NickP's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thanks kerel, haha ja allemaal he.
    Wat dat betreft wel

Zonet getraind, UB all the way beachboy ........ Achja benen doe ik vanzelf wel weer, heb op dit moment alleen maar plezier in UB trainen en heb er niet zoveel plezier meer in als ik het liefste had gezien. Na de vakantie weer gaan met die hap, geen gezeur of smoesjes.

Foto's voor bodymania zal ik zo ff doen, voor de spekjes en de boontjes, maar ik ga niet meedoen aan een wedstrijd en dan afhaken.

Comment

• Afgelopen tijd waarin ik niet gelogd heb 3 x getraind inclusief vandaag.
      Vorige trainingen waren dezelfde oefeningen maar vooral gericht op mmc, pomp--> en hogere herhalingen.
      ipv 4 x 8 x 65 dus bijvoorbeeld 4 x 12/15 x 50 etc.

Training van zonet:

Bench press:
      3 x 8 x 60
      1 x 10 x 60 - dit was de 3e set, weet niet waarom maar lukte gewoon.

Dips:
      3 x 8 x bw + 10kg

Chin up:
      5 x 5 x bw + 10kg
      Zwaaaarrrrr laatste 2 setjes de laatsten met klein sprongetje vanaf de grond, voelde het hierdoor wel flink in de lats.

Side raise:
      4 x 8/10 x 7 - ietsje anders uitgevoerd, voelt beter

CGBP:
      3 x 8 x 50 - explosief

Bicep curl (ez-bar)

3 x 10 x 33 - inclusief swing curls om t af te maken

plank 60 sec

Toen geen zin meer, was echt met mn kop er niet meer bij.
      Donderdag laatste training en vrijdag richting kroatië

Comment

• Even in mijn eigen log zetten, zodat ik de vooruitgang binnen 1 topic houd:

En nog ff met het licht gespeeld in mijn kamer, om te kijken hoeveel verschil dit maakt, best wel veel dus hahaha:

&

Comment

• Hey Nick jij zij tog laats dat benzoylperoxide alleen op recept verkrijgbaar is. Heb zojuist een tube gewoon gehaald bij de apotheek.

Nette foto's trouwens!
          Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Owh dat is wel wat apart, nouja dan heb ik vast een slechte apotheek hier haha..
            Die minocycline werkt ook vrijwel niet, heb het idee dat mijn acne direct in littekens veranderen ze worden nu donkerder van kleur en de huid voelt daar ook al anders aan, dat is godverdomme niet de bedoeling.
            Ik hou het schoon, ik scrub niet, ik ga er niet hard overheen met mijn handdoek, ik slik keurig mn pillen, ik zit er (oke amper) aan, en ik krab er al helemaal niet aan.
            Thanks

Comment

• Originally posted by NickP View Post
              Owh dat is wel wat apart, nouja dan heb ik vast een slechte apotheek hier haha..
              Die minocycline werkt ook vrijwel niet, heb het idee dat mijn acne direct in littekens veranderen ze worden nu donkerder van kleur en de huid voelt daar ook al anders aan, dat is godverdomme niet de bedoeling.
              Ik hou het schoon, ik scrub niet, ik ga er niet hard overheen met mijn handdoek, ik slik keurig mn pillen, ik zit er (oke amper) aan, en ik krab er al helemaal niet aan.
              Thanks
              Of ik juist ..(eens kijken wat je nog meer mee krijg hahaha..)

Pas op het kan vooral in het begin erger lijken dan het is. Ook al zit je er bijna niet aan en verzorg je het goed kunnen er altijd wat littekentjes ontstaan helaas. Vergeet ook niet dat de huid een half jaar minimaal nodig heeft voor de rode plekjes te herstellen en het littekentje dan ook minder word. Verder blijf er idd vanaf en verzorg het goed met klaar water eerst warm en erna koud zijn de tips die ik je kan megeven!

Comment

• Morgen op vakantie, 2/2,5 week afwezig.
                Misschien morgenochtend nog ff trainen en daarna in de auto naar kroatië, maar wil ook niet vermoeid in de auto dus is nog even twijfelen..
                Voor geïnteresseerden, er staan nog een paar foto's op de vorige pagina.

Fijne vakantie mensen

Comment

• Fijne vakantie kerel!

Comment

• Fijne vakantie en geniet ervan Nick!

Vermoeid na het trainen? Ik krijg er juist energie van.
                    Maar die ene keer skippen maakt ook niet uit natuurlijk .
                    Last edited by rain; 17-07-2014, 20:54.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Fijne vakantie maak je hoofd lekker leeg en straks weer voluit knallen.
                      Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by weslleyy View Post
                        Fijne vakantie kerel!
                        Thanks man
                        Originally posted by rainman View Post
                        Fijne vakantie en geniet ervan Nick!

Vermoeid na het trainen? Ik krijg er juist energie van.
                        Maar die ene keer skippen maakt ook niet uit natuurlijk .
                        Dankje rain, nee idd haha maar moet 1500 km rijden voor t eerst, wil geen risico
                        Originally posted by east1977 View Post
                        Fijne vakantie maak je hoofd lekker leeg en straks weer voluit knallen.
                        Thanks east, vooral belangrijk om mn kop ff leeg te maken, vooral met de alcohol die mn hersencellen zal laten verdwijnen hahaha

Comment

• Hier ben ik weer, 2,5 week gevreten en gezopen voor het leven, nee valt wel iets mee, heb nergens op gelet.
                          Gewicht voordat ik wegging 63, nu: 63.
                          Oftewel, ietsje spier ingeleverd en ietsje vet aangekomen.
                          Tenminste dat lijkt me het meest logische.

Vandaag gewoon mn havermout etc weer gehad, maar had nog niet echt honger, afgelopen nacht vroeg aangekomen dus moet weer even acclimatiseren. Morgen weer meer eten en hopelijk ff een training om in te komen. Ik zet mijn zinnen op 2 inkom trainingen, 2 x full body waarvan de ene meer gefocussed zal worden op benen en de andere op bovenlichaam.

Comment

• De acne is overigens bijna geheel verdwenen, gelukkig.

Ondertussen al 3 dagen aangekomen in curacao, een vrij weekend gehad en vandaag alleen even een verblijfsvergunning geregeld. Morgen eerste stagedag en dan kan ik weer beginnen met andere dingen inplannen. Trainen moet ik hier nog maar even zien, eten zal sowieso minder zijn dan thuis maar probeer gewoon genoeg te eten, en een x aantal broodjes. Voor de rest is het met 20 personen in huis en 1 kookstel (4 pitten) best lastig om zelf wat te maken.

Comment

• Yoo BN’ers,

Tijdje niks van me laten horen en dat heeft een reden, heb namelijk ook niet getraind in de afgelopen tijd en qua kennis valt het vies tegen wat ik kan toevoegen aan het forum.
                              Ondertussen een 3 weken in curacao, eiland bevalt me prima. Het eiland zelf is eigenlijk best lelijk, tenminste anders dan ik mij had voorgesteld. Er zijn veel mooie plekken, dus die zoeken we zoveel mogelijk op. Eten en drinken is hier even duur als in Nederland en op sommige plekken nog duurder, helaas. De koersdaling zit ook niet echt mee, waar je eerst nog 2,42 gulden voor een euro kreeg krijg je nu nog maar 2,24. Probeer redelijk te eten, tonijnsalade maak ik wel eens, ’s middags een warme maaltijd op mijn stage, meestal veel rijst met kip of stoofvlees of worst en sla (maar de sla is niet zo interessant) Heb wel het idee dat het redelijk vet is, dus noten oid neem ik hier niet. ’s Avonds wordt er meestal voor meerdere personen gekookt (zit in een huis met 15 anderen) en meestal simpele pasta met gehakt en tomatensaus uit een pot of rijst met een stukje vlees en wat groenten. Op zich wel 2 redelijke maaltijden per dag dus, verder wat brood dat ik meeneem naar de stage en in de tussentijd wel eens wat snacks enzo.
                              Na een 3 weken hier eindelijk een redelijke sportschool gevonden, redelijk klein en 40 euro per maand. Dat is me godverdomme een best pak van mijn hart, maarja gister dus de eerste training gedaan en voelde weer zo lekker hee, damn dat heb ik echt gemist. Sinds zomervakantie niet meer getraind, geen zin meer, geen motivatie, geen tijd (maar dat is geen excuus, i know). Nu de planning om 2/3 x in de week te gaan, het liefst 3 keer voor dat geld. Zit wel een spa bij (helaas) dus luxe douches en zwembad, sauna etc. maar daar kom ik niet voor. Stond verdomme wel een x aantal minuten beetje te flexen voor de spiegel. Spieren waren zo afgezakt dat ik twijfelde of ik ooit wel eens getraind heb. Rustig aan gedaan met de gewichten (upperbody), vandaag lowerbody + buik even aanpakken en dan vanavond ook nog fullmoon feest. Dat wordt zaterdag verschrikkelijke spierpijn in mijn benen haha achja. In de sportschool kan je los bankdrukken en los squatten, dus dat is wel fijn, wel tering druk daar, maar is wel redelijk te doen.
                              ’s Ochtends 6 uur de wekker en ’s avonds 6 uur thuis, met een beetje geluk. Dan sporten en een uurtje of 8 weer thuis, dan eten en daarna eigenlijk alweer slapen. In het weekend redelijk veel alcohol, ben hier niet gekomen om alleen maar stage te lopen. Voeding en training kan dus beter, maar iets is beter dan niets.
                              Gewichten zal ik nog niet posten, misschien wanneer ik wat meer consistentie in mijn trainingen heb zitten dat ik dit weer zal doen.
                              Jullie horen nog van me en maarten en lisanne: heel veel succes vandaag/morgen, jullie gaan knallen. Eerste plek wil ik zien, no matter what.

Comment

• Goed om te lezen, kerel. Achja, als je toch al wat ingekakt bent zou ik gewoon lekker voor de "fun" blijven trainen. Iets minder gedreven zeg maar.

Je let al op je eten, train er nou nog 2-3x per week bij en geniet ervan. Je vind trainen weer leuk dat is al wat.

Damage control is beter dan niets en als je er dan gewoon van kan genieten is het prima.

Veel plezier daar!
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X