binnenkant borst?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by henk33 View Post
      klopt, maar je kan er wel de nadruk op leggen..
      Dat kan alleen als de spiervezels richting onderkant borst lopen ipv naar de midden. Dan kun jij idd nadruk op de binnenkant borst leggen.
      Aleen de spiervezels lopen altijd naar het midden toe dus de nadruk is over de hele spiervezel lijn van de borst

Comment

kan ook fout zitten, maar las het in de m&f..

Comment

klopt, maar je kan er wel de nadruk op leggen..
          Wat... Op je borst of op de binnenkant van je borst?
          Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
          Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
          100% Vega power

Comment

Er was een soort van discussie over flye machine en pec deck en de conclusie was met pec deck leg je meer de nadrup op de binnen kant en flye machine meer op de buiten kant

Comment

Graag een bron, want jij staat al niet bekend om je onderbouwde uitspraken
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Pinada View Post

@TS
                Wat Leo hier bedoelt te zeggen (en correct me if I am wrong Leo, ik doe uiteraard slechts een wilde gok dat jouw reactie enigszins sarcastisch bedoeld was) is dat wat jij wil ganz onmogelijk is.

Als Leo dat niet wilde zeggen dan zie ik graag een filmpje van Leo die zijn binnenkant borst traint .
                Enigszins ja Dus dat filmpje moet ik je helaas onthouden
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

hiervoor doe ik het

Originally posted by Leo1988 View Post
                  Wat echt het beste werkt voor de binnenkant borst -en het klinkt misschien een beetje raar-, is per dag 200 achteruit koprollen maken met een dumbell in je aars. Klem hierbij de dumbell goed tussen de 2 bilhelfden.

Goodluck!

Super reactie, hier doe ik het voor
                  "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Er was een soort van discussie over flye machine en pec deck en de conclusie was met pec deck leg je meer de nadrup op de binnen kant en flye machine meer op de buiten kant

buitenkant borst ook zoiets...

@leo waarom moest ik mijn bier dan met een wijde boog naar mijn mond zetten was zit ook goed voor de borst of schouders?

Comment

@ possel: front beer swinging curls: uitstekende prikkels voor je onderarm, biceps, voorkant schouders en een hele hoop binnenbovenkant borst!!!
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

vond het al een beetje als een halve fly . peck deck aanvoelen.. vandaar dat mijn rechterkant stuk droger is dan links.. rechts drink ik mee

Comment

Er zijn wel degelijk profesionals die inderdaad beweren dat je binnekant borst beter kan belasten. Geloof er zelf ook niet in maargoed Hun zeggen dat ze het beter in de binnenkant voelen enz enz andere zeggen dat zijn de aanhechtingen..... Kan hier wel een hele theorie over loslaten met het bekende elastiekje maar hebk geen zin in

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X