telkens als ik barty17 intoets op youtube verschijnen filmpjes van:::? BARBIE!! zeg bart waar is dat filmpie nou??
Wat is jouw top met bankdrukken?
Collapse
X
-
Originally posted by elpadrone View Posttelkens als ik barty17 intoets op youtube verschijnen filmpjes van:::? BARBIE!! zeg bart waar is dat filmpie nou??Originally posted by IJsBlok View Postja het is donderdag avond....Originally posted by elpadrone View Posthet ding is.....ik wil hem best geloven, waarom niet? sommige mensen zijn gewoon oersterk geboren maar of hij er Ă©Ă©n van is?? ik wil het nu ook wel s zienOriginally posted by Nex- View PostBart, waar ben je? Haloooooo? Inderdaad sommige elphadore, en misschien is hij er inderdaad een van. Ben ook benieuwd, zo benieuwd dat ik hem niet geloof, maar het is niet onmogelijk dus (het kan) waar zijn.Originally posted by Nex- View PostHet is bijna vrijdag.Originally posted by el oso View PostEn wat is nu de conclusie? We hebben hier te maken met een internet Pinokkio?Originally posted by Nex- View PostWaarschijnlijk.
@barty17.. PLZ ga buitenspelen..De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by MasterTuning View PostDus oftewel voor elke bodynetter die nu iets verteld.. zorg dus dat je bewijs heb met of film waarin wordt vermeld bodynet of foto's
@barty17.. PLZ ga buitenspelen..
Kijk als je er zelf mee akkoord gaat.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostGedeeltelijk waar. Voor elke bodynetter waar je moeilijk dingen van kan geloven dan vraag je om foto's of video. Als ze dat niet willen dan kan je er ook niks aan doen, maar dit is een ander verhaal... hij en zijn trainingspartner hebben beiden beloofd dat het filmpje er donderdag avond zou staan....
Kijk als je er zelf mee akkoord gaat.De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by kees View PostIk zit duimen te draaien.
Gister 40 kilo met de lossestang. Het was afzien maar toch ff gedaan.
Train 10 jaar.
Geloof echt niet dat je 2 keer je eigen lichaamsgewicht kan drukken, ook al train je 10 jaar, ook maar een filmpje dan!!Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Even back on topic, vandaag eindelijk 3x8x67,5 waar ik 2 weken tegenaan zat te hikken. eerst 7-7-4, toen 8-8-5 en vandaag dan toch gehaald
1 Rep max kan ik helaas niet meedelen, doe nooit singels eigenlijk. Volgende week 3x8x70 poging :PThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: