duidelijke separatie tussen de spiergroepen, zichtbare striaties en vasculair. En volle spieren, dus goed gevuld met glycogeen en gehydrateerd. Zoiets dacht ik.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Laag vetpercentage maar ook met volle spieren en niet leeggepist tonen.
                Yates was er een meester in, zijn conditionering was echt bizar, overigens kon Flex Wheeler of een Shwan Ray telkens spot on op het podium komen, vaak zijn ze 2 a 3 weken voor de show klaar en gaan dan langzaamaan laden en kijken hoe het lichasm reageerd op depleten en laden en, waar ligt die grens?Conditioneren is een kunst, maar ook geluk, want alles kan zo kapot gasn.
                Te last pieken of te vroeg pieken is imo ook alleen een excuus dat men verkeerd heeft gedieet.

Comment

Dus eigenlijk gewoon op z'n zondags er uit zien maar dan in bodybuilder taal

Comment

Dus eigenlijk gewoon op z'n zondags er uit zien maar dan in bodybuilder taal
                    Oftewel, als je eruit ziet zoals Danny Padilla tijdens de Mr Olympia van 1981 dan is je conditionering subliem.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

De meest schofterige Olympia ooit!!!

Comment

ik heb niet echt verstand van body building , maar als ik moest kiezen tussen dit lichaam of die van een coleman...dan zou ik deze kiezen!! of verklaren jullie me nou voor gek??

Comment

Originally posted by the_mack View Post
                          ik heb niet echt verstand van body building , maar als ik moest kiezen tussen dit lichaam of die van een coleman...dan zou ik deze kiezen!! of verklaren jullie me nou voor gek??
                          Ik vind de bodybuilders van 'vroeger' ook veel mooier. Ziet er in mijn ogen beter uit dan die massabeesten van tegenwoordig

Comment

Geen verkeerd fysiek?, Curry heeft echt super genen.
                            Als hij idd zijn benen en conditie kan verbeteren zou hij echt hoog kunnen komen.

Hij is nog erg jong dus wie weet.
                            Mind is everything.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                              De meest schofterige Olympia ooit!!!
                              Dat ook. Padilla was zijn tijd ver vooruit tijdens die wedstrijd qua conditionering. En daar kwam ook nog eens bij dat hij geen enkele zwakke spiergroep had.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X