Squat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    Halter doet geen pijn als je hem goed legt, ook niet bij dunne mannetjes.
    Als de techniek niet het probleem is ben je gewoon zo'n mietje met een te zachte huid. Dan duurt het een tijdje tot je een dikkere huid ontwikkeld en geen last meer hebt van de "pijn". Maar goed... ipv het probleem aan te pakken gaan de meesten liever op zoek naar het bestrijden van symptomen en gebruik van allerlei kut smoesjes.

Comment

Toen ik begon deed het ook pijn maar dit kwam omdat ik hem soort van in me nek had ligge, heb dus daarna die ruber gebruikt ging goed todat er een oud mannentje na me toe kwam en zei dat me techniek niet goed was en dat ik dat rubbertje sws niet moest gebruiken omdat die best dik is en je nek soort van na voren duwt..Dus van de beste man de juiste techniek geleerd..en voilla halter op me traps en sinds dien voel ik niks. Dus mensen die piepen over pijn kijk na je techniek wat al vaker is gezegd, tuurlijk je voelt wel wat maar dat is normaal en daar wen je aan...

Comment

Wow wat een tering pussy van die zercher squats! Hij heeft bandjes om zijn arm tijdens het squatten! Fallstyr doet dat natuurlijk gewoon lekker op de huid, want hij is helemaal de bom! /end sarcasm
        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
          Wow wat een tering pussy van die zercher squats! Hij heeft bandjes om zijn arm tijdens het squatten! Fallstyr doet dat natuurlijk gewoon lekker op de huid, want hij is helemaal de bom! /end sarcasm
          kerel.. stop wining.. dat Falstyr zijn punt misschien niet al te subtiel overbracht betekent niet dat hij totaal ongelijk heeft.. Jah ik sta achter zijn standpunt.. had hij dat misschien anders kunnen brengen.. maybe..

Feit is.. STOP BEING A BABY! START DOING HEAVY SQUATS WITH GOOD FORM!
          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik ben het ook met Falstyr eens ookal moet hij serieus in therapie for his bad communication
            Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Inderdaad, therapie zou niet verkeerd zijn...

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

ok back on topic please..

Schouders goed opwarmen voor het squaten helpt bij mij het voorkomen van zere schouders na het squatten..

Daarnaast pak ik op de benen en rug dag altijd 8 min roeien voor het squatten om alles goed warm te stomen voor het echte werk. Daarna mijn normale warmup sets..

Dit werkt bij mij goed om de rest van mijn spieren in staat van paraatheid te brengen hehe..

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                  ga lekker huilen puber.
                  en ja ik deed zercher squats met 180kg gewoon op de huid. de eerste maand met 50kg deed enorm veel pijn. rode en blauwe plekken. huid wend er aan en na die maand kun je het gewoon zonder bandjes en andere onzin doen. Dus kappen met zo lomp en zwak doen homo.

Comment

Als je schouders pijn doen heb je vast en zeker een ziekelijk zware squat of .........

Comment

vind je het normaal dat je zo tegen mensen praat falstyr? Je scheld ze uit voor homo en pussy en weet ik het allemaal.. Jij moet echt is normen en waarden gaan leren, want volgens mij ben jij gewoon een onzeker dik mannetje dat zijn frustraties uit tegen mensen die je niet kent..
                      Failure is your friend

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        ga lekker huilen puber huid wend er aan en na die maand kun je het gewoon zonder bandjes en andere onzin doen. Dus kappen met zo lomp en zwak doen homo.
                        Kom op man, niemand houd van internet gangsters
                        Vind toch echt wel dat je een standje verdient van een mod want de laatste tijd loopt het een beetje uit de hand met jou uitspraken...

Comment

Ja inderdaard wtf is met hem aan de hand? Minderwaardigheidscomplex + geen sociale vaardigheden ofzo? Ik geef toe dat je best wel wat kennis hebt en waarschijnlijk ook meer dan ik, maar je hebt wel serieuze issues

Comment

alsjeblieft zeg.. kinders kinders.. ga dit lekker ff uitvechten in de speeltuin.. beetje zand naar elkaar gooien ofzo..

Iedereen denkt een held te zijn op internet..

kunnen we nu weer gewoon ontopic gaan en dit soort kinderachtige bullshit achterwege laten? Er wordt nu van beide kanten gedramd als een stel kleuters..

Moraal van dit hele verhaal. Roze doekjes en andere vreemde hulpmiddelen zijn echt overbodig als je gewoon goede techniek aanleert bij het squatten en je ff over de eerste paar keer pijn heen zet.. heb je dan nog steeds pijn.. dan ben je OF een piepert.. OF je hanteert een verkeerde techniek.. (of je hebt een blessure aan je traps ofzo.. maar lijkt me onwaarschijnlijk)

Verder geen bullshit verhalen van maken jongens.. zoals ik al zei.. knok dat maar uit in de speeltuin.
                            Last edited by Cidious; 25-07-2011, 14:51.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                              alsjeblieft zeg.. kinders kinders.. ga dit lekker ff uitvechten in de speeltuin.. beetje zand naar elkaar gooien ofzo..

Iedereen denkt een held te zijn op internet..

kunnen we nu weer gewoon ontopic gaan en dit soort kinderachtige bullshit achterwege laten? Er wordt nu van beide kanten gedramd als een stel kleuters..
                              ik was ontopic en gaf tegelijkertijd netjes commentaar op de discussie voering net als jij

ON TOPIC
                              ‪EliteFTS.com: So You Think You Can Squat Part 1‬‏ - YouTube

het begint bij 1:45 dan komt een analyse van wat deze gozer allemaal fout doet.Vanaf 4:00 minuten begint de "instructeur" van boven naar beneden beginnend bij de handen en dan de nek (Ik zou dit stukje toch kijken omdat dit direct in contact staat met je schouder).

Als je dan overschakeld naar Part 2 en de eerste minuut kijkt komt er nog een klein gedeelde over de rug en borst bij.

Kijk tijdens het filmpje is naar hoe de man gepositioneerd staat (qua schouders handen).
                              Techniek kan je al weten, maar hoe goed je ook denkt dat je het uitvoert er kan altijd verbetering in!
                              Als het vervelend aanvoelt moet je daar even een maandje doorheen bijten en dan past het lichaam zich vanzelf aan.

De topicstarter was ook de eerste keren he dus ik weet bijna 100% zeker dat de techniek niet deugt.

----

Je hebt al die fancy dingen niet nodig, het gaat toch om het trainen en ja dat doet pijn die pijngrens is juist lekker om te omschrijden keer op keer weer. Uiteindelijk voelt die bar (als je nog zwaarder gaat) precies hetzelfde aan ook met schuimrubber en dan heb je hetzelfde probleem dat er zoveel gewicht je schouders aan het belasten is, alleen is dan de bar zacht en niet hard. Het gewicht gaat je alsnog pijnigen.

Je krijgt toch ook eelt op je handen en voeten door dit soort vergelijkbare dingen.

Comment

Originally posted by costina View Post
                                Techniek kan je al weten, maar hoe goed je ook denkt dat je het uitvoert er kan altijd verbetering in!
                                Precies, ja.

Dit is een zeer goede serie met veel nuttige tips. Interessant hoe Matt Wenning die gast gelijk zware gewichten laat tillen om zodoende de zwakke punten tot in detail te analyseren en eraan te werken.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X