Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mooi voor n oudje he? Ben nu pas n maand ook op kracht aan het trainen..
Nog niet, maar omdat ze bij de andere site (dbb) er ook om vroegen (hier is er nooit om gevraagd) . Worden ze gemaakt door n kennisje, zij is fotografe dus dat moet lukken.. Ik wil wel eerst zijn uitgekuurt hoor , omdat je (ik) het kuren nu wel kan zien.. Duurt nog even, ik heb ook oudere foto,s va de start en wedstrijden, dus krijg je tevens het verloop en verslag van door de jaren heen te zien....
Dat lijkt me echt heel vet om te zien.
Ik kijk er naar uit.
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
All natural: 185 kg RM. Volgende week gaan mijn amandelen eruit en eens ik daarvan volledig hersteld ben en dan hopelijk van die aanslepende keelinfecties vanaf, wil ik eens op zoek gaan naar de 2.
Ben je daar ook naturel naartoe gegaan? 185kg is geen kattepis zeg, Je kunt terug zien dat ik er vorige maand nog moeite mee had, en zat wel zwaar in mn kuur.. Ik ken ook best wel veel jongens die naturel trainen, maar geen die dit presteren.. All natural? Dan heb ik heel veel respect voor jou, en dat meen ik uit de grond van mn hart...
Al 15jaar naturel bezig dus, eigen gewicht 102-103kg nog steeds zeer respectabel hoor.. Normaal kan het mij ook niet zoveel schelen, hoeveel ik kan drukken.. Nu wel, daar ik in het laatste gedeelte zit van de kuur. En dus ook wat kracht wil gainen... Normaal train ik 60-70% van top. Is voldoende ook..
Ben je daar ook naturel naartoe gegaan? 185kg is geen kattepis zeg, Je kunt terug zien dat ik er vorige maand nog moeite mee had, en zat wel zwaar in mn kuur.. Ik ken ook best wel veel jongens die naturel trainen, maar geen die dit presteren.. All natural? Dan heb ik heel veel respect voor jou, en dat meen ik uit de grond van mn hart...
Thxs, fijn om te horen. Zoals reeds gezegd. Maniakaal met eten bezig, jaar in en jaar uit 200% geven op je training en zeer regelmatig evalueren: ben ik nog goed bezig en eventueel proberen bijsturen. Enkel Whey, vitaminen en occasioneel creatine. Toch zal ik als natural nooit shredded zijn zonder te veel massa te verliezen. 10% is echt mijn limiet ( de leefdheid ook een beetje natuurlijk ).
cat1 en knul,
zou zeker wat foto's van jullie willen zien!!
100kg is ook mijn magische getal om kwa gewicht te worden met 10% BF dus zou graag wat foto's willen zien hoe het er een beetje uitziet (iedereen is anders weet ik maar toch beetje klopt het wel)
heb veel respect voor jullie 2!
cat1 en knul,
100kg is ook mijn magische getal om kwa gewicht te worden met 10% BF dus zou graag wat foto's willen zien hoe het er een beetje uitziet (iedereen is anders weet ik maar toch beetje klopt het wel)
Rot voor je, maar ik ben geen 100kg.. Ik weeg 131,5kg bij 11%. Mijn foto,s komen echt wel hoor. Ik mag dan wel ouder zijn maar ben nog steeds trots op mn lijfje hoor, en mag het aan mijn medesporters graag tonen.. Zodra ik klaar ben en toonbaar, zullen ze er staan..
cat1 en knul,
Kben niet direct voor fotooke posten van mezelf ( heb ik trouwens niet ) en ben r vanaf volgende week 2 weekjes vantussen wegens operatie amandelen verwijderen. Kprobeer j een objectief idee te geven: 102 a 103 kg en 10% met 43j dat wil zeggen ( zo zie ik het in de spiegel tijdens training ): Geen vormloze massa maar spiermassa is opliggend aanwezig en redelijk goed gedefinieerd boven en onderlichaam. Redbandjes opzij en speklapje vooraan onderaan de buik zijn er niet ( lang aan moeten werken ). Jammer genoeg is er geen shredded 6 pak of droge spiervezels zichtbaar. Tis jammer dat ik het moet zeggen maar natural is het niet zoals in de boekskes met hulpmiddelen ( met alle respect voor die keuze ) en vochtafdrijvers. Die 3% a 4% vet die ik nog zou moeten zakken voor echt BB niveau zijn natural voor mij niet haalbaar zonder zwaar af te vallen. 10% vind ik voor mij een mooie grens tussen definitie en massa. Ik probeer 10% te houden en nog droge massa bij te steken waar ik kan.
Rot voor je, maar ik ben geen 100kg.. Ik weeg 131,5kg bij 11%. Mijn foto,s komen echt wel hoor. Ik mag dan wel ouder zijn maar ben nog steeds trots op mn lijfje hoor, en mag het aan mijn medesporters graag tonen.. Zodra ik klaar ben en toonbaar, zullen ze er staan..
over die 100kg ging het over cat1 die is er net boven namelijk
wist dat je rond die 130 zat.
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment