Bent over Rows

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kan ik dat dan compenseren met Goodmornings?
    En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Originally posted by Tepper View Post
      kan ik dat dan compenseren met Goodmornings?
      Denk dat je beter rackpull kan gaan doen. Goodmornings vergt ook aardig wat techniek.....rackpulls daarentegen zijn wat makkelijker in uitvoering.....kijk op Youtube.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Zijn ze ook nodig als ik wel Squat?
        En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Originally posted by Tepper View Post
          Zijn ze ook nodig als ik wel Squat?
          Best wel. Squat belast je onderrug een beetje maar traint die niet echt.

Comment

Gewoon deadliften.. Eventueel rack pulls.
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Lukas View Post
              tja voel ze altijd wel maar niet echt veel,
              onderrug moet toch echt gaan denken als eerst aan deadliften, daarna nog 1 oefening erbij als goodmorning of iets en dan is het prima.

maar d8 dat het topic over bent over rows ging daarmee train je meer de wings(latijn: latissimus dorsi) mee ipv. de onderrug (latijn: erector spinae)
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                tja voel ze altijd wel maar niet echt veel,
                onderrug moet toch echt gaan denken als eerst aan deadliften, daarna nog 1 oefening erbij als goodmorning of iets en dan is het prima.

maar d8 dat het topic over bent over rows ging daarmee train je meer de wings(latijn: latissimus dorsi) mee ipv. de onderrug (latijn: erector spinae)
                je bedoelt tog niet de wijdte he? want met bent over rows train je meer de dikte/diepte van je rug.
                LET'S GET NASTY YATES!!!
                COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

dikte/wijdte is bullshit man
                  als je hem ver door trekt gebruik je idd meer je traps en rhomboids maar je lats gebruik je ook echt wel
                  voor veel "beginners" is het alleen lastig om op de lats te focussen.
                  Groeten

Comment

ik zeg ook niet at je ze niet gebruikt maar je zal dr echt geen wijde rug mee krijen, daarvoor heb je pullups db rows, lat pulldowns, one arm cable row etc.
                    je krijgt niet de stretch die je bij bovenstaande oefeningen wel krijgt en die zorgen voor de wijdte van je rug
                    LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

Hoe komt het dan dat mijn lats harder groeien dan me rhomboids en ik bijna nooit jouw oefeningen doe in verhouding tot barbell rows?
                      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                        Hoe komt het dan dat mijn lats harder groeien dan me rhomboids en ik bijna nooit jouw oefeningen doe in verhouding tot barbell rows?
                        omdat je hem verkeerd uitvoerd???
                        LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

Originally posted by gleke View Post
                          ik voel mijn lats nooit echt..
                          Meer vanuit je bovenrug 'trekken', minder vanuit je armen.
                          En je schouderbladen goed naar elkaar toe trekken op het eind.

Met wat oefening en muscle control kom je een heel eind! je moet er wat gevoel voor krijgen.

Sta je trouwens in een hoek van 45° of 90°?

Originally posted by Lukas View Post
                          WAT?! squats belasten je core significanter dan jij hier voor doet.. van zware squats krijg je echt wel een sterke core.

Squats is de nummer 2 oefening om je core te versterken.. (deadlift nummer 1)

Ga jij maar eens een jaar alleen leg pressen, leg curlen, leg extensions doen en calf raises. Ga daarna maar eens zwaar squatten, kijken hoe ver je komt met je ongetrainde onderrug/core.

Je kan echt een brute onderrug ontwikkelen door squatten, trust me. als jij 200kg gaat squatten dan heb je echt geen sissy core, no way.
                          Last edited by Kaluro; 03-08-2010, 10:32.

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                            omdat je hem verkeerd uitvoerd???
                            ja denk het ook.......
                            Groeten

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                              je bedoelt tog niet de wijdte he? want met bent over rows train je meer de dikte/diepte van je rug.
                              Ligt aan de uitvoering, maar inderdaad, als je je schouderbladen goed samenknijpt dan train je de dikte van je lower/mid traps.

Maar als die stang omhoog gaat, welke spiergroepen denk je die daar voor zorgen?

Het is een beetje kort door de bocht om te zeggen 'optrekken/pulldowns = wijdte en rows = dikte'

Comment

kleine nuttige tips (bent over row)

Tip: voor diegene die niets voelen is:
                                pak een lichter gewicht doe 3 setjes van 50 de andere dag weetje ,of dezelfde dag nog voel je welke spieren je gebruikt hebt.

Tip: ook voor als je uitvoering doet met zwaar gewicht , span je buikspieren hard aan met trekken , riem is een 2e optie

Tip: kijk in de spiegel met het uitvoeren,van voor en opzij (!gebruik hier voor wel een lichter gewicht!)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X