Originally posted by Danny the many
View Post
Vervanging deadlifts
Collapse
X
-
Originally posted by joachimrens View PostIk zou gewoon je nek neutraal houden. Als je RDL met enige flexibiliteit doet, dan doe je hem met torso parallel aan de grond. Als je dan recht vooruit kijkt belast je je nekwervels flink denk ik. Kijk naar een punt 1 meter voor je ofzo.
Of zit ik er naast?Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Danny the many View Postoeps raak toch hier en daar de gevoelige snaar :-) je pikt ze er zo uit
Ken jij een BB'er die zegt "oh ik ben gespierd genoeg, ik stop met trainen".
Ofwel probeert hij nog groter te worden, ofwel droger.
Een powerlifter gaat ook nooit zeggen dat hij sterk genoeg is. Hij zal altijd sterker willen worden.
Hetzelfde geld voor een gewichtheffer, voetballer, rugbyspeler,... .
Iedereen die serieus bezig is met een sport wilt beter worden.
De squat en deadlift samen met de bench vormen 3 belangrijke oefeningen. (Het zijn tevens de Powerlifts).
Je zegt tegen een voetballer niet dat hij niet mag scoren, omdat willen scoren gelijk staat met de tegenstander te snel afzijn, wat gelijk is met ego.
Je wilt scoren, dus je hebt een ego.
Dit is geen slecht ego.
Gaan gooien met gewichten of zwaar proberen te trainen (voor jou doen) terwijl je de techniek niet kan. Dat is slecht ego.
De TS zegt eigenlijk dat hij de deadlift niet doet omdat hij hem niet kan.
Ik kon dat ook niet in het begin, ik kon amper 30 kg bankdrukken.
Wat doe ik dan? Ik oefen op techniek en ga vooruit.
Grtj Axellucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
oh ja hoor reken daar maar op
maar niet iedere bouw in ideaal om te squaten bij lange bovenbenen komt je knie voorbij je voeten
als je daarnaast ook nog een slechte techniek aanleert maak je meer kapot
ik lees vaak dat je de 4 "grote"oefeningen moet doen maar er zijn ook alternatieven
maar was niet al te serieus bedoeld mijn opmerking hoor over ego oefening
maar heb een jaar geprobeerd om squaten onder knie te krijgen maar doe nu andere oefenigen die ook goeie resultaten geven
dus het kan wel
Comment
-
Originally posted by Danny the many View Postoh ja hoor reken daar maar op
maar niet iedere bouw in ideaal om te squaten bij lange bovenbenen komt je knie voorbij je voeten
als je daarnaast ook nog een slechte techniek aanleert maak je meer kapot
ik lees vaak dat je de 4 "grote"oefeningen moet doen maar er zijn ook alternatieven
maar was niet al te serieus bedoeld mijn opmerking hoor over ego oefening
maar heb een jaar geprobeerd om squaten onder knie te krijgen maar doe nu andere oefenigen die ook goeie resultaten geven
dus het kan wel
Als je squat moet je eigenlijk gaan zitten (toch?). Je buigt eerst je heupen. Er zijn er die eerst hun knieën buigen, dit is fout.lucky short-armed-spine-bending bastard
Comment
-
Originally posted by axel1994 View PostEigenlijk heeft iedereen die traint eigenlijk een ego.
Ken jij een BB'er die zegt "oh ik ben gespierd genoeg, ik stop met trainen".
Ofwel probeert hij nog groter te worden, ofwel droger.
Een powerlifter gaat ook nooit zeggen dat hij sterk genoeg is. Hij zal altijd sterker willen worden.
Hetzelfde geld voor een gewichtheffer, voetballer, rugbyspeler,... .
Iedereen die serieus bezig is met een sport wilt beter worden.
De squat en deadlift samen met de bench vormen 3 belangrijke oefeningen. (Het zijn tevens de Powerlifts).
Je zegt tegen een voetballer niet dat hij niet mag scoren, omdat willen scoren gelijk staat met de tegenstander te snel afzijn, wat gelijk is met ego.
Je wilt scoren, dus je hebt een ego.
Dit is geen slecht ego.
Gaan gooien met gewichten of zwaar proberen te trainen (voor jou doen) terwijl je de techniek niet kan. Dat is slecht ego.
De TS zegt eigenlijk dat hij de deadlift niet doet omdat hij hem niet kan.
Ik kon dat ook niet in het begin, ik kon amper 30 kg bankdrukken.
Wat doe ik dan? Ik oefen op techniek en ga vooruit.
Grtj Axel
ik doe precies hetzelfde
maar was niet zo raar bedoeld mijn opmerking
maar zag dat sommige mensen er fel op reageerde
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostLees dit nu pas, omdat alles wat we doen een afgeleide is van de grote 4..
Als je de basis niet snapt, vraag ik me af of je wel eens echt hebt getraind?
zeker snap ik de basis
maar als het de "grote" 3 is ipv de "grote" 4 maakt mij dat dan een slechte bodybuilder??
Comment
-
Originally posted by Jay1993 View PostIs de 4e military press? Pak je daarbij meer dan je schouders?
De belangrijke oefeningen zijn:
Overhead press
Squat
Bench press
Deadlift
en eventueel de olympische oefeningen (ligt eraan wat je doelen zijn)
De snatch
De clean and jerklucky short-armed-spine-bending bastard
Comment
-
Originally posted by Toph View PostEhm, rug recht houden en zakken totdat je je hamstrings op spanning voelt komen toch? Lijkt me afhankelijk van de lengte van je armen en de lengte van je hamstrings. Als je niet lenig bent zou ik niet forceren aangeziene excentrische oefeningen eerder tot blessures leiden en als je te lenig bent ga je gewoon op een verhoging staan zodat het gewicht de grond niet raakt
Of zit ik er naast?Lid van de 200 club
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostMensen die dit soort flauwekul neerzetten zijn juist de mensen die geen greintje doorzettingsvermogen hebben en die juist hun ego niet opzij kunnen zetten om met pipogewichtjes een goede techniek aan te leren. Goed voor het niveau dit soort volk.
Oordelen is zeker wel 1 van jouw sterkste punten
jammer zo'n reactie vind ik niet passen op dit forrum
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment