1e keer squaten, last van rug

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je techniek beheerst gaat het gewicht daarna rap omhoog dus haast niet

Zelf ben ik steeds meer van mening dat je niet tig oefeningen hoeft te doen. Doe gewoon 2-3 goede en draai een hoger volume.

1 squat variant
    1 deadlift variant/good morning
    1 kuit oefening
    super monster set met progressief laden op de leg-curl/leg extention als afmaker

Als je met de eerste 3 oefening 6-8 sets weg draait heb je geen andere oefeningen meer nodig. En dan regelmatig varieren met paralel squat, front squat, zercher squat. deadlift, roman deadlift, rack pull, good morning etc.
    Last edited by Falstyr; 14-01-2009, 12:56.

Comment

Inmiddels weer gesquat. Maar nu met wat lichter gewicht en erg op houding gelet.

Het ging iig prima en ik had geen last van mijn rug.
      Bedankt voor alle reacties!
      Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

No problemo Succes met het verhogen van de gewichten
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
          Als ik jou was zou ik is gaan squaten met de losse halter en niet met de smith machine want dan is de uitvoering nooit zoals hij eigelijk moet zijn en denk eerlijk gezegd dat je ook daardoor last van je onderrug hebt...

Dan heb je denk ik met rechts wat meer kracht gezet en in zon apparaat gaat dat niet want die stang blijft kaas recht met de gewone squats zou dit neit zo'n probleem zijn!

succes

dit zo ie zo gewoon losse stang want smith machine is echt bucht als ik op mijn gym die gebruik zou wel willen maar dat sting staat los op de grond dus donder je om als je der een beetje gewicht in hebt hangen...

gewoon licht beginnnen... komt alles goed

Comment

Mooie bump.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X