Bench Pressing Variations
Collapse
X
-
Eeeuhm okeeeeee.. @marnop: bij deze mijn excuses aan de persoon dan
maar mij gaat het om de uitvoering, jij begeleid die jongen, dus jij weet dan wel dat hij een probleem heeft met z'n arm, dan zou ik er juist net erg goed op letten dat de uitvoering ok is, en zeker geen 120kg op de stang hangen en hem tot het naadje laten gaan, met alle mogelijke risico's...
Zou dan eerder een gewicht nemen waar hij 100% veilig mee kan trainen, een gewicht wat hij kan dus, en dat is die 120 duidelijk niet.
Verder, er zijn ook nog steeds rustigere manieren om iemand iets duidelijk te maken, zoals ik nu net gedaan hebRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Ik drukte altijd op de generic power manier maar dit leverde me altijd enorm veel spierpijn in de schouders op.. tegenwoordig heb ik een widere grip en pak ik meer richting de bodybuilder style.. guess what.. minder last van de schouders en de borst begint veel meer naar buiten te komen ipv dat ik 2 van die kleine halve voetballen op mn ribbenkast heb liggen..
Ik heb het gewicht iinderdaad wel iets omlaag moeten gooien.. maar dit werkt duidelijk beter voor mij. lekker wide grip.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by marnop View Postwaarom ga je niet even langs bij Milo, zeg het even recht in zijn gezicht Mafkees. Ga jij eens met een half verlamde arm bankdrukken idioot!
Lekker een grote bek hier alsof je heel wat bent een gehandicapte voor lul zetten?
Dus kom lekker even naar Lelystad en heb daar praatjes tegen en over iemand die gehandicapt is.
Wie gaat er dan ook met een half verlamde arm zwaar pressen.. Moet ie helemaal verlamd worden ofzo? Echt krankzinnig dit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment