Originally posted by iNtense
View Post
Squat vraagjes
Collapse
X
-
Originally posted by dynobet View PostKnieën mogen wel over tenen (zie hoe de pro gewichtheffers squatten
. Benen minimaal 90 graden buigen, maar liever meer/dieper.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostHaha inferno. We zijn het in dit topic wel erg met elkaar eens.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostGeen enkele rep is diep genoeg gedurende die set.
Een positief punt; hij steekt zijn kont wel ver genoeg naar achteren. Maar nogmaals, hij moet dieper zakken. Het is niet eens parallel.
Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken en ik moet je gelijk geven! Sorry TS voor de verkeerde info !If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Originally posted by richard21 View PostIk heb het filmpje nog eens goed bekeken en ik moet je gelijk geven! Sorry TS voor de verkeerde info !I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostKnieën mogen wel over tenen (zie hoe de pro gewichtheffers squatten
. Benen minimaal 90 graden buigen, maar liever meer/dieper.
En idd, hoe dieper hoe beter.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post90graden is paralel en wordt door de bonden geaccepteerd. Alleen om te zorgen dat je daadwerkelijk paralel squat word er aangeraden om tijdens de trainingen iets onder paralel te squaten dmv o.a. een box squat.
bedankt falstyrlucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Voor een gewichtheffer ligt het weer anders. Deze moet voor de clean and jerk Onder de bar geraken en het gewicht opvangen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostLet wel, mijn commentaar over zijn kont naar achteren klopt niet omdat ik mij had vergist. Ik zag over het hoofd dat hij high bar squats aan het doen was.
De houding van mijn rug is wel goed?
Gr. Ximonhttp://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html
Comment
-
Originally posted by Ximon1975 View PostDus als ik de bar lager leg kom ik dichter in de buurt van een lowbar squat? alleen moet ie nog dieper?
De houding van mijn rug is wel goed?
Gr. Ximon
High bar vs. Low bar squat - YouTubeI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik denk dat het wel goed is dat dit aan de orde komt, high bar of low bar, omdat het voor veel verwarring kan zorgen qua techniek. De eerste vraag zou eigenlijk moeten zijn: squat je high bar of low bar. Wel goed dat mensen hier filmpjes posten. Een beeld zegt immers meer dan duizend woorden.
Comment
-
Misschien kan er een soort van sticky komen met duidelijke uitleg ofzo.
Waar mensen eventueel een filmpje kunnen plaatsen om te laten zien hoe hun het doen of voor commentaar wat er beter kan.
Ik dacht dat er alleen verschil was tussen de positie van de bar en wist niet dat er dus ook een andere techniek bij kwam kijken.
Comment
-
Daar ben ik weer.
Extra naar de gym gegaan voor een squat filmpje te maken
Squat001 - YouTube
Squat002 - YouTube
Squat003 - YouTube
Hoop dat het beter is.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: