Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
als dat jouw fotos is op avatar.. dan geloof ik t niet.
onmogelijk...
ik denk dat je iemand nodig hebt om je uitvoering in de gaten te houden.
ik train 2 jaar en ik druk max 3x 100...
serieus? dan vind ik het best wel knap van mezelf dat ik ongeveer hetzelfde als jou druk met dat aantal herhalingen, met ook ruim 2 jaar trainingservaring (niet arrogant bedoeld ofzo). Als ik me die foto's van jou goed herinner lijk jij toch veel gespierder als ik. Maja sowieso respect
1.85m
75kg
Ik ben verder de laatste tijd niet meer verder gegaan dan 105kg, ik heb nu dumbell press in mn schema. Ik ben een aantal dagen uitgeschakeld geweest vanwege (buik)griep, hopelijk vanavond weer aan de slag.
bij mij ging het vandaag ffies mis bij mijn 3de set van 8x40 8x45 8x50 ging het bij de laatste herhaling van 8x50 mis pokke ding bleef op mijn borst liggen maar kreeg hem wel naar mijn benen getilt en vandaaruit mijn deathlift techniek gebruikt
bij mij ging het vandaag ffies mis bij mijn 3de set van 8x40 8x45 8x50 ging het bij de laatste herhaling van 8x50 mis pokke ding bleef op mijn borst liggen maar kreeg hem wel naar mijn benen getilt en vandaaruit mijn deathlift techniek gebruikt
ja maar is toch ffies bijna mijn eigen gewicht en tja MAAR vind ik het niet vind het een hele prestatie om die dingen 8x omhoog te sjorren
ja het is ook wel knap dan, bedoel het verder ook niet negatief. Ik moet er niet aan denken dat ik 90kg opeens niet meer omhoog krijg, daarom vraag ik sowieso iemand dan om te spotten. Maar was er verder niemand in de buurt die je wou helpen dat ding weer in de steunen te krijgen?
ja het is ook wel knap dan, bedoel het verder ook niet negatief. Ik moet er niet aan denken dat ik 90kg opeens niet meer omhoog krijg, daarom vraag ik sowieso iemand dan om te spotten. Maar was er verder niemand in de buurt die je wou helpen dat ding weer in de steunen te krijgen?
jawel hoor die waren naast mij oefeningen aan het doen dus kon altijd hulp inschakelen.
maar had het al vaker gehad maar was tijd geleden dat het echt niet meer ging
haha dat had ik ook vorige week met shuin bankdrukken
als dat jouw fotos is op avatar.. dan geloof ik t niet.
onmogelijk...
ik denk dat je iemand nodig hebt om je uitvoering in de gaten te houden.
ik train 2 jaar en ik druk max 3x 100...
waarom geloof je me niet...... omdat ik nie zo breed ben ofzo??
ja ik train altijd op kracht!
juist terug van de fitness
ik heb zojuist de volgende sets gedaan!!!!
8x60 8x80 8x110 4x120 no shit!
ik heb mijzelf al eens bewezen een 4 maand geleden ofzo toen mij ook bijna niemand geloofde
zie hier! =>> YouTube - Bench press 95 kg Barty maar das wel al een oud filmke hoor
Je hebt jezelf helemaal niet bewezen, je zou 125kg drukken en toen kwam je met 90kg aan. Nu druk je 130/135 en dat willen we zien, geen 90kg 10 keer. Even voor de duidelijkheid, 90kg 10 x lukt mij ook... 135kg 1 x lukt mij niet, raar?
Nee niet raar, bewijs jezelf door je belofte na te komen. Gewoon posten nu 1 x 130kg.
Overigens... hoe raar het ook klinkt! Ik geloof je wel, nu alleen nog dat filmpje.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment