1 been leg press

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 been leg press

De titel zegt het al.

Wat vinden jullie van de leg press met 1 been?

Originally posted by Viking18 View Post
    De titel zegt het al.

Wat vinden jullie van de leg press met 1 been?
    Leg press met 1 been zie ik zelf niet zo zitten. Ten eerste, je bent 2 keer zo lang bezig en ik ben geen fan van de leg press. Ik hou van squatten.

Maar als je beschikking hebt tot een leg press apparaat van goede kwaliteit dan kun je het uitproberen. Laat even weten wat je ervan vindt.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

wat is je doel met enkelbenig
      Calisthenics / Street workout

Comment

Zwaarder maken. Zit nu aan de max met twee benen.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          wat is je doel met enkelbenig
          Hij heeft de max qua gewicht gehaald en wil dus nu met 1 been pressen..

Comment

Haha, nu ik het zo lees lijkt het net alsof ik heel sterk ben, wat absoluut niet zo is. Gewicht gaat gewoon niet tot zo ver waar ik sport

Comment

je kan tog gewicht added gewoon een schijf tussen die gewichten
              Lost all i got

Comment

Waarom ook niet, lijkt mij op zich niet echt een slecht idee, sommige mensen doen calf raises toch ook op een of twee benen?
                BP: 1x 120
                DL: 2x 100
                SQ: 8x 90

Comment

Dat is vragen om een knieblessure!!
                  Weet er alles van dus doe het niet man en verzin wat anders
                  Als je aan de max zit zou ik naar een andere sportschool gaan want lijkt me erg sterk.

Bij mij op de gym kan je echt mega zwaar gaan iig(losse schijven)
                  Face your demons...........

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                    Zwaarder maken. Zit nu aan de max met twee benen.
                    Dan moet je naar een andere sportschool, lijkt me. Is dat geen optie?
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                      je kan tog gewicht added gewoon een schijf tussen die gewichten
                      Ja inderdaar pak gewoon een gewicht en hang die aan de pin door het gewicht in de machine
                      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Andere sportschool overweeg ik nu inderdaad, maar dat is wel duurder. Heb ook jaar vooruit betaald hier (maar 130 euro, maar toch). Nieuwe sportschool zou 25 euro per maand zijn.

Comment

zeker proberen kerel en je zult zien resultaat zal er zijn .
                          heb dit enkele maanden gedaan tijdje terug en ja hoor heb er zeker resultaten mee behaald. je kan je veel beter concentreren op de spier dan als je met beiden benen doet heb je snel de neiging voor met je sterke kant meer gewicht te drukken.
                          Beest in opleiding

Comment

Nog speciaal je voet ergens plaatsen? Of gewoon zelfde als normaal?

Comment

gewoon zoals je nu leggpress doet , maar dan met 1 been . , nogmaals zeker proberen..
                              Beest in opleiding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X