Squat vs Leg Press

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hij heeft wel een punt hoor? ALleen wat die verteld over dat cardio...gedeelte XD.

Leg press of squat is geen van beide effectiever. Alle 2 zijn het goede oefeningen, als je geen squat doet betekent niet dat je je benen niet hard kunnen groeien.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Hij heeft wel een punt hoor? ALleen wat die verteld over dat cardio...gedeelte XD.

Leg press of squat is geen van beide effectiever. Alle 2 zijn het goede oefeningen, als je geen squat doet betekent niet dat je je benen niet hard kunnen groeien.

Leg press is een oefening waarvan je fantastische benen krijgt, punt. Dat betekent niet dat je geen squats moet doen. Haal het beste uit beide oefeningen. Ik hou van squats maar ook zeker van leg pressen. Elke oefening heeft je iets te bieden als je het goed doet met de juiste bewegingsuitvoering en een goede intensiteit. Van leg pressen krijg je enorm sterke en gespierde benen. Leg press is een wereldoefening.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
        Ik zou volgende keer ook je caps-lock aanzetten, dan kom je nĂłg overtuigender over.......
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik doe ze gewoon allebei. :P
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Ik doe ze gewoon allebei. :P
            +1

ik vind squatten zelfs leuker dan leg press... meer voldoening
            was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Beaudien View Post

Comment

Originally posted by Joscha7 View Post
                Er bestaat wereldwijd een jarenlange discussie over- en zelfs een vete tussen de leg pressers en de squatters. Mensen die leg pressen en niet squatten worden mietjes genoemd en ga zo maar door.

Dat verklaart jou heftige, emotionele pleidooi voor de leg press.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Dat verklaart jou heftige, emotionele pleidooi voor de leg press.
                  En wat verklaart jou heftige en emotionele antwoord daarop dan????

Comment

En wat verklaart jou heftige en emotionele antwoord daarop dan????
                    ik vrees dat hij duidelijk wou maken dat een hele post in het vet schrijven irritant is voor de lezer
                    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Van leg press krijg je grote dikke sterke quadriceps en een keiharde kont! Meer dan van squats omdat je alleen je benen belast. Als dat je doel is, doen!
                      Je maakt een grap zeker? Hoe wil jij een lekkere strakke kont trainen als je niet eens de hamstrings/glutes aanspreekt? Spiergroepen die je wel bij de Squat gebruikt, omdat je anders niet meer uit "the hole" komt. Bij Leg Press gebruik je de hamstrings/glutes zo goed als niet en ligt de nadruk op de quads.

Ga eerst maar eens leren squaten eer je onzin verkondigd. Leg Press is een goede aanvullende oefening. Maar als je niet squat ben je gewoon een mietje die niets weet en geen echte been oefeningen doet. Een squat is altijd de hoofdmoot waar je van uit moet gaan. Dat je daarna nog hack squats, leg presses, leg extention e.d. als aanvulling er bij doet voor beter ontwikkelde quads moet je zelf weten. Zonder hoofdoefening = mietje.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Je maakt een grap zeker? Hoe wil jij een lekkere strakke kont trainen als je niet eens de hamstrings/glutes aanspreekt? Spiergroepen die je wel bij de Squat gebruikt, omdat je anders niet meer uit "the hole" komt. Bij Leg Press gebruik je de hamstrings/glutes zo goed als niet en ligt de nadruk op de quads.

Ga eerst maar eens leren squaten eer je onzin verkondigd. Leg Press is een goede aanvullende oefening. Maar als je niet squat ben je gewoon een mietje die niets weet en geen echte been oefeningen doet. Een squat is altijd de hoofdmoot waar je van uit moet gaan. Dat je daarna nog hack squats, leg presses, leg extention e.d. als aanvulling er bij doet voor beter ontwikkelde quads moet je zelf weten. Zonder hoofdoefening = mietje.
                        Nu sla de de plank volledig mis. en ik zit geen onzin te verkondigen misschien moet jij voor dat je een mening geeft eerst door lezen wat ik heb gezegt.wat een onzin is het als jij verkondigt dat je een mietje bent als je geen squads doet(wie denk je wel wie je bent miezerikje)tuurlijk moet je squads doen en daarnaast leg press.Maar goed dat heb je helemaal niet gelezen dat ik dat heb gezegt. maar goed dit is een forum en blijkbaar hebben en willen hier de oudste leden niets van de nieuwere leden aannemen. en als jij mensen mietjes noemt die anders trainen als jou(maar mischien wel succes voller) dan hoor je niet in deze sport thuis of je IQ is van een desastreus laag niveau.

Comment

Ik doe geen squats en RDL vanwege een scheefstaande rug, dus dan ben ik meteen een mietje komop zeg

En volgens mij kun je bij leg press wel degelijk hams en glutes trainen, het ligt er alleen aan hoe je je voeten plaatst (hoog, laag, dicht bij elkaar, ver uit elkaar).

Comment

Ja want als je 200+ kg squat of cleant dan heb je geen dikke quads

En jay, heb je dan scoliose of iets dergelijks?
                            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Nu sla de de plank volledig mis. en ik zit geen onzin te verkondigen misschien moet jij voor dat je een mening geeft eerst door lezen wat ik heb gezegt.wat een onzin is het als jij verkondigt dat je een mietje bent als je geen squads doet(wie denk je wel wie je bent miezerikje)tuurlijk moet je squads doen en daarnaast leg press.Maar goed dat heb je helemaal niet gelezen dat ik dat heb gezegt. maar goed dit is een forum en blijkbaar hebben en willen hier de oudste leden niets van de nieuwere leden aannemen. en als jij mensen mietjes noemt die anders trainen als jou(maar mischien wel succes voller) dan hoor je niet in deze sport thuis of je IQ is van een desastreus laag niveau.
                              Joscha, jij als nieuw lid met geen echte ervaring qua training of voeding gaat falstyr eens uitleggen hoe het moet.

Leg press vergelijken met squats is als een back extension vergelijken met de deadlift.
                              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

leuke is dat hij me ook mietje in prive noemt. Gelukkig ben ik wel ene mietje die weet hoe hij moet trainen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X