Close Grip Bench Press

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Unexist View Post
    vraagje; hoe zit dat precies met je polsen?

mij is altijd aangeleerd dat je polsen recht in een lijn moeten zitten met de lijn waarin je drukt of je and,ers je polsen overbelast. Nu lijkt mij dus zo dat met duimloos banken je handen een 90 graden hoek moet hebben ten opzichte van je polsen of hij valt er af, is dat niet erg schadelijk voor je polsen?

Als je zo'n erge hoek gaat maken dan wordt het knap lastig voor je polsen.
    Normaal pak je de bar, qua stand van de polsen, nagenoeg hetzelfde als met duim er omheen. Beste grip is dan ook eerst met duim te pakken, dan de duim weg draaien. Kost wel even oefening omdat je anders grijpt dan normaal.

Ik adviseer gewoon altijd, lage gewichten kan je duimloos doen, boven de 100 kan je beter gewoon de duim eromheen doen. Maar dat vind ik. Er zijn er zat die ook 200 drukken duimloos.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@unexist... het idee bij duimloos is dat hij op de muis van je hand ligt. Het gewicht is daarom (tenzij je dat fout doet) niet op je polsgewricht. Maar je pols maakt dan inderdaad wel een 90% hoek.
      Fear is the mind killer

Comment

EMG Studies: spiergroepen vs oefeningen

decline bb triceps extenions

Comment

Hmm wel interessant, raar dat decline bench zo hoog scoort?

hoe doen jullie skullcrushers over 't hoofd of voorhoofd?

Comment

Geinig stukje Big O, variëren is dus zeker handig wil je je spieren op verschillende manieren blijven belasten ook al zijn het dezelfde spiergroepen, denk ik dan maar.

En dumbbells zouden wat beter zijn dus voor je spierstimulatie. Ben ik even blij dat ik bench press flat en incline nu met dumbbells doe dan , het zal voor mij wel niet heel veel uitmaken, maar toch..
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
              Hmm wel interessant, raar dat decline bench zo hoog scoort?

hoe doen jullie skullcrushers over 't hoofd of voorhoofd?
              de skull is richting voorhoofd/neus - de bb extenions is eroverheen

Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Geinig stukje Big O, variëren is dus zeker handig wil je je spieren op verschillende manieren blijven belasten ook al zijn het dezelfde spiergroepen, denk ik dan maar.

En dumbbells zouden wat beter zijn dus voor je spierstimulatie. Ben ik even blij dat ik bench press flat en incline nu met dumbbells doe dan , het zal voor mij wel niet heel veel uitmaken, maar toch..
              het is idd een mooi stukje - ik pas het af en toe weer eens toe
              de decline bb extenions heeft een hoop waarde

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X