Tabata

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tabata

Las in de Muscle & Fitness van deze maand over Tabata training iemand ervaring mee??

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

sommige van ons, me included, doen dit al bijna een jaartje.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      sommige van ons, me included, doen dit al bijna een jaartje.

Bijna een jaar dus wel tevreden neem ik aan.

Zit net in de cut lijkt me ook een goede vet verbrander.(is stiekem een vraag)

En anders gaan trainen is vaak goed voor de gains.
      Heb jij dit ervaren?

Comment

O ja en hoe houd je de tijd in de gate...

Comment

Ik heb Skeletor weleens met een horloge zien lopen, waarbij hij zijn plannetjes smeede om He-man eens flink te grazen te nemen. Zelfs He-man gebruikte weleens een stopwatch om om zijn zusje Shera te coachen tijdens haar Tabata training

Tabata lijkt mij ook interessant om eens te proberen ! Denk dat ik mijn Polar ga gebruiken (die hadden ze echter toen nog niet )

Succes !
          Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Tabata's zijn gruwelijk.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Genoeg te vinden over tabata's en de ervaringen, waaronder een compleet log van mijn hand.

Zoekt en gij zult vinden.
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Om de tijd bij te houden: http://forum.bodynet.nl/algemeen/32307-gymboss.html
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by taxation View Post
                  Ik heb Skeletor weleens met een horloge zien lopen, waarbij hij zijn plannetjes smeede om He-man eens flink te grazen te nemen. Zelfs He-man gebruikte weleens een stopwatch om om zijn zusje Shera te coachen tijdens haar Tabata training

Tabata lijkt mij ook interessant om eens te proberen ! Denk dat ik mijn Polar ga gebruiken (die hadden ze echter toen nog niet )

Succes !
                  He-Man....dat was toch ergens halverwege de jaren '80 populair?
                  Ik kan me nog wel herinneren het gezien te hebben toen ik een jaar of 8 was...

Overigens is Tabata training uitstekend om je testosteronspiegels en groeihormoonspiegels hoog te houden en je vetverbranding in de hoogste versnelling te knallen.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    .
                    Dat is inderdaad een oude serie, kan er vaag nog wel iets van herinneren als klein ukkie (toen had ik ook al een vetpercentage van 5 a 6% ) He-man met zijn big muscles kan als voorbode gezien worden voor de prestaties van onze Arnold. He-man zij altijd "I've got the power" Arnold heeft daarop zijn zwak aftreksel gebaseerd: "I'll be back"
                    Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

dat zwak aftreksel heeft ook een zwak getal op zijn bankrekening veroorzaakt.......
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post

Overigens is Tabata training uitstekend om je testosteronspiegels en groeihormoonspiegels hoog te houden en je vetverbranding in de hoogste versnelling te knallen.

Inderdaad ... gouwe ouwe voor de wat ""oudere"" onder ons.

@erikv thanx zal je log ff chekken.

Morgen vroeg voor t eerst Tabata, post mijn ervaring wel ff hier.

Comment

Originally posted by moscomau View Post
                          Inderdaad ... gouwe ouwe voor de wat ""oudere"" onder ons.

.
                          Bah...ik wil niet "oud" zijn...
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Dus Tabata training....

Vandaag benen getraint op de Tabata manier.
                            In een woord moordend....
                            Meer dan 5 oefeningen had ik niet in de benen.

Denk dat tenissen donderdag avond met veel moeite gaat.
                            Inderdaad een aanrader zeker voor in de cut, ook als je net als mij een broertje dood hebt aan cardio training.
                            Ik ga er zo wie zo deze cut fase mee door.

@DSO join the club.

Comment

als ik een squat tabata doe ben ik na 4 minuten half dood en moet ik min 10 minuten bijkomen.
                              dan denk ik niet aan nog een beenoefening tabata-style.

denk dat je hem te licht doet als je 5 oefeningen kan doen
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X