Wat is jouw top met BOR

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

was er all geen discussie over? gewicht is niet belangrijk als je maar je oefening corect en gecontroleerd doet daarna kotm gewicht pas , druk nu max 100 met 6 herhalinge vind het wel best zo ben nog jong dus

Comment

@ de sterkste ophaler

Denk dat je me verkeerd begreep bedoel niet opdrukken 23 keer met eigen lichaams gewicht maar bankdrukken met 90 kilo in totaal aan de stang en dan 23 reps.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by imation View Post
        was er all geen discussie over? gewicht is niet belangrijk als je maar je oefening corect en gecontroleerd doet daarna kotm gewicht pas , druk nu max 100 met 6 herhalinge vind het wel best zo ben nog jong dus
        Die discussie is gevoerd in een topic van Sodaar, alwaar de vloer met hem werd aangeveegd met Genjuro. Zoek hem eens op en leer.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gewicht niet belangrijk. Moet je in ieder geval niet zeggen tegen powerlifters Uitvoering is belangrijk, maar overrated. Cheat reps, of uitvoeringen die lijken fout te zijn om een sport specifieke beweging na te bootsen werken prima.

Gen. Sodaar Cloontje ? :P

Comment

Originally posted by dino21 View Post
            @ de sterkste ophaler

Denk dat je me verkeerd begreep bedoel niet opdrukken 23 keer met eigen lichaams gewicht maar bankdrukken met 90 kilo in totaal aan de stang en dan 23 reps.
            Dan wil ik even zeggen dat ik je uithoudingsvermogen bewonder...
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja,over hoeveel gewicht je kunt pakken.
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Geen flauw idee eigenlijk.. pas begonnen dus nog niet echt specifieke gewichten.. en gokken doe ik niet. dus komt wel een keer..

grtz
                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Doen jullie het overigens met of zonder straps??/

Ik altijd met want zonder kom ik niet boven de 100 uit dan glijd de stang half uit me handpalm en is me concentratie weg want ben dan alleen nog maar bezig met me gedachte om de stang vast te houden.
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by dino21 View Post
                    Doen jullie het overigens met of zonder straps??/

Ik altijd met want zonder kom ik niet boven de 100 uit dan glijd de stang half uit me handpalm en is me concentratie weg want ben dan alleen nog maar bezig met me gedachte om de stang vast te houden.
                    Ik heb de eerste keer 100 gevat met straps, de weken erna tot 110 zonder straps. Flink geoefend o.a. met lompzware shrugs en deadlift met 'om en om grip', en die dan weer afwisselen.
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Vandaag een pr met deze oefening behaald!
                      Vier reps gehaald met 140 kg! Zonder straps. Au naturel. Ow en ik kuur niet. Ben natural.

Comment

kom ik met m´n trieste 40kg + stang(20 kg)x 12 reps...
                        The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Originally posted by Holandesa View Post
                          Pfff en wat zou dat? Jij bent tenminste een vrouw die dit soort oefeningen wel doet ipv duffe machine oefeningen op standje watje.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Pfff en wat zou dat? Jij bent tenminste een vrouw die dit soort oefeningen wel doet ipv duffe machine oefeningen op standje watje.

Train bijna altijd met losse gewichten, ben niet zo weg van al die machines!! Moet toegeven dat er hier idd weinig vrouwen zich wagen aan deze oefening, om niet geen een te zeggen...
                            The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Originally posted by Holandesa View Post
                              Dan ga je zwaarder dan ik. (Even for the record: dat is dus geen geintje).

@ Ophaler
                              Dat zijn brute rows man. Super!
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X