Squaten!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Squaten doe je ass to the grass, anders isoleer je alleen je quads met die halve herhalingen. Kom je niet ver genoeg ga dan strechen en ga niet te zwaar als je de beweging niet haalt.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
      sorry maar deze vraag is meer aan mensen die echt bv wat langer in het vak zitten bv 10 of 20 jaar ofz kijk dat jij je mening geef is goed thnx ik doe me oefenning goed etc. misschien me vraag anders moeten formuleren kijk als alle jongetjes waar ik zelf ook bij hoor met dit soort antwoorden komen snap ik ook wel. maar wat weet jij nou ?? je traint net man met vergelijking tot anderen Ouderen hier onder ons ik wil hun ervaring horen.

Mischien dat hun juist wel boven parralel squaten ? door blessurres etc

ik hoor graag uw mening

Grtzzz
      Sorry, je hebt gelijk. Wat weet ik nou? Maar als je liever niet had gehad dat ik m'n mening geef zou het wel handig geweest zijn als je dat d'r ff bij zet. Geef dan aan bij je vraag dat je alleen antwoorden wil van mensen die minstens 10 jaar trainen. Doe je dat niet, prima, maar dan moet je niet gaan zeiken als je antwoord krijgt van mensen bij wie dat niet het geval is.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik heb de volle maand ervaring, dus ik zou zeker niet naar mijn advies luisteren en het hoofdstuk over squatten lezen in 'Starting Strength: A Simple and Practical Guide for Coaching Beginners' van Rippetoe. Echt niet doen hé!
        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

een perfecte squat is niet slecht voor de knieen tenzij je erg hoog in gewicht gaat, maar dan is alles risicovoller.

Het grote probleem is juist dat squat technisch een moeilijk te leren lift is.

Maar een half-squat of quarter-squat doen is veel slechter voor de knie, ivm stretch-reflex. Maar ga dat niet tegen de gemiddelde gym-teacher zeggen, of je wordt verboden om nog te squatten.
          Last edited by Genjuro; 17-08-2009, 12:29.
          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Ja maar jij hebt niet genoeg ervaring om dit zeker te weten Fallus!
            thnx he daar gaat mij het om.

al die nuteloze antwoorden van loser dit dat.. reageer dan beter helemaal niet!!

thnx voor de mensen die wel normaal reageren

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
              thnx he daar gaat mij het om.

al die nuteloze antwoorden van loser dit dat.. reageer dan beter helemaal niet!!

thnx voor de mensen die wel normaal reageren
              Hij geeft toch een antwoord of niet? De vraag wordt alleen lomp gesteld, mee eens. En als je niet tegen een beetje kritiek kan vraag dan niks en zoek het op Google.

squat slecht knieen - Google zoeken

Ruik ik hier een slotje ??
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                Hey d****k :S anders ga je gewoon ff naar een ander forum de meeste van ons hebben al ruim 2-3 jaar ervaring en wetenmeer dan de gemiddelde sportinstructeur. hier heb je mijn mening.. je techniek zal me verder me reet r****en. hoop dat je flink je knieen verkloot tijdens het wachten op het antwoord van een ouwe rot die 10 jaar in het vak zit. geen discussies aangaat over nieuwe inzichten. en vast blijft plakken aan oude principes die vaak allang achterhaald zijn..
                Bedreigingen mag je voor je houden.

Comment

Inderdaad een slotje.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X