Buikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikspieren

Beste mensen,

Bijna bij al me buikspier oefeningen krijg ik last van me rug, beetje diep in me onder rug. Ben al bij de instructeurs geweest en hun laten kijken hoe ik me oefeningen deed en doe de oefeningen goed. Iemand anders er ook last van of tips?

Bedankt

core en onderrug oefenen
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Zoals ik al vaker zeg...ga geen buik oefeningen doen. Zelfs die instructeurs weten niet wat een goede techniek is. Anders zou je echt geen last van je onderrug krijgen. Daarnaast voegen buikoefeningen niks toe als je al fatsoenlijke compound oefeningen doet. Af en te wat plank holds toevoegen is meer dan genoeg.

Comment

buik trainen is overload vind ik.
        train het zelf niet alleen als ik voor stage buikspier kwartiertjes moet geven.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Randyd View Post
          Beste mensen,

Bijna bij al me buikspier oefeningen krijg ik last van me rug, beetje diep in me onder rug. Ben al bij de instructeurs geweest en hun laten kijken hoe ik me oefeningen deed en doe de oefeningen goed. Iemand anders er ook last van of tips?

Bedankt
          Doe je toch iets verkeerd denk ik, maar het is lastig te zeggen omdat ik niet weet welke oefeningen je doet. Hou de oefening kort en zorg eventueel voor steun in je onderrug(opgerolde handdoek), en idd core of onderrug oefeningen.

Comment

Verkeerde uitvoering, komt vaak voor.
            Je doet zeker sit-ups?
            Groeten

Comment

Ga squatten en plank hold doen.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Waarom zou je deadliften met honderden kilo's en geen/ weinig aandacht besteden aan specifieke buikspieroefeningen?

Comment

omdat je met oa deadliften je buik al zwaar genoeg aanpakt, dat je geen specifieke buik oefening nodig hebt.

Of doe jij ook specifieke bil oefeningen? ik niet, die train ik al genoeg met squatten.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Yba84 View Post
                    Waarom zou je deadliften met honderden kilo's en geen/ weinig aandacht besteden aan specifieke buikspieroefeningen?
                    Omdat het nutteloos is.

Comment

Stoppen met je buikspier oefeningen, ga idd gewoon de compounds doen waarmee je de buikspieren al traint. Je kunt ook core stability oefeningen gaan doen om te kijken of je van die rugpijn af kunt komen bij specifieke buikspier oefeningen.

gr
                      How you like them apples?

Comment

Originally posted by Yba84 View Post
                        Omdat het minder toevoegt dan je denkt en dus vrij overrated is. Waar ik wel in kan komen is dat je als bb-er nog wat iso's doet om de puntjes op de i te zetten, maar voor de rest heb je het dan wel gehad eigenlijk.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

gewoon je core trainen met plankholds zoals de rest al zegt
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik zou ook zeggen core stability trainen... Zorgen dat je niet alleen je buik traint maar ook je rug.. zodat het in evenwicht is. Succes!

Comment

Originally posted by Manonnetje View Post
                              Ik zou ook zeggen core stability trainen... Zorgen dat je niet alleen je buik traint maar ook je rug.. zodat het in evenwicht is. Succes!
                              Daarom deadliften en sqautten.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X