Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by martin27 View Post
    die kameraad van jou staad lekker ver van je weg, als er wat gebeurd is er nooit op tijd bij

hij hoord vlak achter je te staan met zijn handen klaar als ie moet ingrijpen
    hij zal wel een hekel aan hem hebben.

Comment

• 3x75
      Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
        Je hebt jezelf helemaal niet bewezen, je zou 125kg drukken en toen kwam je met 90kg aan. Nu druk je 130/135 en dat willen we zien, geen 90kg 10 keer. Even voor de duidelijkheid, 90kg 10 x lukt mij ook... 135kg 1 x lukt mij niet, raar?

Nee niet raar, bewijs jezelf door je belofte na te komen. Gewoon posten nu 1 x 130kg.
        Overigens... hoe raar het ook klinkt! Ik geloof je wel, nu alleen nog dat filmpje.
        als je goed kijkt ja.....
        dan zie je dat het 10x95kg is
        en ja ik zal nog is een filmpje maken

Comment

• Het is mogelijk maar besef wel dat je een talent dan bent. Misschien eens meedoen aan een wedstrijd.
          Bij ons op de gym is er een kampioen die 130 drukt en 62 kg weegt.
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

• Barty xD. Wel nette gewichten als dat echt zo is, maar die kameraad staat idd een klein beetje van je af. Was kantje boort met die laatse herhaling zo te zien :$.
            1.78M / 79KG - BP: 120 DL: 150 Squat: 115

Comment

• Nou er is al een behoorlijke tijd overheen en nog steeds geen 135kg press gezien van Barty.. FAKE?
              Ik ben echt slecht met bankdrukken maar train ook pas 1,5 week.. haha
              ik haal 50 kg ong 2x8

Comment

• Ik vermoed ook niet dat we dat te zien gaan krijgen....
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• hehehehehe....misschien heeft zn spotter wel niet geluisterd en is ie nog verder weg gaan staan......kleng!!!! 135 kilo in je nek
                  uut grunn!

Comment

• Originally posted by Sythe View Post
                    Nou er is al een behoorlijke tijd overheen en nog steeds geen 135kg press gezien van Barty.. FAKE?
                    Ik ben echt slecht met bankdrukken maar train ook pas 1,5 week.. haha
                    ik haal 50 kg ong 2x8
                    Der zijn er nog meer die afkomen met beloftes maar we horen ze niet meer. Zo was er iemand die ons ging bewijzen dat zn schema geen overkill was. Ging foto's en filmpjes posten... Nooit iets gezien
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Originally posted by elpadrone View Post
                      hehehehehe....misschien heeft zn spotter wel niet geluisterd en is ie nog verder weg gaan staan......kleng!!!! 135 kilo in je nek
                      Doet denken aan het bankdrukongeluk van Mr C.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• mijn top was 4/5 keer 85
                        druk anderhalve maand later 4 keer 90
                        en 97.5 met 1 rep dit was 92,5 anderhalve maand geleden

Comment

• Ik druk 130 kg 6 x weg.
                          wat zou top dan moeten zijn volgens jullie?
                          btw moet alle zeilen bijzetten om ze 5 x omhoog te krijgen.

Comment

• Wat een spierbundels allemaal hier, ik verklap niet hoeveel ik druk want ik ben pas net bezig met fitness (ja ik zit nog laag jongens). Zal wel iets posten over 2 maandjes

Comment

• Originally posted by Suurbier View Post
                              Wat een spierbundels allemaal hier, ik verklap niet hoeveel ik druk want ik ben pas net bezig met fitness (ja ik zit nog laag jongens). Zal wel iets posten over 2 maandjes
                              spierbundels? meesten komen met gekke gewichten en dat bewijzen ze niet
                              18 jaar, 105 kg,

DL:
                              210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

• Originally posted by drk iron View Post
                                Ik druk 130 kg 6 x weg.
                                wat zou top dan moeten zijn volgens jullie?
                                btw moet alle zeilen bijzetten om ze 5 x omhoog te krijgen.
                                ligt eraan wat je daarvoor hebt gedaan qwa warming up ik denk dat je de 145 of 150 wel moet halen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X