Originally posted by martin27
View Post
Wat is jouw top met bankdrukken?
Collapse
X
-
Originally posted by Nex- View PostJe hebt jezelf helemaal niet bewezen, je zou 125kg drukken en toen kwam je met 90kg aan. Nu druk je 130/135 en dat willen we zien, geen 90kg 10 keer. Even voor de duidelijkheid, 90kg 10 x lukt mij ook... 135kg 1 x lukt mij niet, raar?
Nee niet raar, bewijs jezelf door je belofte na te komen. Gewoon posten nu 1 x 130kg.
Overigens... hoe raar het ook klinkt! Ik geloof je wel, nu alleen nog dat filmpje.
dan zie je dat het 10x95kg is
en ja ik zal nog is een filmpje maken
Comment
-
Het is mogelijk maar besef wel dat je een talent dan bent. Misschien eens meedoen aan een wedstrijd.
Bij ons op de gym is er een kampioen die 130 drukt en 62 kg weegt.Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Originally posted by Sythe View PostNou er is al een behoorlijke tijd overheen en nog steeds geen 135kg press gezien van Barty.. FAKE?
Ik ben echt slecht met bankdrukken maar train ook pas 1,5 week.. haha
ik haal 50 kg ong 2x8The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Originally posted by elpadrone View Posthehehehehe....misschien heeft zn spotter wel niet geluisterd en is ie nog verder weg gaan staan......kleng!!!! 135 kilo in je nek"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Suurbier View PostWat een spierbundels allemaal hier, ik verklap niet hoeveel ik druk want ik ben pas net bezig met fitness (ja ik zit nog laag jongens). Zal wel iets posten over 2 maandjes18 jaar, 105 kg,
DL: 210 BP: 130 NP:100 SQ:175
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: