Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vandaag Borst + armen gedaan, kon samen met een maatje dus heb de benen verplaatst naar zondag
Bp :
5x12x85kg
Reverse incline bp
3x10x55kg
cgbp
8x5x70kg
db incl flys
3x15x20kg
db curl
3x10x20kg
hammer curl
2x12x18kg
spider curl
3x15x23kg, fuck wat was dat zwaar zeg zo op het eind
rolling tricep ext
3x15x12kg, te licht volgende x 14 proberen
tricep pushdown, 2 lange touwen gepakt.
3x12-15x???
Heerlijke training, lekker vol, elkaar ook lekker kunnen pushen en dat is wel lekker in plaats van alleen te trainen. merk dat alles wat makkelijker verloopt en het is ook een stuk gezelliger,
Nu even wat variatie zoeken op mijn macaroni maaltijd, aangezien er weer boodschappen gedaan moeten worden voor het weekend voor de mealprep =D
Originally posted by Aesthetic and AthleticView Post
Nice fysiek, prima bouw om aan MAP mee te doen. Ik blijf meelezen!
thnx maat en leuk dat je meeleest!
Een kort weekendje gehad maar wel lekker kunnen doen waar ik zin in had,
Gister een goede leg workout gehad
squats
8x5x100kg
frontsq
5x4x80kg
rdl
4x10x100kg
legpress
3x15x210kg
BW ham raise
3x10, echt super zware oefening
leg curl
4x15x60kg
calf press
4x15-20x70kg (afbouwend zodat ik 20 reps kon blijven maken)
seated calf raise in smith
4x15x60kg
Sochtends had ik al even mijn cardio gedaan 45 minuutjes lopen. dus een lekker sportief dagje,
Vandaag de maandag ook weer begonnen met cardio. nu klaarmaken voor de werkdag. sochtends beginnen de contouren echt goed zichtbaar te worden. de motivatie is 110% en de gedrevenheid ook. ff lekker volhouden en kijken wat de komende weken doen
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Gister quads en wat borst en schouders gedaan . Voei ze lekker vandaag. Het is wat gecombineerd trainen wou phat doen maar komt niet lekker uit met mijn werkdagen. Heb wel het powerprincipe erin gelaten voor de maandag en dinsdag.
Squats explosief
8x6x80kg
Legpress
4x12x190 +70 van apparaat
Leg extensies
4x15x60kg
Db bp goed focus op de spier
5x12x32kg
Incline db press met indraaien
4x12x22kg
Side raise
5x20x8kg
Shoulder press apparaat
3x12x60kg
Pull through ff de reet afmatten
2x15x50
2x12x60kg.
Lekker squeezen.
Lekkere training gehad moe en voldaan naar huis. Vandaag hams en rug
Lekkere training!
Ik heb die pull throughs zelf nog nooit gedaan. En het wordt volgens mij vaak gezien als een "vrouwenoefening" omdat je je ass daar vooral mee traint.
Is de pull through qua target van de spiergroep goed te vergelijken met een SLDL, of heeft de pull through op bepaalde punten voordelen tov de SLDL?
Ik doe hem idd voor de glutes ivm lower crossed syndrome. Heb zo geen idee sldl lijkt me meer gericht op de hamstrings. Doe zelf de rdl in mijn hamstring training
Nu nog ff de cardio na mijn workout. Zweet me helemaal verrot op de studeerkamer xd
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment