Hoeveel kun je deadliften?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vandaag 10 x 120
    9 x 140
    7 x 150

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

• Komende week 2e poging voor een deadlift van 180 kg. En dit keer geen "sloppy" uitvoering!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Gister; 5x112,5 (na 5x110, had iets te laag ingeschat )
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Komende week 2e poging voor een deadlift van 180 kg. En dit keer geen "sloppy" uitvoering!
          Weer een fail. Ik heb deze week s'morgens getraint en dan wordt het dus niks. Ik ben dus kennelijk in de avonduurtjes op mijn sterkts. Volgende poging morgen.

Comment

• Maandag, nieuw PR 5x3x115 ;D (Was echt compleet99,99% bijna fail bij laatste rep, uitvoering was nog wel strak, me grip, onderrug hams alles :P dus verhoging gaat wss net niet halen maar we zien wel)

BW 63,3 (gaat weer gestaag omhoog na ziekzijn)
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Volgens mij is dat wel een hele nette deadlift voor je gewicht toch? Waarschijnlijk je 1RM boven 2xBW!

Off topic: hoe gaat je squat?
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                180 kg deadlift gisterenavond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whoehoe!!!!!!!

Comment

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                  180 kg deadlift gisterenavond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whoehoe!!!!!!!
                  Ein-de-lijk ... Congrats
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Jaaa, 50 kg gister. Hahaha...Losertje he,maar goed. Voor mij nog zwaar.

offtop: Krijgen julie geen zere handen? Mijn klauwen doen ontzettend zeer wanneer ik ik continue met zon zware stang bezig ben. Laat staan als je die gewichten van jullie tilt.
                    En ik draag al handschoentjes.

Groetjes
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Weer een fail. Ik heb deze week s'morgens getraint en dan wordt het dus niks. Ik ben dus kennelijk in de avonduurtjes op mijn sterkts. Volgende poging morgen.

Heb ik ook hoor, s'ochtends ben ik echt slap. Smiddags al beter, maar s'avonds ben ik op zijn sterkst.

WEet niet waardoor het komt, misschien omdat ik dan de grootste maaltijd achter de rug heb. Overdag voel ik me vaak bij sporten beetje slapjes nl.
                      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• @ ophaler: Sweeet
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• 180kg...nice

Einzelganger... geen handschoentjes!! scheelt een hoop. Gebruik wat magnesium of straps. En elke week 10kg op die stang er bij kan prima in het begin.

Comment

• Gefeliciteerd man met je 180 kg
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• @ einzelganger: komt waarschijnlijk door de eelt op je handen, moet je ff doorheen. Als je er eenmaal aan gewend bent voel je het niet eens meer, of je gaat het zelfs lekker vinden.

Verder ben je helemaal geen loser, je probeert het teminste. Met genoeg inzet en geduld komen die kilo's ook bij jou vanzelf wel

@ ophaler: Netjes man! op naar die 200!

ontopic: Wat is eigenlijk het wereldrecord deadliften? Ik heb er is naar gezocht maar elke keer krijg ik weer andere getallen enzo, weet iemand dit toevallig? Ik dacht dat het bijna zo'n 500 kilo was (480, 490?) maar weet het niet zeker.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

• Hey dso: had je een normale grip gedaan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X