Smith Machine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik gebruikte dat ding de eerste weken dat ik trainde daarna nooit meer zeker niet voor BP.
    Ik vind het ook geen gezicht die gasten die bij ons benchen in de smith doen dat alleen omdat er dan een schijffie bij kan en dan kunnen ze daar weer over opscheppen,.

Comment

Frontsquat en plyometrische oefeningen zoals de bench throw.
      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
        Frontsquat en plyometrische oefeningen zoals de bench throw.
        Wat zijn plyometrische oefeningen=

Comment

@vincent omgekeerd staan dan draai je hem juist goed

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Wat zijn plyometrische oefeningen=
            Explosieve oefeningen welk nuttig zijn voor atleten en zo. Denk aan squat met 40kg ofzo en dan ga je paralel en spring je zo hoog en explosief mogelijk. Dit is duidelijk veiliger in de smith. Andere variant is met de Hack Squat.

Maar wat is een Bench Throw *gooit het trainings bankje tegen de andere aanwezigen aan*

@Punani
            Dat kan ook natuurlijk. Achterstevoren staan :P
            Soms denk ik gewoon te moeilijk over dat soort dingen hehe.

Comment

Bench throw is de stang zo explosief mogelijk van je borst jagen, de lucht in laten vliegen, en erna weer opvangen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Bench throw is de stang zo explosief mogelijk van je borst jagen, de lucht in laten vliegen, en erna weer opvangen.
                En wat heb je daar aan dan? behalve irritante geluid maken en als je niet oppast je borstkas breken of je nek.

Is dit een oefening om je reflex te trainen?

Comment

MIXING WEIGHTS AND PLYOMETRICS

Comment

Originally posted by Broes View Post
                    En wat heb je daar aan dan? behalve irritante geluid maken en als je niet oppast je borstkas breken of je nek.

Is dit een oefening om je reflex te trainen?
                    Verhogen van explosieve kracht (fasttwich vezels) + ontwikkelen van het strechreflex (aanvuring extra spiervezels)
                    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Ik heb een smith machine thuis. Daardoor doe ik relatief veel met dat ding. Meer dat ik normaliter zou doen.

Het is een geweldig ding, maar heeft zeker zn beperkingen.
                      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

deed vroeger vaak squat erop, maar nu altijd los vind ik stukje chiller. en gebruik hem nog wel eens voor behind the neck press. of incline bench press

Comment

Ik doe uit pure noodzaak BP in de Smith omdat er in onze fitness geen losse BP staat.
                          Ik overweeg sterk om van fitness te veranderen enkel en alleen daarom.
                          Als je maandenlang met de smith BP doet en dan ga je naar de losse voel je het verschil wel.
                          Smith bouwt je borst op, zonder de stabilisatoren voldoende aan te spreken. Om nog te zwijgen van de invloed op je pezen en gewrichten omdat de smith je bewegingsbaan beperkt.
                          Smith is handig om af en toe je gewicht op te voeren of als je eens geen spotter hebt, maar dient zeker niet om constant mee te trainen.

Grtz python
                          Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

je zou eventueel gewoon DB press kunnen doen maargoed geen lossen benchpress is toch wel flink lame, we hebben 2 losse, 1 apparaat en dan de smith machine

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              je zou eventueel gewoon DB press kunnen doen maargoed geen losse benchpress is toch wel flink lame
                              Onzin statement! Ik squat altijd in de smith en ik ga ook nog steeds vooruit!
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Je gaat hoogstens naar boven en beneden tijdens squaten in de smith. Alleen bij los squaten kun je vooruit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X