Schouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Druk met je vingers voorkant schouders. Als je op een gegeven moment pijn prik voelt is het ontstoken en moet je tijd rustig aan doen.
    Thx voor de tip maar voel niets gelukkig
    (is alleen rechter schouder, maakt verder niet uit maar toch)

Comment

oke.. ik voel dus wel wat.. als ik op het bot duw.. geen pijn ofzo idd klein steekje..
      Heb gister alléén de beentjes gepakt en buikspieren.. dus nu al week mijn schouder niet belast (behalven met het vakken vullen hehe).. hoop dat het snel weggaat!!

Comment

Moet het rustig aan doen. Anders ga je het zelfs voelen met lichte activiteiten zoals licht kracht zitten om riem, schoenveters aan te trekken of zelfs een stoel op pakken om te verplaatsen voel je dan al in de schouder. Dan is hij behoorlijk ontstoken. Kan soms 2 maanden duren.

Comment

Als het diep zit dan is het 9 van de 10 keer of de aanhechtingen (tendinitis), of de slijmbeurs(bursitis), of de subscapularis (externe rotator).

Alle drie gevolgen van te veel werk voor de voorkant schoudergordel en alle drie vragen rust
          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

thx.. heb niet per definitie last van.. het zijn bepaalde bewegingen dan voel ik het..
            aan één arm maar ik ga natuurlijk niet nu de andere kant trainen, leuk voor de verhoudingen .. Het zit me ook niet mee altijd ergens last van!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X