Als het waar is dat dat gozertje 125kg wegdrukt zoals het hoort ben ik absoluut jaloers op zijn genen.
Wat is jouw top met bankdrukken?
Collapse
X
-
-
Originally posted by MasterTuning View Post@slinky..
je bedoelt deze post als derde???
als je aan elke.. echte BNĂ©r hier vraagt wie 3XL is.. dan weten ze dat dat wel klopt..
Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!
Comment
-
-
Pijnlijk filmpje!
Ow en ik ben net terug van vakantie dus ik heb net de hele discussie gelezen over Barty en zijn 125 kilo.
Ik betwijfel of het waar is maar ik geef hem het voordeel van de twijfel. Sakurakilla heeft echter ook nooit bewezen dat hij 200 kg kan squatten. Op dat bewijs zit ik ook nog steeds te wachten.
Ow en Barty? Mijn ultieme max is 140 kg en ik weeg zelf bijna 100 kg. Die stats liggen wat dichter bij mekaar he?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostPijnlijk filmpje!
Ow en ik ben net terug van vakantie dus ik heb net de hele discussie gelezen over Barty en zijn 125 kilo.
Ik betwijfel of het waar is maar ik geef hem het voordeel van de twijfel. Sakurakilla heeft echter ook nooit bewezen dat hij 200 kg kan squatten. Op dat bewijs zit ik ook nog steeds te wachten.
Ow en Barty? Mijn ultieme max is 140 kg en ik weeg zelf bijna 100 kg. Die stats liggen wat dichter bij mekaar he?De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by Iglesi View PostShut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
idd ook erg beniewd naar "the movie". Zou het erg knap vinden inverband met zijn stats en trainings ervaring/niveau. Maar good luck..zou er veel respect voor hebben.
Zelf druk ik btw: 10x100kg, 8x105kg, 6x110kg
Top: onbekend. maar in z'n serie is 110kg aardig zwaar.
Stats: 1,76cm, 80kilotjes, ±14%Last edited by Surfsoul; 23-10-2008, 09:22.
Comment
-
Het kan het kan.
Ik ken bv iemand die bij de 1e keer banken 120 deed.
Is wel oud sterkste man van nederland Tjalling van den Bosch magoed hehehe.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostPijnlijk filmpje!
Ow en Barty? Mijn ultieme max is 140 kg en ik weeg zelf bijna 100 kg. Die stats liggen wat dichter bij mekaar he?
Ik geloof nog eerder Barty dan dat full squat verhaal.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: