ik lees dus in verschillende topics dat gasten helemaal total loss zijn na hun training en dat dat spiergroei stimuleert. alleen ben ik nooit echt stuk. soms heb ik niks. dus wat doe ik verkeerd? ik begin van licht naar zwaar, 4 sets, van 12 naar 6 reps. bij benen meestal meer maar zelfde opbouw. voel wel mijn spieren branden na de laatste rep. maar de dag erna heb ik heel licjt pijn of niet. dus wat moet ik doen??? nog zwaardere gewichten pakken en dan maar minder reps of... graag hulp. tenx
Doe ik iets verkeerd?
Collapse
X
-
mss een keer je schema omgooien?''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Postik lees dus in verschillende topics dat gasten helemaal total loss zijn na hun training en dat dat spiergroei stimuleert. alleen ben ik nooit echt stuk. soms heb ik niks. dus wat doe ik verkeerd? ik begin van licht naar zwaar, 4 sets, van 12 naar 6 reps. bij benen meestal meer maar zelfde opbouw. voel wel mijn spieren branden na de laatste rep. maar de dag erna heb ik heel licjt pijn of niet. dus wat moet ik doen??? nog zwaardere gewichten pakken en dan maar minder reps of... graag hulp. tenx
Hey maatje, heb geduld jongen.
Als je nu bij elke training door gaat tot de burn dan is het al goed, zeker als je de volgende dag ook wat voelt, dat hoeft echt niet veel te zijn, spierpijn geeft geen garantie tot groei.
Als je straks veel sterker bent dan zal je wel totall loss gaan door zware gewichten, nu ga je ook totall loss maar door spiervermoeidheid, dan komt er lactaat vrij, verzuring/branden, dat geeft aan dat je tot totale fail en spieruitputting werkt, dus dat is prima.Dat heb ik al ergesn aangegeven, ook met schema's en repranges , het laatste setje tot fail/lactaat geeft extra GH prikkel, groei dus.
Lekker doortrainen zo.(oja en zwaarder mag altijd als je zwaarder kan, moet je dat ook doen als je dezelfde reps kan maken)
succes man.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
He maat..
Jij train met mijn oude schema toch?
Toen was ik ook nooit kapot ,maar boekte wel resultaat..
Nu train ik alles met setjes van 8 reps op het zwaarst mogelijke gewicht en ik ben de dag erna helemaal naar de klote.. en een paar uurtjes na mijn training merk ik al dat ik alles flink heb aangepakt..
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Postik lees dus in verschillende topics dat gasten helemaal total loss zijn na hun training en dat dat spiergroei stimuleert. alleen ben ik nooit echt stuk. soms heb ik niks. dus wat doe ik verkeerd? ik begin van licht naar zwaar, 4 sets, van 12 naar 6 reps. bij benen meestal meer maar zelfde opbouw. voel wel mijn spieren branden na de laatste rep. maar de dag erna heb ik heel licjt pijn of niet. dus wat moet ik doen??? nog zwaardere gewichten pakken en dan maar minder reps of... graag hulp. tenxAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
-
he maat!
heb je alleens geprobeer om elke oefening 3 seconds in 1 second out te doen.
Bijvoorbeeld benchpress 3 seconde doen over et stuk dat de stang naar je borst gaat, en dan explosief uitstoten. Gegarandeerde spierpijn. Echter wel idd in de 6-8 reps range blijven voor maximaal genot van de pijn
Comment
-
Spierpijn dag erna is geen teken van spiergroei, je kan ook groeien zonder spierpijn.
Probeer je eens minder te concentreren op je reps: 12-10-8-6. Gewoon herhalingen doen, zoveel als je kan en uitkomen tussen de 12-6 reps. Kan je er meer dan 12 neem je hoger gewicht...Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment