Hoeveel kun je deadliften?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jeumig 200, das zegmaar 2 keer zoveel als ik

Comment

• Originally posted by Sancho View Post
      Kun je daar eens een filmpje van posten? Zeker niet omdat ik je niet geloof, wil het gewoon eens zien.

Respect verder!!
      thanks y'all

filmpje zal ik deze week proberen te posten, ziet er egt vet uit 3 rode en 1 gele schijf aan een kant

@ijsblok. handtekening is gewijzigd
      18 jaar, 105 kg,

DL:
      210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

• Ja een filmpje zou idd fokkin' vet zijn om te zien!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Heerlijk, ben echt aan het stijgen.
          Vanmiddag 3 setjes van 10 reps met 60 kg gedaan.
          En ik voelde dat er meer in zat.

Volgende week 65 kg en de 2e keer die week misschien wel 70.
          Echt een monsteroefening. Echt heerlijk
          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• nu kom ik voor mijn dunne lichaam met 3x140 als laatste set om de hoek kijken was heerlijk gewoon 4 schijven van 20 aan elke kant dit was vorge week ga vandaag weer een xtje doen kijken wat ik haal.
            Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
              nu kom ik voor mijn dunne lichaam met 3x140 als laatste set om de hoek kijken was heerlijk gewoon 4 schijven van 20 aan elke kant dit was vorge week ga vandaag weer een xtje doen kijken wat ik haal.

Jij doet 140 kilo. 4 schijven van 20 aan elke kant is al 80 aan elke kant is naar mijn weten al 160. Plus 10 of 20 van de stang is 170/180.

Waar klopt er iets niet??haha..typefoutje?
              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Zo ijsblok, dat gaat lekker man! Maak is een filmpje als je hem doet, ik ben echt benieuwd!
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Topicstarter Generalix, hoe ver ben je nu gekomen sinds december qua progressie met de deadlift?
                  Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

• Vandaag...5 singles met 160kg. Was appeltje eitje

Comment

• Originally posted by komkommer View Post
                      Topicstarter Generalix, hoe ver ben je nu gekomen sinds december qua progressie met de deadlift?
                      Ben blijven haken. Tijdje een heel ander schema gedaan namelijk, echt puur bb-gericht. Voorvermoeien, hele riedeltje. Kijken of het werkt.
                      Betwijfel zelfs of ik die 150 nog van de grond krijg. Mag echter geen probleem zijn die weer op niveau te brengen als ik er weer voor ga.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• ja ja het is mij vandaag gelukt, paar weken terug nog 160 als max, vandaag 3 singles van 170 gedaan, had het gevoel dat 180 er ook wel in zat, over een paar weken proberen
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

• 1RM=130kg (incl. stang)

26 jaar, 98 kilo, 1.93m., trainingservaring, 2,5 jaar

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                            ja ja het is mij vandaag gelukt, paar weken terug nog 160 als max, vandaag 3 singles van 170 gedaan, had het gevoel dat 180 er ook wel in zat, over een paar weken proberen
                            Ik las het al in een ander log van je , maar alsnog gefeliciteert! Goede prestatie kerel!
                            Overigens zelf afgelopen week nog 2 singles met 180 kg gemaakt, maar da's geen PR....over een aantal weekjes de 200 kg eens proberen
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Vandaag 3x130

Op het schema stond 5x3x122,5 maar voelde me zo ruk dat ik op 3x120 instroomde toen 3x125 (PR dik) en toen voor de lol nog eens kijken of ik 3x130 kon (op aanjagen van trianingsmaten), JAWEL

BW vanochtend 65,0kg

Korte termijn doel stond op 1x130 daar zit ik dus al hard overheen
                              Last edited by Yawgmoth; 06-04-2009, 19:04.
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                                Vandaag 3x130

Op het schema stond 5x3x122,5 maar voelde me zo ruk dat ik op 3x120 instroomde toen 3x125 (PR dik) en toen voor de lol nog eens kijken of ik 3x130 kon (op aanjagen van trianingsmaten), JAWEL

BW vanochtend 65,0kg

Korte termijn doel stond op 1x130 daar zit ik dus al hard overheen
                                netjes gabber

zal zaterdag ook meer weer eens zwaar gaan deadliften, doe laatste tijd deadliften telkens aan het einde van de rugtraining.
                                laatste maanden ook al niet meer boven de 120kg geweest, wordt wel weer eens tijd.
                                doe nu 10x90 - 6x100 - 6x110 en 6x120. op het einde van de rugtraining, wat erg makkelijk gaat, hoef er weinig voor te doen, en 6 reppers is tog zo fijn. wil de 5x140 wel weer eens gaan aantikken, mss wel meer
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X