Erg zwakke schouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nuttige filmpjes,ikzelf trek mijn rug helemaal hol als ik dit dit doe,volgende keer mezelf echt wel onder die barbell duwen en lichter gaan in gewicht.was van plan de overhead dumbell press te doen maar zal deze toch nog wel wat proberen en wekelijks afwisselen.En ikzelf heb ook slechte schouders mijn bovenbeen in mijn schouder zijn aan beide kanten te lang waardoor dit mijn pezen irriteren als ik boven mijn hoofd een uitvoering doe.Maar voor je schouders hoef je toch geen overdreven gewichten te tillen dacht ik? techniek en de uitvoering is alles
    Strength Within, Pride Throughout

Comment

Je zou ook ietsje meer herhalingen kunnen doen indien je op z'n minst met 2,5 kg moet verzwaren (bij geen vooruitgang).
      Dan kan je sneller de barriere doorbreken en alsnog 2,5 erbij doen bij volgende schoudersessies.
      Purist
      Verzuren zonder kuren
      ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by futurekill View Post
        Nuttige filmpjes,ikzelf trek mijn rug helemaal hol als ik dit dit doe,volgende keer mezelf echt wel onder die barbell duwen en lichter gaan in gewicht.was van plan de overhead dumbell press te doen maar zal deze toch nog wel wat proberen en wekelijks afwisselen.En ikzelf heb ook slechte schouders mijn bovenbeen in mijn schouder zijn aan beide kanten te lang waardoor dit mijn pezen irriteren als ik boven mijn hoofd een uitvoering doe.Maar voor je schouders hoef je toch geen overdreven gewichten te tillen dacht ik? techniek en de uitvoering is alles
        Als jij last hebt van impingement (afklemming), is ook trainen met licht gewicht niet goed voor je. Het is belangrijk om ruimte te houden in het schoudergewricht. Daarvoor kun je gerichte rekoefeningen doen en krachtoefeningen die er op gericht zijn het evenwicht in je schouder te herstellen zodat je de beweging kunt maken zonder iets af te knellen. Dat lukt niet altijd zonder operatie maar een goede fysio kan erg veel. Ik weet niet of je hiervoor al bent behandeld?

Comment

Had een reeks onderzoeken gedaan toen ik pijn had in beide schouders wanneer ze in rust waren(werkte toen nog in de bouw).Hier werd onmiddelijk verwezen naar een kijkoperatie,maar aangezien ik toen pas 18 was heb ik geweigerd en ander werk gezocht.Nu zit ik in een productieomgeving waar mijn schouders niet zwaar belast worden.Alsook in de gym geen problemen het is echter pas als ik een lange tijd bovenhoofds moet werken dat ik problemen krijg.In de gym duren de oef. geen uren en de oefeningen kan ik goed uitvoeren en heeft geen effect hierop.Heb al een 2-tal jaar+ geen problemen meer met de schouders.Maar weet wel dat ik verstandig moet zijn met de gewichten die ik boven mijn hoofd til.

Comment

Ik zou zelf durven zeggen sinds ik naar de gym ga dat dit mijn schouders op een positieve manier beinvloed hebben qua kracht en gevoeligheid.

Comment

Bij ons liggen dumbbells van 1-70 kilo en nog een setje van 75 en 80, oh god wat hou ik van mn gym

Comment

heb je die al geshoulderpressed dan ? :P

Comment

Originally posted by aktito View Post
                  Bij ons liggen dumbbells van 1-70 kilo en nog een setje van 75 en 80, oh god wat hou ik van mn gym
                  Mag jij ze ieder week afstoffen dan?
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                    “A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe

Comment

Bij mij maar van 1 tot 30.... over een maandje of 2 kan ik die 30kg shoulder pressen..
                      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

side laterals 8x8
                        military press 10x10
                        bent over laterals 4x10
                        upright row EZ stang 8x8

!!!! OPGELET JE VOERT DE REPS ALS VOLGT UIT:

je neemt bij de eerste set een gewicht dat je maximaal het aantal voorgestelde herhalingen kan uitvoeren, je neemt minimale rust en je begint met de volgende set!!!!

REMEMBER THE PAIN YOU FEEL TODAY, WILL BE THE STRENGHT YOU FEEL TOMORROW!!!!!

en je schouders worden er massief van ,maar is dus niet voor watjes
                        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

imo heb je alleen 2x per week een zware shoulder press nodig en goed de rear delts aanpakken.

brillant ik hoop niet dat dat serieus is?
                          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sick.. Bij on 1-10 met stapjes van 1, en dan 12 t/m 30 met stappen van 2..

En wat hierboven gezegd word, flink pressen, je hebt geen 3/4 oefeningen nodig voor je schouders..

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                              Jaloers ?
                              Ik shoulder press idd nog geen 70 kg, maar het is altijd een prettige gedachte dat je nog een lange weg te gaan heb voordat je op het maximaal mogelijke gewicht zit..
                              Mooie troll trouwens Brillant

Comment

Jaloers ?
                                Dat jij ze mag afstoffen en ik niet? Nou nee ,niet bepaald

Brillant = grappig.
                                Zwoet,denk dat je over een tijdje echt de wijdte gaat missen als je geen side raises doet.
                                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X