Achterover vallen squatten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    flauwekul allemaal, onherkenbaar moeten zijn, .....voor wie wat en waarom?

Stel dat je ooit een keer werkelijk serieus gaat bodybuilden en een wedstrijd meedoen........ga je dan ook met een zak over je hoofd op het podium staan dan? En of op straat lopen met een zak over je hoofd......Ik sta op een meerdere fora met naam en kop er op en in de Sport&Fitness met naam en foto, stond kort geleden in de krant met naam en foto en ben er trots op dat ik een (top)sporter ben......en heb ook geen stalkers of wat ook. Alle topatleten die ik ken zijn verder gewoon op meerdere fora bekend bij naam en zelfs waar ze wonen en er staan tientallen foto's hier en daar.

Ik begrijp dat nooit dat mensen niet herkend mogen worden.
    Denk je dat hij uit balans zou raken als hij met een zak over zijn hoofd squat?
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Denk je dat hij uit balans zou raken als hij met een zak over zijn hoofd squat?

Misschien gaat het dan wel veel beter.......
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Pimmez, film dan gewoon van opzij man, of schuin van achteren, geen hond die je daarop herkent.

Maar ik heb het niet nodig hoor al die belangstelling. Het is iets dat gewoon gebeurt als je wedstrijdatleet bent.

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Pimmez, film dan gewoon van opzij man, of schuin van achteren, geen hond die je daarop herkent.

Maar ik heb het niet nodig hoor al die belangstelling. Het is iets dat gewoon gebeurt als je wedstrijdatleet bent.
          Wel leuk voor sponsors toch Martin? Die staan in hun handen te wrijven voor de free publicity
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
            Wel leuk voor sponsors toch Martin? Die staan in hun handen te wrijven voor de free publicity

haha dat weer wel inderdaad.

Comment

vind de uitvoering in dat filmpje ook best gevaarlijk.. wel netjes recht maar veelste snel

Comment

Originally posted by Brutal Mass View Post
                vind de uitvoering in dat filmpje ook best gevaarlijk.. wel netjes recht maar veelste snel
                dat viel mij ook op inderdaad...

Ik voer hem wat rustiger uit...

Comment

Hoezo veel te snel en waarom is het volgens jou gevaarlijk?
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

@inferno...de overgang van het zakken naar het omhoog komen lijkt mij erg veel druk op je knieën teweeg brengen zo..
                    Weet ff niet goed hoe ik het anders moet aangeven..

ik vond dit filmpje en dit lijkt erg op de manier zoals ik het uitvoer qua snelheid en diepte.
                    http://www.youtube.com/watch?v=Ud-vR...eature=related

Comment

zijn beiden goede uitvoering en je moet gewoon kijken welke je het prettigste vind.

als ik full squat lijkt die van mij ook meer op die eerste. ga ik maar tot parrallel dan ga ik ook langzamer na beneden

maar het lijkt alsof hij de laatste reps niet meer tot parrallel gaat (of zie ik dat fout)

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                        @inferno...de overgang van het zakken naar het omhoog komen lijkt mij erg veel druk op je knieën teweeg brengen zo..
                        Weet ff niet goed hoe ik het anders moet aangeven
                        En dat klopt dus niet. In de laagste stand zijn het de hamstrings die in aktie komen. Als je iets zegt moet je het wel kunnen onderbouwen.

Een oefening die bijvoorbeeld wel veel druk op je knieën uitoefent is leg extensions. Ik heb het dan over druk waarop deze niet zijn berekend. En ja, dat heb ik onderbouwd.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                          dat viel mij ook op inderdaad...

Ik voer hem wat rustiger uit...
                          Nee volgens mij lijk dat maar zo, omdat hun gebruiken van een bounce om uit die diepte te komen(gelezen uit het boek van rippetoe) Is allebei prima vorm. Zelf gebruik ik het meer voor massa en dus ook richt ik me op de negatieve kant

Comment

Kunnen meerdere oorzaken hebben. Welke op jouw van toepassing is kunnen we niet zeggen tenzij we kunnen zien hoe jouw uitvoering is. Daarom zijn filmpjes handig. Zonder filmpje kunnen we niet zien waar het aan schort bij jouw dus kunnen we ook geen eenduidig correct antwoord geven. Jouw keus om geen filmpje te plaatsen. Accepteer dan ook dat je op geen enkel internet fora een correct antwoord zult krijgen. Enige wat men kan is opsommen wat het kan zijn. En jij als simpele ziel kan er echt niet bij jezelf achter komen welke de correcte is. Dus...dit soort topics zijn bijvoorbaat nutteloos en tijdverslindend.

Comment

bullshit. gaat gewoon op normaal rustig tempo. Weet je wat snel is? olympische gewichtheffers die zich als een baksteen laten zakken.

Comment

in een van mijn boeken van Rippetoe vermeld hij dat snelheid niet perse gevaarlijk hoeft te zijn zolang techniek goed is. Hij vermeldt zelfs dat een oefening die snel getraind is ook makkelijk langzaam gedaan kan worden terwijl altijd langzaam oefenen niet perse betekent dat je die oefening ook snel kan. Dus als je voor snelheid wilt gaan naast je kracht zul je deze ook moeten trainen en kan je dus best de squat snel uitvoeren zoals in het eerste filmpje.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X