Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    You bet your ass!
    Liever niet, daarvoor ben ik veel te gehecht aan mijn kont .

Excuses heren voor dit off topic gedoe weer
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by dedicated_athlete View Post
      als dat jouw fotos is op avatar.. dan geloof ik t niet.
      onmogelijk...
      ik denk dat je iemand nodig hebt om je uitvoering in de gaten te houden.

ik train 2 jaar en ik druk max 3x 100...
      serieus? dan vind ik het best wel knap van mezelf dat ik ongeveer hetzelfde als jou druk met dat aantal herhalingen, met ook ruim 2 jaar trainingservaring (niet arrogant bedoeld ofzo). Als ik me die foto's van jou goed herinner lijk jij toch veel gespierder als ik. Maja sowieso respect

1.85m
      75kg

Ik ben verder de laatste tijd niet meer verder gegaan dan 105kg, ik heb nu dumbell press in mn schema. Ik ben een aantal dagen uitgeschakeld geweest vanwege (buik)griep, hopelijk vanavond weer aan de slag.
      Last edited by djCo-B; 26-01-2009, 18:22.

Comment

• Originally posted by sickno View Post
        dat is de stang grapjas
        hehe

bij mij ging het vandaag ffies mis bij mijn 3de set van 8x40 8x45 8x50 ging het bij de laatste herhaling van 8x50 mis pokke ding bleef op mijn borst liggen maar kreeg hem wel naar mijn benen getilt en vandaaruit mijn deathlift techniek gebruikt
        Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
          hehe

bij mij ging het vandaag ffies mis bij mijn 3de set van 8x40 8x45 8x50 ging het bij de laatste herhaling van 8x50 mis pokke ding bleef op mijn borst liggen maar kreeg hem wel naar mijn benen getilt en vandaaruit mijn deathlift techniek gebruikt
          gelukkig was het 'maar' 50kg

Comment

• Originally posted by djCo-B View Post
            gelukkig was het 'maar' 50kg
            ja maar is toch ffies bijna mijn eigen gewicht en tja MAAR vind ik het niet vind het een hele prestatie om die dingen 8x omhoog te sjorren

Comment

ja maar is toch ffies bijna mijn eigen gewicht en tja MAAR vind ik het niet vind het een hele prestatie om die dingen 8x omhoog te sjorren
              ja het is ook wel knap dan, bedoel het verder ook niet negatief. Ik moet er niet aan denken dat ik 90kg opeens niet meer omhoog krijg, daarom vraag ik sowieso iemand dan om te spotten. Maar was er verder niemand in de buurt die je wou helpen dat ding weer in de steunen te krijgen?

Comment

• Originally posted by djCo-B View Post
                ja het is ook wel knap dan, bedoel het verder ook niet negatief. Ik moet er niet aan denken dat ik 90kg opeens niet meer omhoog krijg, daarom vraag ik sowieso iemand dan om te spotten. Maar was er verder niemand in de buurt die je wou helpen dat ding weer in de steunen te krijgen?
                jawel hoor die waren naast mij oefeningen aan het doen dus kon altijd hulp inschakelen.
                maar had het al vaker gehad maar was tijd geleden dat het echt niet meer ging

Comment

• Heb vandaag ook weer even borst gedaan. Zag er als volgt uit:

12 x ongeveer de stang (warm up)

8x 80 kilo
                  8x 90 kilo (hiervan 6 zelf en 2 met hele lichte hulp)
                  4x 100 kilo (2 zelf en 2 met lichte hulp)

Ik ben 1.78 en weeg 80 kilo. Gaat de goede kant op
                  1.78M / 79KG - BP: 120 DL: 150 Squat: 115

Comment

hehe

haha dat had ik ook vorige week met shuin bankdrukken
                    18 jaar, 105 kg,

DL:
                    210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

• Originally posted by dedicated_athlete View Post
                      als dat jouw fotos is op avatar.. dan geloof ik t niet.
                      onmogelijk...
                      ik denk dat je iemand nodig hebt om je uitvoering in de gaten te houden.

ik train 2 jaar en ik druk max 3x 100...
                      waarom geloof je me niet...... omdat ik nie zo breed ben ofzo??
                      ja ik train altijd op kracht!
                      juist terug van de fitness
                      ik heb zojuist de volgende sets gedaan!!!!
                      8x60 8x80 8x110 4x120 no shit!
                      ik heb mijzelf al eens bewezen een 4 maand geleden ofzo toen mij ook bijna niemand geloofde
                      zie hier! =>> YouTube - Bench press 95 kg Barty maar das wel al een oud filmke hoor

Comment

• Je hebt jezelf helemaal niet bewezen, je zou 125kg drukken en toen kwam je met 90kg aan. Nu druk je 130/135 en dat willen we zien, geen 90kg 10 keer. Even voor de duidelijkheid, 90kg 10 x lukt mij ook... 135kg 1 x lukt mij niet, raar?

Nee niet raar, bewijs jezelf door je belofte na te komen. Gewoon posten nu 1 x 130kg.
                        Overigens... hoe raar het ook klinkt! Ik geloof je wel, nu alleen nog dat filmpje.

Comment

• Met Nex eens.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Ik kan ook bijna 10x 90kg (zit iets op 7reps ofzo als ik het wil), maar verder dan 110kg lukt me niet rofl :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              Ik kan ook bijna 10x 90kg (zit iets op 7reps ofzo als ik het wil), maar verder dan 110kg lukt me niet rofl :P
                              Komt vanzelf..
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• die kameraad van jou staad lekker ver van je weg, als er wat gebeurd is er nooit op tijd bij

hij hoord vlak achter je te staan met zijn handen klaar als ie moet ingrijpen
                                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X