Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ken iemand die clean 160 kg kan drukken..maar die heeft de genetische aanleg van een bizon!
Ik ken een jongen die ook strongman wedstrijden doet die 280 deadlift boven de 200 squat en 170 bankdrukt waarvan ik 100% zeker weet dat ie naturel is.
Hij traint ook al meer dan 10 jaar en vreet 8000kcal per dag(met nog normaal bf ook!)
Er is dus heel veel mogelijk als je echt toegewijdt bent maar daar gaat tijd heel veel tijd overheen.
En dat geduld heb ik ook niet dus die spuit moet erin haha.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn top op dit moment is 70 kg.
Helaas is me spotter al een tijdje ziek en kan me dus niet helpen om hoger te gaan, dus steeds maar hooguit 5 kilo erbij om toch wat hoger te komen
Leeftijd: 17 jaar
Gewicht : 75 kg
Trainingsjaren: iets meer dan 2 jaar
Man wat voel ik me slap als dit allemaal lees =D, ik zelf zit nu tegen de 70-75 aan met 3,5 maand trainen. heb hiervoor wel ruim halfjaar cardio gedaan, maar heeft verder weinig te maken met kracht training hoop dat ik ook over de 100 heen ga over een tijdje =D
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment