Hilarisch dit xD Ik train pas 4 maanden en weet dat een goede benentraining squats erin moet hebben.En jay als je beperkingen hebt kan ik erin komen dat je geen squats doet,als je dit niet hebt is er geen excuus...
Squat vs Leg Press
Collapse
X
-
In mijn oude sportschool kon ik niet squatten, wel leg presses doen. Benen zijn in die tijd toch zeker best gegroeid hoor... Voor massa op de quads denk ik dat leg press zelfs beter is. Algehele massa + kracht squats."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by futurekill View PostHilarisch dit xD Ik train pas 4 maanden en weet dat een goede benentraining squats erin moet hebben.En jay als je beperkingen hebt kan ik erin komen dat je geen squats doet,als je dit niet hebt is er geen excuus...
Ik snap wel dat squatten DE lb oefening is, maar met leg press, leg curls/exensions en lunges kun je ook een eind komen.
Originally posted by talalelh15 View PostWat een bullshit zeg...je moet helemaal niks.
Originally posted by FitnessBoer View PostIn mijn oude sportschool kon ik niet squatten, wel leg presses doen. Benen zijn in die tijd toch zeker best gegroeid hoor... Voor massa op de quads denk ik dat leg press zelfs beter is. Algehele massa + kracht squats.
Comment
-
Originally posted by FitnessBoer View PostIn mijn oude sportschool kon ik niet squatten, wel leg presses doen. Benen zijn in die tijd toch zeker best gegroeid hoor....I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik heb alleen een mening gegeven over Leg press en squat. heb daarbij gezegt dat sqaut beter is omdat je daarbij ook andere spieren bij mee neemt. anderzijds zeg ik ook dat legpress een wereld oefening is die wel onder doet voor squat maar zeker niet onderschat moet worden. ik maak mij boos over voorgenoemde die zegt dat mensen die squat niet als training doen mietjes zijn. zo iemand is deze sport niet waard ook al heeft hij nog zoveel ervaring. ik vind excusses ook wel op zijn plaats van zijn kant. verder probeer ik net als zoveel mensen hier mijn ervaring te delen,waar dit forum(dacht ik) voor bedoelt is. mijn ervaring die ik heb gegeven over squaten vs leg press lijkt mij dan ook een juiste mening die ik goed heb onderbouwt. ben je het daar niet mee eens nou dan mag dat maar doe dat dan wel op een normale manier.Last edited by Joscha7; 10-10-2012, 18:52.
Comment
-
Hoe kun je "een sport niet waard" zijn? Dan kun je 90% van de gyms opdoeken, met die criteria . Vind squats wel heel lekker, maar je kan er volgens mij inderdaad prima omheen werken toch? Niet ideaal maar zie geen reden waarom niet...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
dus eind antwoord is. Squat is geen must om sterke en gespierde benen te hebben kan net zo goed met leg press en andere been trainingen er omheen. Squat is wel een topper wat benen training betreft maar dus geen must. meningen zijn verdeelt maar je moet doen waar jij je goed bij voelt en resultaat mee boekt.
Comment
-
Originally posted by Joscha7 View Postdus eind antwoord is. Squat is geen must om sterke en gespierde benen te hebben kan net zo goed met leg press en andere been trainingen er omheen. Squat is wel een topper wat benen training betreft maar dus geen must. meningen zijn verdeelt maar je moet doen waar jij je goed bij voelt en resultaat mee boekt.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 hour ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment