Wat zijn goede alternatieven voor de Close Grip Bench Press?
Close Grip Bench Press
Collapse
X
-
close grip bench press is een ultieme triceps oefening. Vroeger haatte ik hem, maar nu kan ik niet meer zonder. een eventueel alternatief zouden weighted triceps dips kunnen zijn.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
-
Originally posted by dynobet View Postclose grip bench press is een ultieme triceps oefening. Vroeger haatte ik hem, maar nu kan ik niet meer zonder. een eventueel alternatief zouden weighted triceps dips kunnen zijn.
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postclose grip bench press is een ultieme triceps oefening. Vroeger haatte ik hem, maar nu kan ik niet meer zonder. een eventueel alternatief zouden weighted triceps dips kunnen zijn.
Maar persoonlijk vind ik closgrip benches ideaal.. je moet het gewoon goed uitvoeren. Met rechte lange stang gingen mijn polsen er zowat aan en nu gebruik ik dus altijd korte curlstang voor mee stabiliteit en minder stress op mijn polsen.
En ik train triceps altijd met borst en doe de close grip direct na andere borstoefeningen en als ik het gewicht dan bijna boven heb knijp ik mijn pecs nog even heel hard samen.. En dan krijg ik zowel in mijn borst als triceps een heerlijke pomp!"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
ik heb gezocht naar de juiste techniek van cgbp en zeker wijzer geworden. alleen zie ik veel mensen een suicide grip gebruiken (dus de duim niet om de bar heen). is dit een belangrijk detail of ligt het er aan of jij de beweging correct kan maken met duim of zonder duim?
Comment
-
Volgens mij doen de meesten geen close grip, maar small grip.............Als je de gewichten vaak ziet staan in de stats,....nope is geen CGBP, maar smallgrip BP.
Close grip is idd beter uit te voeren in de smith.
Maar trouwens, bijna elke breedte van grip in BP is voornamelijk voor triceps en schouders.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
De meesten doen inderdaad small grip bench press met ellebogen nog steeds wijd naar buiten en onderarmen in een zwakke positie. Ideaal om pols en ellebogen te verneuken. Als je echt Close grip doet komt de barbel niet eens in de beurt van de borst maar bovenkant buikt. Armen helemaal strak langs het lichaam, onderarmen recht onder de barbel no way dat de stang dan nog je borst weet te raken. Maar zodra je triceps en voorste schouders op zijn zul je alsnog de borst voelen werken op die manier.
http://www.youtube.com/user/Sabazel?.../3/DGI4oUCVDmo
filmpje van lang lang geleden. veel technische foutjes nog in me uitvoering toen. Maar op 1:50 zie je hoe de CGBP moet.
Comment
-
Alternatieven zou ik denken aan dips, incline close grip bench, hammer db-press smal, ez-stang bench (die kan je zwaar en erg dicht bij elkaar pakken zonder last aan je polsen).
Originally posted by Falstyr View PostArmen helemaal strak langs het lichaam, onderarmen recht onder de barbel no way dat de stang dan nog je borst weet te raken.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostZal ook wel per persoon verschillen dan, bij mij zit ie in dezelfde lijn als een normale benchpress.
Zie het als wielrennen. De amateurs laten hun wiel eerst naar links, rechts heen en weer zwabberen eer ze een keer de voorwaartse beweging maken. Ze verspilling kracht, energie en snelheid. Een pro maakt gewoon van begin af aan een voorwaartse beweging.
Comment
-
Falstyr,
Ik moet je even teleurstellen maar jouw close grip is nog net een gewone grip, tegen small grip aan.
Voor jou is het al Pl man een close grip maar voor BB style totaal niet.
Dit is meer de close grip al mag het nog enkele cm smaller, als de duimen uitgestrekt elkaar kunnen raken dan is het all goed, maar wat dus voor de meesten te zwaar zal zijn net de gewichten die ze nu dan vaak gebruiken, doe het maar met 120kilootjes:
YouTube - Triceps Exercises - Close Grip Barbell Bench Press1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment