binnenkant borst?
Collapse
X
-
Originally posted by henk33 View Postklopt, maar je kan er wel de nadruk op leggen..
Aleen de spiervezels lopen altijd naar het midden toe dus de nadruk is over de hele spiervezel lijn van de borst
Comment
-
-
Graag een bron, want jij staat al niet bekend om je onderbouwde uitsprakenThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Pinada View Post
@TS
Wat Leo hier bedoelt te zeggen (en correct me if I am wrong Leo, ik doe uiteraard slechts een wilde gok dat jouw reactie enigszins sarcastisch bedoeld was) is dat wat jij wil ganz onmogelijk is.
Als Leo dat niet wilde zeggen dan zie ik graag een filmpje van Leo die zijn binnenkant borst traint .22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
hiervoor doe ik het
Originally posted by Leo1988 View PostWat echt het beste werkt voor de binnenkant borst -en het klinkt misschien een beetje raar-, is per dag 200 achteruit koprollen maken met een dumbell in je aars. Klem hierbij de dumbell goed tussen de 2 bilhelfden.
Goodluck!
Super reactie, hier doe ik het voor"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Originally posted by henk33 View PostEr was een soort van discussie over flye machine en pec deck en de conclusie was met pec deck leg je meer de nadrup op de binnen kant en flye machine meer op de buiten kant
buitenkant borst ook zoiets...
@leo waarom moest ik mijn bier dan met een wijde boog naar mijn mond zetten was zit ook goed voor de borst of schouders?
Comment
-
@ possel: front beer swinging curls: uitstekende prikkels voor je onderarm, biceps, voorkant schouders en een hele hoop binnenbovenkant borst!!!22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Er zijn wel degelijk profesionals die inderdaad beweren dat je binnekant borst beter kan belasten. Geloof er zelf ook niet in maargoed Hun zeggen dat ze het beter in de binnenkant voelen enz enz andere zeggen dat zijn de aanhechtingen..... Kan hier wel een hele theorie over loslaten met het bekende elastiekje maar hebk geen zin in
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment