Hehe netjes!
Hoeveel wilks punten scoor jij
Collapse
X
-
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
-
Thnx man, hoe zit jij nou met je wilks punten na een jaar?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Wilks geen idee.. Ik ben wel overal sterker geworden, doe ook veel andere oefeningen als eerst. Zo heb ik van banken m'n 5rm m'n 7rm gemaakt, voor cleans m'n 1rm --> 3rm. Toppen gaat bij mij nogal lastig omdat ik vaak alleen train en de spotters bij mij niet echt 'kundig' zijn. Front squat doe ik nog wel, maar niet zo fanatiek, hecht meer waarde aan cleans nu.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Oke man, klinkt goed. Veel gewicht eraan gekladst ook?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Ik ga niet zozeer voor de gewicht gains, vind m'n gewicht zoals ik nu ben wel oke, hoef geen 100+ te wegen. Ben op het moment 94kg, heb hiervoor gecut tot iets minder dan 90kg, waarop ik aardig droog was. Nu bulk ik gewoon clean in de zin van alleen bij de eerste 3 maaltijden carbs en de rest eiwit+vet, behalve op trainingsdagen, dan ligt m'n verbruik ook wat hoger.. M'n taille is nog steeds hetzelfde aan m'n broekriem te merken, dat is m'n indicatie of het goed gaat of niet.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
294 punten
bank: 100
Squat: 155
Deadlift: 200
weer 16 punten erbij vergeleken met laatste keer (precies 4 weken geleden)22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Bij een gewicht van 101 kg
Uitgegaan van de volgende gewichten (tussen haakjes aantal reps)
BP 180 (2x)
SQ 200 (5x)
DL 260 (3x)
Kom ik op een score van
387,97 puntenLast edited by Jeffry1607; 14-11-2009, 13:33.
Comment
-
Niet verkeerd man
Alleen gaat die score uit van je 1RM en die ligt bij jou nog hoger dan de opgegeven gewichten. Denk dat je dan nog een kilo of 40 hoger uitkomt22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
calculator uit beginpost doet het bij mij niet, heb het via deze gedaan:
Wilks Calculator
en dan scoor ik 261.257 punten, train vanaf juli.
stats:
76 kilo
bench 90 kilo
deadlift 145 kilo
squat 115 kilo x 2
zou eventueel dus nog hoger uit kunnen komen.
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostNiet verkeerd man
Alleen gaat die score uit van je 1RM en die ligt bij jou nog hoger dan de opgegeven gewichten. Denk dat je dan nog een kilo of 40 hoger uitkomt
Zou kunnen, maar wanneer ik een evt een 1RM probeer ik toch zo veel mogelijk herhalingen te doen.
Vandaar dat de BP er bijv 2 werden.
Maar ga niet altijd zo zwaar, en top niet zo heel erg vaak.
Train dan liever een set van bijv 6 reps bij 150kg (in geval van de BP)
Comment
-
Originally posted by Tommyy View Postcalculator uit beginpost doet het bij mij niet, heb het via deze gedaan:
Wilks Calculator
en dan scoor ik 261.257 punten, train vanaf juli.
stats:
76 kilo
bench 90 kilo
deadlift 145 kilo
squat 115 kilo x 2
zou eventueel dus nog hoger uit kunnen komen.
Met mijn huidige stats kom ik uit op 254.19599999999997, dus dat is ook niet verkeerd lijkt me
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View Post7 oktober 2008/ en nu bijna een jaar later:
Squat 190( nu wel los )
Deadlift 200
Bench 100
met een BW van 94 306 wilkspunten
Squat 190
Deadlift 205
Bench 110
505 totaal
met bw van 96 is dat
313 Wilks punten( 312.65 )Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by Jeffry1607 View PostBij een gewicht van 101 kg
Uitgegaan van de volgende gewichten (tussen haakjes aantal reps)
BP 180 (2x)
SQ 200 (5x)
DL 260 (3x)
Kom ik op een score van
387,97 puntenOriginally posted by Jeffry1607 View PostThx,
Zou kunnen, maar wanneer ik een evt een 1RM probeer ik toch zo veel mogelijk herhalingen te doen.
Vandaar dat de BP er bijv 2 werden.
Maar ga niet altijd zo zwaar, en top niet zo heel erg vaak.
Train dan liever een set van bijv 6 reps bij 150kg (in geval van de BP)22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment