leuke oefening gezien of gedaan? deel het?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• leuke oefening gezien of gedaan? deel het?

Gisteren had ik borst getraind, ergens op het einde een incline press machine gedaan, iets ander apparaat dan in filmpje, maar komt op hetzelfde neer. Ook dezelfde stand van de handen. Lekkere oefening. voelde goed en goede pomp.
    targetspier calavical parts pec major.

ps Robin en Khalid, mooie motivatie filmpjes.

YouTube - khalid almohsinawi and Robin Brantz training chest@ Spartacus gym Almere
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Damm hier groeit je borst zeker van.... Ik kan de oefening niet vinden die ik wil posten: bench press maar dan draai je je hand om en dan pushen. Schijnt goed te zien voor calvacal parts en de lijn van je armspieren.

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Gisteren had ik borst getraind, ergens op het einde een incline press machine gedaan, iets ander apparaat dan in filmpje, maar komt op hetzelfde neer. Ook dezelfde stand van de handen. Lekkere oefening. voelde goed en goede pomp.
      targetspier calavical parts pec major.

ps Robin en Khalid, mooie motivatie filmpjes.
      Morgen ns ff zoeken of ik die bij ons ook zo uit te voeren is

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Damm hier groeit je borst zeker van.... Ik kan de oefening niet vinden die ik wil posten: bench press maar dan draai je je hand om en dan pushen. Schijnt goed te zien voor calvacal parts en de lijn van je armspieren.
        YouTube - Reverse Grip Bench Press 315lbsx21reps
        ?

Comment

je bedoelt reverse grip bench presses ?

gelijk met grappig filmpje:
          YouTube - Reverse Grip Bench 225 LBS Superset With Plyo Push Ups By Tuan Tran

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
            ?
            bijna tegelijk Melvin. haha zelfde gedachte reverse grip benchpress..

Comment

ja die :P

Comment

Voor incline barbel is die ook goed te doen schijnt dat je um zo veel beter aanspreekt

Comment

Haha, maar talelel calcavel parts? nooit van gehoord:P bedoel je bovenkant borst mee toch?

Comment

Haha, maar talelel calcavel parts? nooit van gehoord:P bedoel je bovenkant borst mee toch?

Ik heb er ook een letter teveel in staan, foei...
                    moet zijn clavical parts. upperchest.

Comment

wat is het nut van reverse grip bench press tov van de normale variant dan?

/edit ik hoorde in het filmpje al dat je minder je schouders aanspreekt je meer je borst schijnt te isoleren met reverse grip...
                      Last edited by Iron Mind; 28-02-2011, 17:57.
                      "Straight outta gym"

Comment

er werd mij in de gym verteld dat het vooral details aanspreekt: Namen weet ik niet: lijnen van je arm, bovenkant arm en je borst indd.

Comment

ja incline staat toch egt voor boven borst hahaha
                          Ik had dit gelezen in muscle en fitness dat je hier veel meer je boven borst mee aanspreek op een schuin bankje dan op de gewone manier

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                            wat is het nut van reverse grip bench press tov van de normale variant dan?

/edit ik hoorde in het filmpje al dat je minder je schouders aanspreekt je meer je borst schijnt te isoleren met reverse grip...
                            Doordat de bovenarmen meer bij je romp blijven belast je de borst in z'n geheel minder dan bij de normale versie maar licht het accent meer op de armen en voorkant schouder.

Voor zover de borst nog aktief is belast je het sternocostale/costale deel minder zodat het accent naar de bovenborst verschuift.
                            As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                            Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                            Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Heb vandaag iemand "dumbell press" zien doen alleen hield hij zijn armen parallel met zijn lichaam ipv van haaks... Weet iemand waarvoor dit precies is?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X