Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• http://forum.bodynet.nl/attachments/...hg_986170b.jpg

Die foto heb ik eerder gezien op google! Afbeeldingen dus het lijkt me dat je een kereltje bent indd die in zijn eigen wereldje leeft. Mja maak anders een filmpje waarbij je bodynet naam noemt dan geloven we het misschien wat beter!

Ajuu
    Wat ben ik een spetter

Comment

• Originally posted by cybersul View Post
      http://forum.bodynet.nl/attachments/...hg_986170b.jpg

Die foto heb ik eerder gezien op google! Afbeeldingen dus het lijkt me dat je een kereltje bent indd die in zijn eigen wereldje leeft. Mja maak anders een filmpje waarbij je bodynet naam noemt dan geloven we het misschien wat beter!

Ajuu
      Kijk die link eens.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• wow zelfs als mensen fotos etc. plaatsen zijn er nog mensen die het niet geloven, ik vind het een zeer nette prestatie ronald. petje af.

Comment

• wat een jaloezie hier...

Brute prestatie Ronald!

Comment

• eindelijk wat mensen die respect tonen

Comment

• 1x 145 kg................................................ ................... FAIL
              KK ZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
              HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

• PR'tje vandaag, 8x 55KG

Had nog nooit 55 geprobeerd, goeie shit dus!
                Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

• Originally posted by jake22 View Post
                  PR'tje vandaag, 8x 55KG

Had nog nooit 55 geprobeerd, goeie shit dus!
                  Dus eigenlijk kon je meer, zonder dat je het wist?

Deze keer had je zeker een spotter erbij ?

En 55 kilo in totaal bedoel je, of 55 kilo + stang (van 20 kg)? = 75? xD
                  1.78M / 79KG - BP: 120 DL: 150 Squat: 115

Comment

• Originally posted by sickno View Post
                    het was maar een geintje ...

77 kilo is wel erg licht maar 200 kilo bankdukken met een gewicht van 85 is makkelijk mogelijk (een maatje van mij doet het)

en het is ook mijn streefgewicht ik doe nu ook 1x 140 (met spotter) terwijl ik 88 kilo weeg... maar wil 85 kilo wegen en 200 kilo wegwerken ... ik MOETTTTTTTTT hem gedaan hebben VOOR 12-2009!!!!!!!
                    ik zei ook niet dat het niet kan alleen het is een stuk moeilijker als dat je bijvoorbeeld 100 kilo zou wegen, maar al bij al is het een zoiezo een goede prestatie om 200 kg te drukken of je nou 77, 85 of over de 100 kg weegt vind ik.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by zatilla View Post
                      Dus eigenlijk kon je meer, zonder dat je het wist?

Deze keer had je zeker een spotter erbij ?

En 55 kilo in totaal bedoel je, of 55 kilo + stang (van 20 kg)? = 75? xD
                      Klopt deed al een tijdje 40,45,50kg sets, en nu 10 dagen wezen skien, dus ik dacht hee 50 zal wel weer pittig worden. Toen 55 maar eens geprobeerd omdat het lekker ging, en het lukte 3x8!

Zonder spotter, train thuis.

Ik ben benieuwd als ik 3x8 55kg kan hoeveel ik 1x zou kunnen, denk 70kg ofzo?
                      Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

• hey jongens ben niet op de hoogte van anabolen,kan me iemand een link doorsturen waar ik alle informatie kan lezen zodanig ik later geen domme vragen stel thx

Comment

• Originally posted by yari View Post
                          hey jongens ben niet op de hoogte van anabolen,kan me iemand een link doorsturen waar ik alle informatie kan lezen zodanig ik later geen domme vragen stel thx
                          Lol, een tip is om je tijd niet te verspillen door domme vragen te vragen en google is je grootste vriend. Mensen leren 20 jaar over anabolen en weten nog niet alles en jij wilt alles via een link leren?

Comment

• Originally posted by jake22 View Post
                            Klopt deed al een tijdje 40,45,50kg sets, en nu 10 dagen wezen skien, dus ik dacht hee 50 zal wel weer pittig worden. Toen 55 maar eens geprobeerd omdat het lekker ging, en het lukte 3x8!

Zonder spotter, train thuis.

Ik ben benieuwd als ik 3x8 55kg kan hoeveel ik 1x zou kunnen, denk 70kg ofzo?
                            Je 1RM zal rond de 65 liggen denk ik. Heel misschien 70 inderdaad. Best netjes zou ik zeggen ;D. Heb je wel zo'n apparaat waar je hem in kan schuiven als die te zwaar is, of valt die dan gewoon op je keel zeg maar . Beetje dangerous xD

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                              Lol, een tip is om je tijd niet te verspillen door domme vragen te vragen en google is je grootste vriend. Mensen leren 20 jaar over anabolen en weten nog niet alles en jij wilt alles via een link leren?
                              Snap niet waarom je in deze topic hiermee komt? Er is een apart deel voor :S

Comment

• Originally posted by yari View Post
                                hey jongens ben niet op de hoogte van anabolen,kan me iemand een link doorsturen waar ik alle informatie kan lezen zodanig ik later geen domme vragen stel thx
                                Je bent ook niet op de hoogte van de regels maatje.
                                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X