leuke oefening gezien of gedaan? deel het?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by 3XL View Post
    ls smaldrukken met een stang een tricep oefening is, dan is dezelfde beweging met dumbbells dit ook.

Het is de hoek romp/armen die bepalend is voor de betrokenheid van de borst. Hoe groter de hoek des te groter de betrokkenheid van de borst. Hoe kleiner de hoek des te lager de betrokkenheid van de borst.

Maw, presses met je armen tegen je romp belast de armen/voorkant schouder meer dan de borst.

Als jij die chest press op die manier uitvoerd ben je eigenlijk meer de armen/schouders aan het trainen.
    achzo, zijn armen waren echt er vlak naast dus het zal wel zoals jij zegt voor de triceps zijn... bedankt voor de uitleg jongens!!!

Comment

Dat is gewoon de cgbp maar dan met dumbells. Doe ik ook weleens.

Comment

Ik zag laats iemand een oefening doen in de gym met kabels,hij had ze armen bij elkaar tegen ze lichaam aan en schepte als het waare omhoog,hij zei dat het voor borst was

Comment

klopt is deze,
          YouTube - Santi - Low Pulley Upward Cable Chest Flys
          let pls niet op die gast,leipe kerel

Comment

Doe ik ook deze oefening, voelt echt hheerlijk :P

Comment

@marnop. INderdaad lekkere oefening, ik doe hem in superset met incline flyes.
              Errug lekker!
              Beest in opleiding

Comment

@marnop. INderdaad lekkere oefening, ik doe hem in superset met incline flyes.
                Errug lekker!
                Beest in opleiding

Comment

mijn excuses voor dubbele post.
                  Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                    mijn excuses voor dubbele post.

Geeft niet, ik was blij dat je het even herhaalde, ik ben namelijk een beetje doof aan het worden......
                    Maar idd lekkere oefening he!
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
                      klopt is deze,
                      YouTube - Santi - Low Pulley Upward Cable Chest Flys
                      let pls niet op die gast,leipe kerel
                      Yeaah buddy dat is um man, een top oefening word niet veel gedaan volgens mij door de meeste bodybuilders?

Comment

Er zijn aardig wat scholen die niet over een dubbelle lage pully beschikken.

Als je'm recht omhoog trekt ipv schuin naar voren (waarschijnlijk wel gaan zitten) is het trouwens een lekkere oefening voor de voorkant schouder.
                        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

YouTube - Elitefts.com: Exercise Index - Meadows Row
                          Groeten

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                            Er zijn aardig wat scholen die niet over een dubbelle lage pully beschikken.

Als je'm recht omhoog trekt ipv schuin naar voren (waarschijnlijk wel gaan zitten) is het trouwens een lekkere oefening voor de voorkant schouder.
                            heb je daar een filmpje van?

Comment

YouTube - Greg Plitt Triceps Trifecta Workout Preview - GregPlitt.com

0.15 en 0.22; dan recht ipv schuin? Ik vind die oefening die Greg doet er ook wel vet uitzien
                              "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

YouTube - Body Weight Tricep Extension with Rope
                                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X